![]() |
alleen thuis.. eten?
wat eet jij altijd als je alleen thuis bent??
|
Van alles.
Van zelf koken tot bestelservice. |
knorr wereldgerechten
als het effe kan met lekker veel variaties :) |
diepvriespizza :o
|
Ik ben nu ook alleen thuis, en ik heb een pizza gegeten (lekker voor de tv :) )
|
idd pizza :)
|
Broodje shoarma.. Patat.. Pizza.. Brood.. Of alleen maar snoep en chips enzo! :D :o
|
Meestal bestel ik dan pizza of patat ofzo..
|
Pannekoeken of een magnetronmaaltijd of broodje hamburger
nog niet veel bijzonders dus! |
Pizza/frites/tosti's/salade
|
chinees op de hoek
of naar de turk op witte de with of grieks op westblaak of indonesisch op witte de with |
pizza en nasi enzo
|
Ehm.. als ik 1 dagje alleen thuis ben is het meestal iets van.,. naja pizza ofzo.. of patat :)
Als ik langer alleen thuis ben begin ik wel te koken.. Simpel vlees + boontjes en aardappelen bijvoorbeeld.. |
Chips jah :p
|
gisteravond was het een zak nibbitchips, vanavond was het patat met een brrodje kipcorn:D
|
Haal wat patat, bestel een pizza, maak wat brood/bolletjes of warm iets met de magnetron op.
Zucht, moet leren koken vanwege dat me ouders volgend jaar 8 á 9 weken naar Australië gaan. |
Citaat:
|
-pizza
-broodje bapao -friet -chips -brood -chinees |
Pizza
|
Dan roerbak ik meestal wat.. kipreepjes met groenten, sausje erbij, beetje rijst.
Maar ik zet net zo lief de friteuse aan ;) |
Ik ben helemaal verslaafd aan aardappel anders. Vlees en groente erbij en smullen maar. :)
|
Citaat:
Of die van de AH :) Maar er gaat niets boven een echte :) |
patat, pizza, shoarma, iets wat over was...
|
Mijn ma heeft altijd wel wat voor me gemaakt :p
En anders haal ik patat of pleur ik iets in de magnetron :D kan nie koken... |
Mja wil nog wel eens voorkomen... ik heb een hekel aan koken e.d., kan het ook totaal niet dus ik begin er al niet eens aan. Ik gooi gewoon iets in de magnetron of laat iets brengen... :o
|
Citaat:
blijf meestal bij pizza of opwarm shit... |
9 van de 10 keer moet ik m'n eigen eten klaarmaken, dus als ik alleen ben eet ik wat ik ook zou eten als m'n ouders er zijn. niks bijzonders dus
(ik eet dus bijna nooit aardappelen, groente en vlees :o ) |
Magnetron!
(dus iets wat je op kan warmen of alleen in de oven moet stoppen :) like pizza of hamburger ofzo) |
swarma
|
putat
|
hangt dr vanaf of ik zin heb om te koken. Zoniet, dan wordt het iets snelklaar of afhaal. Zowel dan kan het varieëren van macaroni tot een standaardmaaltijd aardappels-groente-vlees
|
Citaat:
|
heel gevarieerd
soms pizza soms patat soms groente, aardappels en vlees soms macaroni oid |
Ik ben niet vaak alleen thuis rond avondeten (meestal overdag)... maar als er zo'n dag is, eet ik meestal iets makkelijks, pizza ofzo. :)
|
grow up-> wees student
|
Mja, meestal niet, eet eigenlijk ook niet zoveel als ik niet alleen thuis ben..
|
schnitzel met sla en aardappelschijfjes
of mijn overheerlijke mexicaanse magnetronschotel (zit chips in :D ) |
Ben vaak alleen thuis dus altijd overgaan op pizza etc lijkt me niet slim
Ik kook vaak een heel menuutje voor mezelf (wel lekker vegetarisch) maar het gebeurt natuurlijk ook dat er pizza oid op tafel verschijnt dan :) |
Citaat:
|
Een kant en klaarmaaltijd.. lekker en snel klaar!
|
uhm
roereitje, .. en daar blijft het meestal bij :D *geen keukenprinsesje* :o |
Ik woon nu al 6 weken alleen en in het begin was het altijd wat snels in elkaar zetten, macaroni bijvoorbeeld, maar dat begint al heel snel te vervelen. Nu eet ik gewoon hetzelfde wat ik ook zou eten als mijn moeder voor me zou koken. Jiepels, boontjes, wortels, etc etc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal bak ik een eitje of eet ik een vega burger met wat brood :)
En sla... oei wat ben ik toch gezond :D |
Citaat:
|
ik eet dan bijna altijd tortellini! (met parmezaanse kaas! :))
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |