![]() |
Reizen na examen
Hey iedereen, wie heeft er nog ideeen voor wat ik na mn examen kan gaan doen. Ik wil graag een verre reis maken ofzo. Heeft iemand nog ideeen waar ik naartoe kan (bijv. een kamp leiden ofzo).
|
Ontwikkelingswerk voor een jaartje misschien?
|
kamp leiden is idd een goed idee, ga ik ook doen na mn examen
als je een verre (georganiseerde) reis wilt maken kan je naar Afrika, of een ander werelddeel, het ligt eraan welke jou t meeste trekt |
In Amerika hebben je koele zomerkampen
|
Irak ;)
|
Scandinavie,
Turkije, Australie Maar het examen op zich is nog ver ik, ik moet dit jaar ook examen doen he ;) ;) ;) en gelukkig maar dat het nog ff duurt. |
australie (y)
|
:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ergens in het buitenland gaan werken (in de zomer naar Frankrijk, in de herfst naar Engeland, in de winter door naar Amerika), zoiets.
Maar dat duurt nog een aantal jaar :p [edit] En niet te vergeten Griekenland natuurlijk :) |
Ik ga volgend jaar na mijn examen 10 weken werken op een camping. Je bent op vakantie en je verdient tegelijk. Je moet het niet onderschatten. Het is zwaar werk die kleine kinderen bezighouden. Je werkt ook steeds weer op andere tijden. Maar ondanks alles bied het veel. Je moet er wel 18 voor zijn.
En het is wel in Europa maar toch.. het is zo ontzettend gaaf (spreek niet uit eigen ervaring.. alleen uit verhalen van anderen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |