![]() |
Gesprekken volgen
Ik heb vaak moeite om gesprekken te volgen, hebben jullie dat ook??
|
alleen in een groep, wanneer veel mensen door elkaar heen praten.
heb er verder niet zo'n last van |
mijn veter zit helemaal niet los
(irl of hier? Qua gehoor of qua logica?) Verklaar je nader... |
Citaat:
|
90% van de gesprekken is onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan mijn eco leraar niet volgen :rolleyes:
En normaal volg ik alles meestal wel, alleen niet als diegene onduidelijk praat en alles door elkaar haalt.. |
Euh nee valt wel mee..
Als er onduidelijk wordt gepraat spreekt et voor zich dat je et niet snapt lijkt me.. |
Soms ja, als ik dingen slecht hoor.
Vaak ook met een vriend aan de telefoon. Ik telefoneer dan altijd op de gang, vlak naast de woonkamer en tussen de gang en de woonkamer zit een deur, die doe ik wel dicht, maar toch hoor ik dan geluiden achter die deur als ik met hem bel (bijv. gesprek tussen mijn ouders) en dan ben ik nogal gefixeerd om dan achter de deur mee te luisteren en dan krijg ik het verhaal van die vriend aan de telefoon weer nie goed mee :S ...en hij spreekt dan ook nog hartstikke snel met een Heerlens accent ook nog dus ik mot eztra goed luisteren als ik alles goed moet verstaan. En hij lult dan maar door :D tis dan wel moeilijk met al die factoren om hem dan te volgen. Bovendien hoor je door de telefoon op de gang mensen zachter praten dan bij de andere twee telefoons in het huis. Das dus soms rot om hem te volgen. |
Ligt eraan hoe boeiend ze zijn en hoe wakker ik ben, maar over het algemeen ben ik nog redelijk snel van begrip. Irl tenminste, via inet kan ik de keuze tussen sarcasme en realiteit nog wel ns verkeerd opvatten. Soms vind ik een gesprek ook gewoon niet interessant genoeg om erover na te denken, als er weer ns mensen tegen je aan lopen te zeuren ofzo.
|
Citaat:
Small talk, daar kan ik echt niet tegen! (n) Ripper |
als het in het begin erop lijkt dat et een boeiend gesprek gaat worden, kan ik et meestal wel volgen....
als ik denk dat et tog een niet-boeiend gesprek gaat worden dwalen m'n gedachtes meestal af naar m'n eigen altijd vrolijke fantasie wereld :p, dan kan je tegen me gaan lopen lullen en dan nog heb ik et niet in de gaten :) |
Gewoon gesprekken met vrienden ofzo kan ik makkelijk volgen, maar zodra er dingen worden uitgelegd op school, of iets op tv, bijvoorbeeld het nieuws ofzo, dan hoor ik het wel maar ik sla niks op .. en da's niet handig, aangezien ik journalist wil worden.. :(
|
I*k volg altijd gesprekken terwijl dat niet de bedoeling is. Ik werk nl. als ober en dan sta je wijn te schenken ofsow of je kijkt ff door het restaurant en dan zit ik constant de gesprekken van de gasten af te luisteren. Egt zooooooo slecht.
|
Waaahh... lekker kleppen zonder dat er inhoud aan het gesprek wordt toegevoegd... Heerlijk! :D
|
Citaat:
|
Idem
|
idemDito
|
neuh, valt wel mee meestal...
ik heb het wel vaak met dingen die ik lees, de ene keer begrijp ik het meteen, maar ik kan soms ook 6 keer een tekst lezen zonder te weten water nou staat... |
Ik denk juist dan mijn gesprekken meestal niet te volgen zijn, ik volg ze dan wel nog. Maar na n tijdje is t wel erg vaag geworden en dan kom ik r zelf ook niet meer uit.
|
nee
|
ligt er natuurlijk aan of het interresant en hoe ik me voel... als ik me kut voel kan ik vaak niet zo goed een gesprek volgen..
Verder geen problemen mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |