![]() |
Waar was jij op 11 september 2001?
Ik was net thuis toen ik het hoorde, ze lieten op tv de herhaling van de 1ste vliegtuig (aanslag) zien.
En jullie, wat deden jullie toen jullie het nieuws hoorden? |
the same as you!
|
Sorry dit is meer iets voor De Kantine. Heeft geen nieuwswaarde. Dus A&N -> DK.
Ik werd wakker op dat moment wakker en ging achter me PC zitten. Toen kwam ik op A&N en was het enkele minuten daarvoor gebeurd en stroomden de topics binnen. |
ik zat op de comp, iemand vertelde het over msn en toen ging ik tv kijken
|
ik had toen gewoon les, rond half vijf kreeg iemand bij mij in de klas 'n bericht op z'n gsm dat 't WTC gebouw ingestort was, en ik zei nog tegen hem: Zwanst niet jom, da kan toch niet!!!!
toen ik thuis kwam om vijf uur kreeg ik wel de waarheid te zien op tv... |
ik liep met een klasgenoot door de stad toen we ineens twee klasgenoten tegen kwamen met het nieuws... we waren toen een tv-winkel ingegaan waar we het zagen
|
ik zat in een vliegtuig,(gelukkig wel de goeie) :D
|
Ik zat op school
Wat een kuttopic |
Ik lag ziek in de zetel (had klierkoorts) te wachten op mijn bloeduitslag, mijn moeder kwam terug van de groentekar, de verkoper vertelde haar dat er een vliegtuig in een gebouw in New York had gevlogen.
We hebben meteen de tv opgezet, enkele minuten later vloog het tweede vliegtuig in de tweede toren. |
Citaat:
|
ik kwam net uit school. Was echt vaag om te zien... aangrijpend
|
ik was aan het forummen/msnen geloof ik... :o
|
Ik keek een beetje verbaasd naar de beelden die even later op Planet.nl kwamen (nu.nl was down op dat moment).
Op het precieze moment dat het gebeurde was ik geloof ik op het toilet :o |
ik was op school en toen ik thuis kwam zat mn moeder tv te kijken, toen hoorde ik wat er allemaal gebeurde. ben de hele dag en avond niet meer bij de tv weggeweest.
|
Ik was op stage en had net pauze om 15.00. Een collega kwam binnen met het nieuws dat er een vliegtuig in het WTC gevlogen was. Toen wisten nog helemaal niks van een aanslag, maar dachten we dat het gewoon een ongeluk was. We zetten de tv aan en een minuut later ofzo boorde het tweede vliegtuig zich in de tweede toren. En het leek gewoon net of we naar een film aan het kijken waren, iedereen was sprakeloos.
Was een hele rare dag. |
kwam net thuis van school toen ik t hoorde
|
Ik zat wielrennen te kijken
|
zat in de collegebanken te luisteren naar een professor:p
|
Ik was thuis. En ik was jarig en ik had eigenlijk helemaal niet door dat er iets aan de hand was. Totdat mn zusje om iets van 18:00 ofzo ff de tv aanzette. Toen wist ik t pas...
|
Kwam thuis, en een vriend belde me om het te zeggen en de tv op CNN te zetten.
|
Citaat:
:| |
ik was thuis m'n huiswerk aan het maken en had 538 aanstaan....ineens ving ik iets op: 'We houden je natuurlijk op de hoogte van wat er allemaal gebeurd bij de vliegtuigramp bij het WTC"
ik zette natuurlijk meteen de TV aan en zag de ravage..... Mijn eerste gedacht: Oh shit, nu is de 3e wereldoorlog begonnen.... |
onderweg van school naar huis. Onderweg was ik gestopt in een fotowinkel om pasfoto's te laten maken. Toen stond daar de t.v. aan, en zagen we het. Later thuis pas goed gezien.
|
Ik was onderweg van school naar huis. In de trein hoorde ik een jongen zeggen dat er aanslagen op 't witte huis en 't wtc gepleegd waren.
|
Achter de computer met een goede kameraad van me
|
Ik zat thuis achter de pc,mijn ma had de Tv aan en zat te zappen. En toen zag ik het gebouw etc. op tv.
|
Ik had echt nrgens last van.. i kwist nog nix enzo..
Via msn ben ik het te weten gekomen :P Ik wilde het eigenlijk niet geloven totdat ik de tv aanzette.. |
Ik kwam thuis, ik had een lange, drukke schooldag achter me. Ik zette de tv ff aan(wat ik ook heel vaak NIET doe) en ik zag hele vage beelden. Toen belde m'n vader dat er in de VS iets ergs was gebeurd, en dat ik maar tv moest gaan kijken. Toen uiteindelijk begreep ik alles zo'n beetje...
|
ik was aan het werk...
savonds is het diner wel gewoon door gegaan... heel jammer dat alle gasten deden alsof er niets aan de hand was.. |
zat tv te kijken en zag bovenin langs 'op ned. 1 volgt nu een extra nieuwsbericht over de gebeurtenissen in New York' oid.
Ik zapte daarnaar toe, want d'r zou wel wat belangrijks gebeurd zijn ofzo... toen zag ik het dus. |
ik moest juist weer weg maar me broertje zei dat er een vliegtuig in het wtc zat.
tja veel tijd om te kijken had ik niet maar s avonds hoorde ik alles... |
ik was gewoon aan het internetten
|
Ik kwam net thuis en werd ik door m'n ouders meteen gedwongen stil te zijn en naar de tv te kijken (CNN) daar zat ik net 5 minuten toen ik live het 2e vliegtuig erin vliegen. whaa vonk best wel eng. k moest toen om half 4 weg en hoorde steeds wel een beetje het nieuws dat er nog 2 vliegtuigen in waren gevlogen. Naja maffe dag was het :o
Kuzzz |
Ik was aan het internetten, en mensen op msn hadden nicknames als "America brandt! Iedereen TV aan!". Toen ben ik maar ff gaan kijken...
|
Citaat:
|
We waren op een of ander introductiekamp van school in de Ardennen. We zaten op dat moment ergens op een of andere verlaten camping ergens in the middle of nowhere. Het enige nieuws dat we dus hadden was dat er terroristische aanslagen op het WTC en het Pentagon waren gepleegd, en dat was alles wat we wisten. We waren allemaal bang dat er terwijl wij daar zaten een enorme Derde Wereldoorlog in de rest van de wereld inmiddels bezig was. :D Bleek gelukkig niet zo dus. :D
|
Ik was thuis -> was m'n verjaardag (n)
|
ik sliep
|
ik lag ziek thuis en was aan het zappen.
|
Aan het werk, en hoorde t op de radio. Toen ik thuis kwam ben ik meteen achter de tv gaan zitten.
|
Citaat:
|
Ik zat in mijn kamertje achter mijn bureau in mijn dagboek te schrijven en wist niet echt wat ik moest opschrijven. Natuurlijk kon ik wel over de stomme les M&O schrijven, maar dat was niet echt boeiend. Op dat moment besefte ik daar er eigenlijk nooit wat gebeurde. Dat merkte ik pas om half vijf, toen ik tv. ging kijken.
Dit toont toch wel aan hoe saai mijn leven was cq. is. |
was bij me vriendje en was erug gezellig....:D totdat er werd geroepen dat we de tv aan moesten zetten
|
ik kwam uit school toen hadden m'n ouders de tv erop staan
|
Ik zat aan mijn ontbijt in een café, toen opeens het bericht binnenkwam en de TV aanging.
|
Kwam net thuis. Mn broer werd gebeld door een vriend van hem dat er een vliegtuigongeluk was in Amerika.
|
ik hoorde het via msn van en internet iemand ... en hij was daar zelf 2 dagen daarvoor nog op geweest.. ennnnnnn ik ging tv kijken of het waar was want ik geloofde hem niet en toen zag ik dat het waar was en ging ik weer computeren... ik snapte het toen nog niet zo en later drong het pas tot me door
|
Ik zat te eten en opeens hoorde ik het nieuws op de radio. Toen heb ik snel de tv aangezet om te kijken. Kort daarna belde mijn vriend (nu ex) me op om het te vertellen, maar ik zat dus al te kijken.
|
Hmm op school en thuis, toen zag ik het. Was eerst niet zo onder de indruk dacht aan ongeluk maar toen die tweede dacht ik echt van: shit!
|
Ik was om de tijd van de aanslagen zelf aan het kanoen met school :) maar ik was net na de aanslagen thuis
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |