![]() |
lompe meisjes
Vanochtend op school liep ik half duf het wiskundelokaal in, ik wilde mijn tas op een tafeltje zetten hoor ik: "sorry maar ik zit hier al horr!"en DE lompe trut gaat vervolgens op dat plekje zitten.....ik zeg nog: achja, dat is nou typisch een plek voor meisje zo als jij....
wist ik veel wat ik moest zeggen, het gaat helemaal nergens over maar: wat zou JIJ in dit geval doen/zeggen/... |
en in een wipje trok roodkapje een uzi uit haar slipje
|
talk to the hand cause its gonna slap you in the face :rolleyes:
|
Citaat:
|
laat lekker gaan, boeie.
|
sta op of ik maak je dood
|
jeetje waar maak je druk over. er zijn wel ergere dingen dan dat
|
Citaat:
|
Je gooit gauw een punaise als ze t nog een keer doet,kijken hoe ze dan kijkt.
|
Ik zou denk ik m'n schouders ophalen en ergens anders gaan zitten... boeie :D
|
Citaat:
als dat meisje daar nou zo graag wil zitten, wat zou mij dat nou schelen? plek zat lijkt me... |
Ja eh.. als zij daar normaal ofzo zit.. en zij wil er graag daar zitten.. lekker boeiend.. tas oppakken en ergens anders zitten..
|
Fuck it, gewoon gaan zitten.
En het liefs nog een denigrerende opmerking er achteraan. :D |
Heel arrogant kijken, dan wordt ze vast wel bang;)
|
Haha doet me denken aan dit verhaal.. :D
Ik zit altijd naast Yves-Christian bij wiskunde. Er kwam een meisje uit een klas hoger meedoen met wiskunde (ze is nogal dom, denkt dat ze populair is etc), en die wilde naast Yves zitten. Yves zegt: "ander keertje, met wiskunde zit ik naast Roos". Dat kind gaat dus toch gewoon zitten. Wat er vervolgens gebeurt: Ik ga maar ergens anders zitten (ik schuif 1 rij op). Yves pakt z'n spullen in en komt naast mij zitten. De acht mensen die vóór dat meisje zitten, pakken ook hun spullen en schuiven ook een rij op. :D Ze zit daar in haar eentje triomfantelijk te kijken, omdat ze haar plekje heeft, maar op dat moment pakt iedereen tegelijk hun spullen en komt achter mij aan. Haha die verbijstering op haar gezicht zal ik nooit vergeten :D |
Citaat:
|
Citaat:
maare... die naam van die jongen is toch wel HEEL erg fout :) Ow wacht ik hoor net dat mijn tante gisteravond is overleden. Ach, het is niet alle dagen feest. |
.. 'Wist je dat die stoel radioactief is?'
|
Citaat:
Hij is half Frans (we noemen 'm gewoon Ief ;)) Citaat:
|
Citaat:
|
lompe jongens bestaan natuurlijk niet :rolleyes:
ik en vriendin gaan altijd boeren in de pauze, kijken de jongens ook zo van: :eek: en ze lopen zelf te hele tijd te burken.. lekker charmant ! :D |
gewoon negeren
|
SLAANN!!!!!
k kan niet zo goed tegen die arrogante dozen.. maar gelukkig doen mensen dat niet bij mij :) |
Als er niets stond van dat meisje zou ik zeggen: "Hoezo, ik zie geen tas liggen hoor, ik was hier eerder."
Als er wel wat ligt of we werken met vaste plaatsen, zeg ik gewoon nix en ga ik ergens anders zitten. Meestal laat ik toch met me sollen :D ... (n) |
Ik zou haar vastpakken, heel hard heen en weer schudden, haar van haar stoel afduwen, weer oppakken en op haar stoel zetten, vervolgens haar der weer afduwen, daarna haar op je schouders tillen en 't raam uitgooien. Ja echt. En heel belangrijk, op die plaats gaan zitten.
'T moet toch niet gekker worden met die meisjes van tegenwoordig... :p |
Naast haar gaan zitten.
|
Citaat:
Ach ja *herinnert zich het tafeltjes-dilemma van de middelbare school* ... Waar je je vroeger allemaal niet druk om maakte :rolleyes: |
Citaat:
|
hm nooit last van...bij ons gaat iedereen gewoon op een vaste plaats zitten, automatisch ofso...
naja wat zou ik doen? gewoon gaan zitten natuurlijk... |
die andere van de stoel afschoppen natuurlijk! :cool:
|
"Meester meester ze zit op mn plek!!!!!!"
:rolleyes: |
Citaat:
|
have you seen the bridge???
|
gooi een ruit in :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en natuurlijk niet TE want dat heet "slijmen" :D |
gewoon roepen:
Arrogante trut ga van me plek af, je ziet toch dat IK hier zit. Of ben je echt zo blond dat je dat ook al niet begrijpt.. |
"Ja u hebt gelijk o Konigin der Klapkutten. Ik zal u niet langer lastigvallen." *loop aanbiddend weg*
|
Citaat:
|
Ik zou haar met een vermakelijk doch op-haar-neerkijkend gezicht aankijken en iets van doos oid zeggen en ergens anders gaan zitten.. iig subtiel iets zeggen en dan weer verder..niet druk om maken.
|
Citaat:
|
rol ogen en toch gaan zitten :p
|
als ze al zit.. gewoon op haar schoot gaan zitten ? :p
werkt goed :o |
eh...niets doen
wat maakt een zo'n tafel nou uit?? zou me er niet druk over maken ofzo... |
Ik zou der eerst finaal in elkaar trappen en er dan effe een x lekker hard vanachter overheen gaan ofzo.
Je kan natuurlijk ook gewoon naast er gaan zitten... :) |
In discussie gaan en psychisch breken natuurlijk.
|
Blijven zitten en een :rolleyes: uitbeelden
|
lekker belangrijk...laat haar,loop ervan weg. Kan jij tenminste nog nagenieten van haar simpelheid.Dat soort mensen zijn altijd goed voor je dunk, domme linaire mensen die in hun eigen illusionaire wereld leven..(draaiende om hun arrogantie en verwaandheid)... don't hate it..just enjoy it.. ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |