![]() |
wat ga jij de komende 2 weekenden doen?
15 september ga ik naar Saturday Night Fetver
van 20-22 september heb ik een Lanparty (LANSATION VI) |
komend weekend chillen, studeren en uit (zaterdag)
en het weekend drnaa ben ik jarig en ga ik zondag naar de Onzin meeting |
veel huiswerk doen (tja...kan nu ff niet anders... (n) ) en misschien een keertje stappen
|
weekend 1:werken+kermis
weekend 2:werken+feest |
Dit weekend ga ik zaterdag uit en zondag naar Rotterdam.
Volgend weekend ga ik naar een feestje van mensen die 25 jaar getrouwd zijn. |
Dit weekend ga ik op vrijdag naar een hok.. en zaterdag met iemand film kijken :)
|
Oooow enneh... k heb eigenlijk nog geen plannen voor volgend weekend..
|
hockeyen, werken, leren, 2 boeken voor engels lezen :( uitslapen, stadten en last but defenitely not least: op stap en 2 feestjes
|
Hmmm uit en weeekend daarop sta ik op de crea beurs in rijswijk samen met mijn moeder,,,
|
Weinig bijzonders, ik stop alles bij elkaar.
Op zaterdag 21 september moet ik waarschijnlijk de hele dag werken. Dan begint om 21:00 's avonds in Heerenveen Trance Energy. Daar sta ik tot ± 8:00. Dan hóóp ik thuis een paar uurtje te kunnen slapen, want op zondag de 22e heb ik om 13:00 een meeting... :) |
uhm, weet ik eigenlijk nog niet! ga vast wel uit, maar heb nog niet echt iets afgesproken of zo
|
dit weekend werken en naar ragfest op zaterdag en zondags waarschijnlijk naar de kroeg ofzo.....
volgend weekend weet ik nog niet |
Komend weekend zijn m'n ouders weg en ben ik bij m'n vriendin (maybe naar Borkum) (y).
Weekend daarna Trance Energy (y)! |
vrijdag bospicknick met een groepje vriendjes :D en daarna concert Zornik in de tagrijn :D
zaterdag werken en zondag naar maastricht(vriendje) :o volgende weekend naar cyberia...cybergothicparty in utrecht *jeej* |
Voornamelijk relaxen in de kroeg en zaterdag naar de Versuz (Discotheek in Hasselt).
|
komend weekend:
vrijdag pieperfestivalfeest in tent zaterdag werken en pieperfestivalfeest in tent zondag combinerace en autocross.. komt van zaterdag op zondag ook nog een vriend van vakantie logeren. Volgend weekend weet ik nog niet.. als het meezit lig ik dan in het ziekenhuis... |
dit weekend ga ik uhmm.. oja kermis en dan p-8en waarschijnlijk blijf ik wel bij iemand slapen. weekend erop heb ik vrijdag een feest en ga ik p-8en en heb ik volgensmij ook nog een keer een familiedag :)
|
Vrijdag naar het filmhuis en zaterdag een feest bij een vriend waar ik blijf slapen.
Volgend weekend weet ik nog niet. Ik hoop wat bep. mensen meeten en gewoon uit enzo :) |
Komend weekend niet zo veel denk ik, vrijdagavond ff een radioprogramma maken, zaterdag aan m'n stageverslag werken en misschien nog ff klussen bij kennissen. Het weekend daarop hebben we een optreden met de band, dus de zaterdagmiddag/avond/nacht ben ik daaraan kwijt en hoogstwaarschijnlijk ben ik zondag dan ook niet al te fit meer...
|
Vrijdag ga ik uit met vrienden.
Zaterdag geeft mijn broer een feest. Zondag moet ik huiswerk maken. Weekend daarna weer op vrijdag uit en heel misschien de 22ste naar de Onzin meeting. |
Aankomend weekend ga ik met vriendinnen een vakantiereunie houden en daarna uit
De week daarna... donknow |
dit weekend komen SuSHIJoW en wierie bij mij slapen en gaan we zaterdag naar amsterdam en zondag zwemmen ofzow.
volgend weekend weet ik nog niet wat ik ga doen |
school en weekenden verven en vriend
|
dit weekend ga ik ook naar Saturday Night Fever in Utrecht :) en volgend weekend heb ik voorlopig nog niets te doen. T kan best zijn dat ik die zondag in amsterdam ben, of rotterdam...ff zien....
|
As weekend binnendienst draaien, verder niets..
Weekend daarop; slapen, slapen, slapen, slapen en slapen en uitrusten... |
Citaat:
Citaat:
Laten we een SNF-meeting gaan houden! |
Volgend weekend, ga ik zaterdag uit, en daarna bij vriendin slapen en natuurlijk 'aardrijkskunde werkstuk' maken :D
Het weekend erna, ga ik waarschijnlijk winkelen met m'n 'moeder' en broer voor al wat winterkleding in andere stad (nog geen keuze gemaakt, iemand suggesties?! :P , maar m'n moeder vind Amsterdam te ver :( ..........) |
Citaat:
en tussendoor werk dit weekend: za en zo werken en volgend weekend: za. werk |
Zaterdag: huiswerk maken :( en 's avonds heb ik een kermisborrel :D
Zondag: eerst klimmen en daarna waarschijnlijk met mijn vader naar een honkbalwedstrijd Volgende week zaterdag: uitslapen, dan ben ik net terug van survival Volgende week zondag: klimmen en daarna naar een verjaardag |
Aankomend weekend uiteten, uit met vriendengroep en zaterdagavond naar smilie me en funnie-1 van het forum! :)
Weekend daarop heb ik een feest van 2 vrienden, die zijn na elkaar jarig. Gaat ook wel gezellig worden (y) |
Dit weekend naar m'n moeder en daar eigenlijk nix bijzonders doen, weekend daarna m'n verjaardag vieren voor familie en dan 's avonds lekker uit (y)
|
De komende twee weekenden zijn op 1 verschil na denk ik ongeveer gelijk aan elkaar wat mijn activiteiten betreft.
Zaterdag beide weekenden: Uitslapen, wakker worden, verzorgen, fitnessen, douchen, eten, aan stageverslag werken, autorijden, i-netten, eten, eventueel naar vrienden toe anders weer puteren, bijbaantje, weer thuis, stappen :) Zondag 1e weekend: Laat opstaan (zal wel laat worden zaterdagavond :D ), Studio Sport kijken, i-netten, Formule 1 kijken, naar mijn opa toe, weer i-netten, frieten halen, eten, douchen, weer Studio Sport kijken, klaarmaken voor de werkweek, L1 Sport kijken, mailtje aan vriend schrijven, maffen. Zondag 2e weekend: Laat opstaan, Studio Sport kijken, mailtje naar vriend schrijven, i-netten, een vriend misschien opzoeken, naar mijn opa toe, frieten halen, eten, douchen, weer Studio Sport kijken, klaarmaken voor de werkweek, L1 Sport kijken, Rally'en (computerspelletje), maffen. Verschil met eerste en tweede zondag is dus dat er de eerste zondag Formule 1 komt en de tweede zondag nie. |
dit weekend, ga ik geen ene flikker doen.
volgend weekend: komt mijn vriend, gaan we uit, ga ik show rijden met mijn paardje en veel uitslapen. |
aankomend weekend zit ik in Waddinxveen (bij vader)
weekend daarna ben ik hopelijk aan het verhuizen :) en anders het weekend daarna :D |
ik ga geen zak doen want mijn enkel moet rusten :/
|
dit weekend: opvangweekend met de faculteit *schrik*
komend weekend: uitgaan, alles klaarmaken op kot en uitgaan en mij amuseren (y) :) |
vrijdagavond uit, dus zaterdag uitslapen. eind van de middag naar een feest van familie in Brussel.
zondag: leren enz.. volgende week: zaterdag leren en denk ik wel uit, maar heb nog niks afgesproken. zondag leren, leren, leren want maandag tentamen. |
Citaat:
|
als het goed is ga ik een weekendje naar Italie :) (Kan ik weer wat leuke kleding kopen :o )
|
dit weekend euhm zondag gaan wandele met weet ik veel wat voor mensen
weekend daarna, naar m'n lief weekend daarna ff naar mallorca :D |
Colleges volgen, verjaardag vieren, uitrusten...
|
of het doorgaat allemaal is niet helemaal 100% zeker, maar in mijn planning zit iig het volgende:
zwolle meeting :p uitgaan in h'wijk en amsterdam goa en/of drumnbass feestje zoeken volgende weekend iig gothic industrial feestje met een vriend van me en ik ga nog bij wat vrienden lags, films kijken etc. weekenden zijn altijd zo vol :( |
dit weekend: gezellig samenzijn met mijn vriendje:p en misschien beetje studeren en tjah volgend weekend zelfde ofzow...tjah weet ik veel :o
|
geen flauw id
|
Familie bezoek in Tilburg
|
volgende weekeinde moter-run...
weekeinde er op weet ik eigenlijk nog niet ... werken.. en zondags vrij... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |