![]() |
Mist er iets in je leven?
Mist er iets in je leven?
|
Volledige gezondheid, helaas.
|
de kans om iemand gelukkig te maken :(
|
Ik denk rust, maar dat heb ik er zelf naar gemaakt. Een dag had eigenlijk 25 of 26 uur moeten hebben
|
Citaat:
|
Nee. Voor het eerst sinds hele lang tijd, kan ik niets concreets bedenken.
|
Citaat:
|
Een leuke vriendin :(
|
van alles. te veel om op te noemen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rust
|
n vriend ..
*huilt* :( |
Ik denk dat niemand zijn leven echt helemaal compleet is.. m,aja je kunt niet alles hebben..
|
Volledige gezondheid idd.. ennehm.. bepaalde personen mogen best terugbellen :)
|
Ja... boeiende mensen. Alle leuke mensen die hier zaten studeren nu allemaal en er is gewoon bijna niemand meer over hier... echt supersaai. Kan dus niet wachten tot volgend jaar als ik ga studeren, eindelijk nieuwe mensen!
|
Slaap
|
Citaat:
|
Een lieve vriend...
|
Citaat:
|
Voor zover ik kan bedenken mist er helemaal niets in mijn leven.
Ik woon thuis, en het is niet altijd leuk, maar ik ben wel gezond en ik heb vrienden. Ik ben gewoon gelukkig met de dingen die ik heb! |
Citaat:
diploma, leuk werk, partner, volledige gezondheid, eigen huis en nog meer zooi |
Genoeg...:)
|
een beste vriend :( ik hoef geen 'echte' vriend maar een beste zou ik echt super vinden :)
|
more $
|
een lieve vriend
|
Een gewoon leven.
|
Citaat:
|
Iets wat ik écht leuk vind. Ik heb op dit moment nogal een saai leven, vandaar :(
|
een leuke sport die ik wil gaan doen... ik wil wel sporten maar ik weet nix te verzinnen.
|
het is niet zo dat ik écht iets mis ben eigenlijk wel tevreden met hoe alles gaat op het moment
er blijven natuurlijk wel altijd dingen die beter kunnen, maar dat hóéft niet per sé van mij |
Niet meer. Ik heb een hele tijd gehad dat ik een vriendin miste, ik ben nu nog steeds single, maar echt missen doe ik niet meer. Ik ben redelijk tevreden met mijn leven :)
|
Echte vrienden...
Ik heb genoeg vrienden, maar het zijn niet die echte waar je werkelijk alles mee kan delen en blabla. Het zijn van die vrienden waar ik graag mee uit ga en lol mee heb enzo, maar verder niet. Ik zou wel een maatje willen, iemand die ik werkelijk alles kan vertellen enzo. |
Een passie voor iets.
|
Citaat:
|
Iemand die wat meer kleur aan m'n leven kan geven.
|
De huisschilder?
|
Volgens mij kan ik hier wel wat dames blij maken...
Mailadres is te vinden in m'n profiel! |
Een vriendin :D
|
Citaat:
|
Vrienden..
Maar ja, ik probeer het wel te veranderen, maar het wil maar niet lukken (n).. |
ja het geld om de armoede in de wereld te verhelpen
|
Lef.
En een goede vriend (hij hoeft niet per sé 'mijn vriend' te zijn), want ik heb momenteel zo goed als alleen maar vriendinnen. |
Liefde van mn ouders, een normale jeugd, een normaal gezin, een leven zonder ruzie
|
Een beker melk.
|
Ja, mijn soulmate. :( Iemand die me aanvult, me compleet maakt.... :(
*zucht* Ripper |
iemand om echt tegen aan te zeuren :o
|
Citaat:
|
I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to make my wife I need a girl who's mine oh mine I need a girl in my life I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to be my wife Nobody else cuz she's all mine I need a girl in my life I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to make my wife I need a girl who's mine oh mine I need a girl in my life I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to be my wife Nobody else cuz she's all mine I need a girl in my life I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to make my wife I need a girl who's mine oh mine I need a girl in my life I need a girl to ride, ride, ride I need a girl to be my wife Nobody else cuz she's all mine I need a girl in my life uhuh:( :rolleyes: :o |
Slaap
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |