![]() |
Vrijdag de 13e
Ja ja mensjes, dus uitkijken geblazen!!! :D
Ben jij bijgelovig? |
ik denk niet; kut vandaag vrijdag de 13e, maar als er iets mis gaat denk ik wel; kut, vandaag vrijdag de 13e
|
ja ben bijgelovig...
shit! morge de 13 :( ik blijf in bedje :) |
leukste dag van het jaar... fijn dat hij minstens 2 keer per jaar komt (y)
|
niet leuk, niet stom, niet eng...gewoon alweer een dag
|
nee
|
Nee hoor, 13 is mijn geluksgetal ;) (zie geboortedatum)
Ben echter niet op vrijdag geboren, was wel koel geweest dan :) |
Citaat:
|
shit happens
|
dan ga ik juist zwarte katten aaien en onder ladders doorlopen :rolleyes:
dat hele vrijdag de 13e is voor mij onzin |
Citaat:
|
nope
|
ben niet echt bijgelovig
maar op vrijdag de 13e gebeurt altidj wel iets speciaals (laatste keer was dat bij mij iets positiefs :eek: ) |
mijn neef is jarig vandaag......
|
ja het is dat ik vandaag jarig ben...
maar anders had het voor mij een ongeluksgad geweest :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee...
Gister op een basisschool geweest (djembé-les..) en daar stond op een blaadje op de deur: "Vrijdag de 13e, pas op zwarte katten en loop niet onder een ladder door!" En daarnaast: "In deze klas is hoofdluis geconstateerd" Mmmmja :D |
Ik ben niet bijgelovig ofzo, ik vind het wel grappig!
|
'k Ben niet bijgelovig en ik vind het ook niet bijzonder grappig. Kom op zeg, het is gewoon een normale werkdag.
|
-mijn broer is vandaag jarig
-heeft zijn eerste rijles -en theorie-examen :D maar nee... ik geloof echt niet dat vrijdag de 13e een ongeluksdag is :rolleyes: |
ben helemaal niet bijgelovig, gewoon een dag zoals alle andere...
|
om de één of andere reden loop ik nooit onder een ladder.. tenzij het niet anders kan..
|
me moeder ging een keer met d'r arm / hand door 't glas in de deur op vrijdag de 13e.
net niet slagader geraakt, 9 hechtingen. maar ik geloof er niet in. toeval |
neuh, hier gebeuren elke dag de raarste dingen:p
|
jah...
slechter dan eergister kan niet, dus tzal wel meevallen |
Oei oei vrijdag de 13de :p
Kwam daar eergisteren ook achter. Ben trouwens amper bijgelovig en geloof zeker niet in dat vrijdag de 13de onzin. |
:eek:ik had tot nu helemaal niet door dat het vandaag de 13e is
*net wakker* |
Om de een of andere vage reden maak ik juist alleen maar leuke dingen mee op vrijdag de 13e.. Dat komt misschien omdat ik er niet in geloof..
|
Oh ja, ik kom er nu pas achter.
Nou lekker interessant dus.. |
Niet echt.. maar als er iets fout gaat zal ik wel vrijdag de 13e de schuld geven :p
|
jaja :$
|
Hmm...
Ik hou mezelf ook nooit zo bezig met vrijdag de 13e totdat er vandaag iets gebeurde. Ik kwam van school afgereden op mijn scooter, rijd op 'n weg binnen de bebouwde kom. Komt er in 1x een auto van rechts, die ik niet kon zien, door een blokhuis wat daar aan de weg staat. Wat denk je, ja... ik kon op het laatste moment nog vol in de remmen schieten, maar uiteindelijk was het te laat en zat ik met mijn scooter op 'n zeer dure (mooie) mercedes. Zelf geen schade, alleen beetje last van mijn arm. Mijn scooter ziet er jammergenoeg wel 'n stukje minder uit, maar dat is nog wel te maken. De vrouw vertelde me op 't laatste moment nog bij'het invullen van het schadeformulier dat het vandaag vrijdag de 13e is. :eek: Geen leuke ervaring dus... maar geloven zal ik nooit doen in vrijdag de 13e, ook niet na deze toeval :D |
Citaat:
|
Het is toch een gewone dag.
|
------------------------- WEETJE VAN DE DAG! -------------------------
Waarom is vrijdag de 13de eigenlijk een ongeluksdag? Misschien wel omdat Christus op een vrijdag stierf, omdat 13 een priemgetal is en omdat 13 al bij de Babyloniers en Romeinen een ongeluksgetal was... ------------------------------- LET OP! ------------------------------ Abonneren, wijzigen en opzeggen doe je zelf op ----------------- (c) http://www.cijfers.net/weetje/ ----------------- Nu niet meer :p :D |
bij mij brengt vrijdag de 13e altijd geluk :D
|
Ik ben niet bijgelovig. Het is vandaag een gewone dag. En de verjaardag van mijn big brother! :D
|
ik heb daar helemaal nog niet aan gedacht
|
oh, kom ik nu pas achter... meer dan de helft van de dag al gehad :)
|
Ik ben niet echt bijgelovig, klop alleen alles af, dat is het enigste :o
|
Tis maar wat je er zelf van maakt; als je denkt dat er vandaag iets fout moet gaan, dan gaat er ook iets fout, maar als je je nergens druk om maakt komt het best goed :)
|
'k geloof d'r niet echt in, maarik heb vandaag toch wel pech, bij anders vergeleken, eerst moet ik me vanmorgen verschrikkelijk haasten omdat alles tegenliep. Vervoglens ga ik onder uit met m'n fiets omdat ik uitgleed op 't gras doordat ik te hard remde ofzow, m'n hele knie zwart.
'smiddags komt de bus niet omdat die vast stond dus moesten we bij een andere volle bus in. Niet leuk en daarom was ik heel laat thuis. en zoveel pech heb ik anders toch nooit :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ben niet bijgelovig, en mijn ex is vandaag jarig dus t kan niet beter
*evil-grin* |
ik stond vanavond op de weegschaal en op de display stond 66.6 :eek: :eek:
|
k heb me vanochtend wel verslapen..... oehhhhhhhhh
neuj ik geloof dr geen zak van.... ik wist het trouwensniet eens tot ik ging vragen wat voor 'n dag het was vandaag. |
Hey, ik was gister jarig (vrijdag de 13e) en het was hartstikke gezellig, ben ook absoluut niet bijgelovig. Ik ben ook op vrijdag de 13e geboren dus dat is voor mij zeker geen ongeluksdag!
|
niks vervelends gebeurd gister :) wel beetje chaos enzo maar ach :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |