![]() |
Wat zit er standaard in jouw jaszak/broekzak/kontzak?
Okeej, ik weet niet of ie op onzin moet of hier, maar als ie hier niet goed staat verplaats hem dan maar....:cool:
Iig, back to the question: wat heb jij (bijna) altijd in je jaszak/broekzak/nog een andere zak zitten? (je moet toch iéts verzinnen als je je verveelt :p) me: -sleutelbos -mijn gewéééldige (ahum) aansteker (terwijl ik niet rook, maar hij is wel al half leeg omdat ik er steeds mee loop te kloten :p) -labello (roze) (kon de titel van het topic ni meer veranderen in "Wat zit er standaard in jouw jaszak/broekzak/kontzak?" omdat het al te lang geleden was :( had er ff ni aan gedacht dat niet iedereen altijd een jas aanheeft :p) |
Ik heb al een half jaar geen jas meer gedragen!!
En in mijn winterjas zit niets, want daar valt alles uit! |
eignelijk nix
meestal zit t noodzakelijke in mn kontzak |
Niet dat ik vaak een jas aanheb maarem :) Ik heb wel altijd lippenbalsem en sleutels, telefoon en geld bij me..
Als ik een jas aanheb zit dat er meestal wel in :) |
alles zit in me broekzak.. maar voor de aardigheid zal ik dat ook maar melden:
Me sleutels (huissleutel, kluissleutel en fietssleutel) Me Telefoon (Nokia 3210) Me portomonee (met geld enzo) |
- telefoon
- portemonne - strippenkaart (kan oowk in me portemonnee zitten) - lipgloss - labello - sleutels (kluis huis fiets) :) |
me fietsenstallingspas en sleutels
|
In mn jaszak zitten standaard van die klemmen die je om je broek kan doen als je fietst en als je broek weer veeeeeeeeeeel te wijd is. (keb maar 1 hele wijde lichte broek en anders komt r zoveel zwart op van mn fiets)
En in mn broekzak zit eingeijk niets, zakdoekjes ofzo, maar meestal heb ik niet eens zakken dus ik doe mn sleutels al gauw ergens anders in. |
Niets, ik doe alles in een tas(je)
|
kauwgom
sleutels foon geld |
kauwgom
lippenbalsem (meestal meerdere soorten labello :o) huissleutel |
ehm tsja,
*geld maar dat wil zeggen als ik het heb dus niet echt standaart... * tja en verder wisselt het met de dag * telefoon * er zit wel altijd heel veel in mijn zakken.. maar dat zegt niks.. |
Portemonnee
Maandtrajectkaart (vanaf 1 okt OV) Strippenkaart Fietssleutel Huissleutel Telefoon |
Een opgevouwen vliegtuigje - oud Frans tentamen. Zonder kan ik niet.
|
niks
alles wat ik nodig heb zit in mijn broekzak (sleutels, porto enzo.) |
sleutels
|
huissleutel en lipgloss
|
als ik mijn agenda niet bij moet hebben zit er alles in,mobiel,portomonee, sleutels, en nog meer troep,ik haat tassen alleen moet ik ze nu wel bij hebben anders wordt ik gek echt waar.
|
Mijn jaszakken zitten altijd heeel erg vol. Als ik dan in de bus ben.. en mijn buskaartje moet zoeken.. ben ik soms eeuwen bezig. Nou wat ik er dus allemaal in heb zitten:
-sleutels -buskaart -meestal wat snoep -labello -telefoontje -allemaal kleine onnuttige papiertjes -geld En dat was het wel zo'n beetje.. kan wel zijn dat ik wat dingen ben vergeten... nog meer?? kan dat?? ja... |
Niets... dr zitten geen zakken in mn jas :D
|
Ik heb altijd in me broekzak:
Sleutels Portemonnee Mobiel |
mijn Kalashnikov AK47
|
me hand
|
Lipgloss,spiegeltje,blistex(potje), kauwgom, mobiel (als k geen jas aanheb zit dit altijd in mn tas)
:D niezo veel eigenlijk. |
Labello, huissleutel en geld
|
Broek mag ook he? :p
- sleutels - pen - gsm - portemonnee - en bijna altijd wel onzinnige papiertjes |
niets :)
|
niks
soms sleutels + ov ( + edah pasje + muntje van 50 cent) :p maar das dan alleen omdat k dat dan 1 minuut later nodig heb... |
Zooi... :(
|
Tegenwoordig niet zo veel meer, m'n paspoort en nog een oud bonnetje van een of andere winkel, verder eigenlijk niet.
|
meestal alleen sleutels ofzow, ik neem altijd een tas mee waar k alles ingooi..
alles = portemonnee, telefoontje, lippenspul enz.. |
als ik jas draag, (al heel lang nie meer gedaan)
- autosleutels - rijbewijs + autopapieren - beurs - kauwgom - id-kaart van werk (ziekenhuis) - lesrooster (elke 7 weken anders) |
- sleutelbos
- portemonnee - mobieltje - schoolpasje en nog wat zandkorrels en papiertjes enzo...:p |
lipgloss
vaak een aansteker wat kleingeld buskaart kauwgom |
geld zakdoekjes sleutels foon....
|
soms mijn foon en nog minder vaak mijn portemonee en sleutels.
Ik haat dingen in mijn jassakken. (niet die dingen maar dat ze erin zitten) :) |
Het hangt er wel aan welke jas ik aan heb.
In mn spijkerjasje zat een zakdoek die ik er in gedaan heb toen ik m kocht, die zeer van pas kwam bij een emotionele bui. M'n sleutels Altijd een of ander boodschappenlijstje of bonnetje Vooral veel zand, ik weet niet hoe dat komt. :confused: |
Lippenbalsem, kheb wel 6 verschillende ofzo
jeej, kijk mij stoer zijn :P |
Nix :p
Nouw jah ik heb alles in mijn broekzak zitten :D dus dan noem ik dat maar op: - Kauwgumpjes - Beurs met huissleutel - Fietsensleutel - Mobiel - Zakdoek |
Alleen m'n discman, de rest van m'n zooi stop ik altijd in m'n broekzakken
Als ik in een drukke stad ben wil ik m'n foon en m'n geld er ook nog wel ns in stoppen, maar zo vaak is dat niet |
* Aansteker
* Kauwgum :o |
Siemens m35, sleutels, portemonnee, touw van 4 meter lang (is heel handig soms, en al helemaal als je er een beetje goed mee kunt werpen. :D)
|
Stop meeste dingen in mn broekzakken.... mn jaszakken zitten altijd vol met rommel.. maanden opgespaard ofzow :o
|
Portefeuille
Mobiele telefoon Sigaretten Aansteker Kauwgum Pakje zakdoekjes Sleutels |
eigenlijk heb ik de hele zomer een jas vermeden, mijn jaszakken zijn dus leeg! Meestal zit er troep in van flyers enz.
De rest van mijn spullen gooi ik in een tas! |
Huissleutels en mobiel!
|
stof?
|
soms zit er kauwgom in....verder doe ik eigenlijk alles in mn tas of in mn broekzak.
|
Jas :confused:
|
Heb alles in mijn broek behalve sleutels.
Broek: GSM, portemonnee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |