![]() |
welk tijdschrift lees jij?
Ik lees wel eens de fancy( :D :D :D ) en heel af en toe de Hitkrant( :o :o :o )
|
groene amsterdammer, revu (plee literatuur), volkskrant mag en nog meer zooi af en toe.
|
Yes,Oor,soms voetbal international,soms de viva ( :o :p
Dat was het wel zo'n beetje |
de Yes en de fancy omdat ik daar nog lid van ben..maar vidn ik nie echt leuk meer :)
|
* Basic Groove
* Nieuwe Revu :o |
|
Oor
soms wat andere muziekbladen VN soms Kijk soms |
Fancy en soms de Donald Duck maar al een tijdje niet meer voorbij zien komen. Soms koop ik ook de Cosmopolitan (y)
|
Oor, BLVD, Strictly, One, Groene Amsterdammer, Wallpaper, The Face en de British. Verder van m'n zus de Elle, Vogue, Cosmo enz..
|
Fancy
Die komt tenmiste niet zo vaak uit, hoef ikook niet zoveel te lezen en ik mis nix (grrrr ze hebbe nou een aktie dat tie 1 keer in de 2 weken komt) Kuzzz |
De Quote, Elsevier en Yacht Vision.
|
Nieuwe Revu
|
zelfde als jij , hitkrant=zelden, als m'n broertje 'm eens koopt ofzo ;)
verder lees ik KIJK! regelmatig en de lemniscaatkrant (geen tijdschrift, wel 'n blad) 't laatst had 'k zo'n girl (ofzo :confused: ) gekocht, is echt 100% 't zelfde als de fancy.. stom en pauze! vind 'k ook leuk |
viva, flair, beau monde :o, donald duck :o
|
Hustler + playboy (omdat ik lid ben)
en Truckstar |
voetbal magazine, sportweek + dingen die ik wel is zie liggen
|
Hitkrant... vergeet telkens lidmaatschap op tijd op te zeggen, en ach best grappig soms...
Help ik ben verliefd op de hoofdpersoon van Dragonball Z :D |
soms op school of in de bieb de Elektuur, heb sinds kort ook een abbo op de Kijk
|
Het Eindhovens dagblad :rolleyes:
en De fancy (zelf lid) en de Magriet (mn moeder is der lid van) |
haha de Tina! :D
is van mn zussie hor |
Psychologie Magazine, Vrij Nederland en het Nederlands Juristen Blad (NJB). Verder denk ik erover een abonnement te nemen op de NJ (Nederlandse Jurisprudentie).
|
Donald Duck
KIJK MacFan En af en toe de Fancy van m'n susje... ;) |
Poeh ik lees er héél veel.. m'n vader neemt stapels mee van z'n bijbaantje (journalist voor een business magazine).
Cosmopolitan Yes Fancy Flair ELLE One Starstyle Elsevier Quote Tja deze dus :) Quote is een kutblad, maar die blader ik wel eens door. Elsevier lees ik ook niet alles. |
Oh en de power unlimited
|
Tijdschrift:
- Autoweek - Donald Duck - Actueel (voor de interviews hé :D) - Panorama - Tina (voor die meiden probleempjes :D :D) - Computer Totaal Krant: - Eindhovens Dagblad (kutkrant maar lees hem toch voor regio nieuws) - De Telegraaf (Sensatiekrant, maar wel eerlijk, behalve die bijlagen dan, die boeien niet) |
-yes
-fancy Mja, soms n libelle, in de wachtkamer vd ortho ofzow ;) |
-HP de tijd (dat blad voor feministische vrouwen jah :o :D
-Zo zit dat (af en toe) -Kijk (soms) -Donald Duck, een vrolijk weekblad (:D) -Vara magazine (maar dan zonder de bullshit) -Computer easy -Computer Totaal! (soms) -Computer Idee (soms) pfft, wat een lijst :p |
Humo, Flair, en af en toe de Libelle
|
-Fancy
-Break Out (nouja, blader ik door) -Veronicagids -Yes -Elsevier (van mn vader :D) -het tijdschrift wat elke zaterdag bij het AD zit |
De Donald Duck :D
|
-Fancy
-Yes -Starstyle via m'n moeder/oma - Magriet - Story :o - Weekend :o - Glossy - Beau Monde kranten - Zuid-Friesland - Leeuwarder Courant - Telegraaf |
tijdschrift:
yes flair viva margriet (van mijn mams) libelle (bij mijn oma) story (bij mijn oma) boerderij oogst Krant: Algemeen dagblad de flevopost en de Noordoostpolder |
Citaat:
|
-The Vogue
-Man -de ps (maar dat is niet echt een tijdschrift) |
Ik lees:
tijdschriften: Margriet Ronduit Op pad (heb ik een proefabonnement op gehad) Kampioen Kranten: Spits Metro Drachtster Courant (soms) Leeuwarder Courant (een enkel keertje) |
Fancy
Young & Famous Libelle Tina (ik ben bezorger bij de Media Expresse dus lees ik de tina elke week) af en toe Break Out (om zelfde reden als die van de Tina) Tja, en de krant. |
de Fancy wel eens en soms de yes en Oor
en bij de orto de donald duck en de libelle of margriet wat is ut wel eens ofso |
|
Donald Duck :D en Zozitdat, en nog de krant.
|
Cosmopolitan, Yes
|
Fancy, (die vind ik nou heel leuk want ik heb lekker een discman gewonnen)
de hitkrant wel 'ns Break Out (vin dik eigenlijk geen zak aan, stom blad waarom weet ik niet 'k vind 'm gewono nix aan ) Donald Duck Yes heb 'n keer de Girl ofzo gekocht, leek errug op fancy enzow |
Elle, Fancy, Beau Monde, Glossy, Vogue, Flair en de Yes.
Op de elle heb ik een abonnement, de rest koop ik als ik geld over heb. |
- ID&T Slam Magazine
- Internet Idee |
Geen, soms de VI
|
Tijdschriften e.d. :
Maxim FHM Autoweek Autovisie Donald Duck Quote Kranten: Noord Hollands Dagblad Algemeen Dagblad NRC Handelsblad |
* PCM
* Aardschok * Oor * Donald Duck |
ID&T Sounds Lifestyle & More, Sp!ts :D, Metro :D, VPRO Gids, Apeloornsche Courant...uhhh dat was het... het zijn niet echt allemaal tijdschriften maar oke...
|
Oja niet te vergeten, de RAILS!!!
|
Donald Duck :o
En soms de Kijk |
pu
bo :$ ad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |