![]() |
Is ie weer: probeer de signature van bovenstaande persoon uit te leggen
titel lijkt me duidelijk
|
Strange dreams, strange thoughts. It seemed so real, it felt so good. When I awakned, I realised some things. It can happen, but also, it can't.
Wolter heeft soms rare dromen/gedachten. Die hij eigenlijk ook niet helemaal begrijpt. Maar dan opeens komt er zo'n moment dat alles duidelijk wordt. En volgens heb ik wel door waar het in t geheel op slaat.... |
Plôkje de dei! Foar'st yn in faas bedarrest | If I go away, would you follow me?
Uhm, is dat eerste Fries? Het zal wel iets grappigs zijn :confused: ? En dat 2e, als ik weg ga, wil je me dan volgen? (jah, goed he! ;) ) Spreekt voor zich lijkt me. Mijn signature is echt geweldig. :rolleyes: |
This message is printed on 100% recycled electrons.
Deze boodschap is geprint op 100% gerecycelde electroniën :) *sorry vd brakke spelling* :o |
die van jou slaat op liefdesverdriet denk ik?
|
Citaat:
[edit]typo[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij was je dronken en ded geniale dingen en werd je weer wakker en toen bleken het stomme dingen. :) |
Ook de beste appel valt ooit van de boom
Kirk22 legt uit dat het niet uitmaakt wie je bent, eens zal ook de zwaartekracht bij jou 'toeslaan' ;) |
~"Ober, er drijft sarcasme in mijn melk!"~"One mistake's all it takes and your life has come undone..."~
dat eerste is omdat sarcasme niet lekker smaakt met melk, t tweede; kweenie als je 1 fout maakt ga je dood??/ :D :confused: ;) |
Citaat:
|
SpiritX geeft een beschrijving van zichzelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SpititX beschrijft Piet Paulisma?
|
IK WAS AAN DE BEURT :mad: ;) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
OnLyMe is een echte taalpurist.... |
Citaat:
Iedereen is dus nog dommer dan hij denkt. |
Citaat:
|
Citaat:
En die staat nu, vol sarcasme van jouw kant, in je sig. I guess :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand probeert mijne uit te leggen :mad: ;)
|
Het leven heeft geen doel, het is een doel op zich!
Vast een uitspraak van jezelf waar je erg trots op bent.. | Sommige mensen vinden dat lekker | SM? :confused: :p Never Waddinxveen Duidelijk, Waddinxveen zuigt :p Like a Bat out of Hell! Hmm.. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook de beste appel valt ooit van de boom
dat de beste niet altijd de beste zal blijven? |
mortischa (aisa, ikweetjenaamwel) is erg blij met haar sig :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- birthmark schreef: niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te kunnen bevatten!!! Citaat:
fout, t was een stukje van theo maassen :D:D maar die van jou was ook wel cool |
en mijn nieuwe?? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
gvd wat ben ik toch slim :D :p |
Birthmark:niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te kunnen bevatten!!!
Niemand kan of wil zijn eigen fouten inzien, zijn stommiteiten, maar wel die van anderen. Kom ik een beetje in de buurt? :confused: Zo, en nu is de mijne aan de beurt! :D ;) Ripper |
You once asked me if you had lost me. But tell me, how can you lose someone you've never even had?
Ik denk dat het gaat over een ex die te bezitterig deed :p |
Citaat:
|
Glow:
I'm lamer then lame, uncool in every single way, but your boyfriend makes you wanna cry..don't you think it's time to try the different kind of guy? Simpelweg een kwootje uit Nerf Herder - Lamer Then Lame whahah krijg ik de simpelste :D :p |
Citaat:
Typisch een geval van onzekerheid, een beetje zelfverzekerd persoon vind zichzelf altijd slim :) |
Citaat:
Ik hoop voor em dat dat niet iets is, wat ooit tegen hem gezegd is. :) |
** Conan & Lyx Team **
Eh ja... Dat gaat óf over Conan en het Lyx-team, óf over het team Conan en Lyx... Maar dat weet ik dus niet. :p |
Mensen die niets zeggen zullen nooit wat verkeerd zeggen en daarom is het voor hun makkelijk om niets te zeggen :D :confused: ik zou het echt niet aanders weten,
|
uhm dat je t graag beter wil doen ofzo en dus opbouwende kritiek kunt gebruiken? Kvind het een btje een rare sig als ik eerlijk ben :D:p
|
Sneller dan een mercedes klopt mijn hart voor jou --> rb338
Volgens mij ben jij heel erg verliefd, en dat --> Rb338?! Geen idee.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Black fly's should only live for one day, but why am I still living? You Suck, you really do..
Nou die zwarte vliegjes mogen van jou maar één dag leven... BARBAAR!! :P En jij vraagt je af waarom jij nog leeft... nou omdat ik je sig moet uit leggen en ik zuig, ik zuig echt. :cool: |
Mensen met een Breaker© mag je slaan. Daar help je ze mee.
je vind breaker niet lekker en daarom mogen wij mensen die het welen eten slaan |
Een huwelijkse verbintenis met de stad Sittard :) oftewel een vorm van partiottisme alleen niet van toepassing op een land maar een stad ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |