![]() |
Wat zit er allemaal in jouw portemonnee??
om maar even voor te borduren op de topic 'wat zit er in jouw jaszak?'
mijn portemonnee bezit: pinpas studentenkaart coca-cola kaart CJP Feyenoord Clubkaart ledenpas van een of andere kroeg geld pasfotows van mezelf en paar andere mensen 2 roze strippenkaarten OV-studentenkaart Europese indentiteitskaart Brommercertificaat ( :rolleyes: ) telefoonkaart fl. 10 ,- ( :D :confused: ) veels te veel treinkaartjes bioskoopkaartjes van, Y tu mama ta bien, time machine, the sum of all fears en de oesters van namkee :) bonnetjes van de supermarkt :D Donor Codicil En nu is mijn portemonnee een stuk lichter, want ik heb ff beetje opgeruimd :) |
*pakt portemonnee*
- pinpas - busabonnement - collegekaart - betaalkaart uni - skinnypas (café-ietsding :p) - paar losse euro'tjes :( |
Hmm ik heb geen portemonnee.. Ik heb al mn pasjes en alles in een la liggen en als ik er een nodig heb dan pak ik het benodigde pasje en ga er vandoor.. Geld doe ik gewoon in mn achterzak..
|
Giropas
Verzekeringspas CJP pas Schoolpas van m'n ex Kaartje van Diddle Kaartje van Me2You 44 Pasfoto's 35 Euro en 30 cent Brief van mijn vriend Mijn geluksmunt (500 Lire) Zo'n dingetje waarmee je je blikje drinken openmaakt ID kaart Garantiebewijs van m'n rekenmachine Bonnetje uit Italië met een telefoonnummer erop Adres van mijn vriend Kaartje met het mobiele nummer van mijn vader, moeder en broer |
Citaat:
Naja, bij mij dus OV studentenkaart collegekaart pinpas bibliotheekpas van een bieb waar ik geen lid meer van ben bootkaart paar eurocentjes verder weet ik het zo niet :confused: |
Betaalpas van de Postbank
Collegekaart Kopiëerkaart Lidmaatschapspasje Club Nokia (:o) Treinkaartjes (Utrecht C.-Nijmegen en Vlaardingen Oost-Zutphen) OV-studentenkaart Klantenkaart Ziengs met vier stickertjes van € 25,- erop Kassabonnetjes Collegerooster (nogal verfrommeld) Briefje van € 10,- Kleingeld t.w.v € 2,91 |
- wat losse euro's, briefje van 5
- pinpas - bonnetje van winkel - de ene helft van mijn schoolpas (andere helft zit in mijn school tas :o ) - treinkaartje - kortingskaart voor de trein - biebpasje - cjp-pas - nivonpas - oud pasje van sportcentrum - schoolpas van 2 jaar geleden |
* OV
* Postbank Giropas * Telefoonnummers * ledenpasjes van div. discotheken * 40 Euro aan papiergeld |
- 2 briefjes van 10 euro
- 1 briefje van 5 euro - een zooi kleingeld - pinpas - 3 pasjes waarmee je te laat de les in mag komen (zo'n pasje krijg je als de bus te laat kwam en dan mag je later in de les komen) - 2 biebpasjes - 1 schoolpas - buspas - strippenkaart - pasfoto's van m'n vriend - huissleutel - papiertroep |
Citaat:
Zie S&S. ;) |
muntjes
bankbiljetten biebpas postbank pinpas abn amro pinpas clipjes elastiekje plectrum strippenkaart briefje met adres van iemand bioscoopkaartjes pasfoto's visitekaartjes kassabonnetjes |
sleutel en pinpas
|
geld
pasfoto's voorlopig rijbewijs identiteitskaart studentekaart metro- en buskaartjes bankkaart bibliotheekkaart kopieerkaart van school briefjes met e-mailadressen/tel-nrs,... |
ff kijken :o
- Een chippas (Postbank) - Een pinpas (Postbank) - Een betaalpas (Fontys) - Een studentenpas (Fontys) - Een Edahpas - Pasfoto's - €3.53 - Een CD-bon van €9.08 - Een Edahbonnetje - Een boekenlegger - Postzegels - Bromfietscertificaat - Oude OV studentenkaart - Oud schoolpasje van de middelbare school - Oude sportkaart - Kortingskaart voor een cafe - Oud bewijs van inschrijving - Nieuw bewijs van inschrijving - Een telefoonkaart (voor gewone telefooncel) - Een ONVZ zorgverzekeringskaart oid - 3 Oude Hi prepay telefoonkaarten - Kaartjes van KPN telecom met handige telefoonnummers - Een AH-bonuskaart - Een boel oude Edahbonnetjes - Een identiteitskaart - Een Bibliotheekpas |
oeps, mun pedopas vergeten :rolleyes:
|
pasjes
* kappersklantenkaart * O2-opwaardeerkaart * Voordeelurenkaart * kopieerkaart school * ABN-pas * Filmclub clubcard * Schoolpas 2001-2002 * telefoonkaart F 10,- * UVA-kaart * Lake-side/Snuffel kortingskaart * Rabopas * Biebpas * ID-kaart Foto's Kaartje voorstelling Youp van 't Hek (30-06) Notitieblokje Pleisters Steps-spaarboekje Toegangskaartje Corso Vollenhove Geld: € 24.51 |
-Geld
|
Best weinig...
- CJP - Coca Cola Card :D - Movie Max Member Card - Bankpasje Rabobank - Bibliotheekpasje - Verzekeringskaart van Univé - Allerlei bonnetjes - €0,49 :( - Fl. 0,05 :confused: |
Ehm....
Bioscoopkaartjes, klatenkaart van een winkel.. 2 bankpasjes :o nokia clubcart cjp pasje kaartje van de Rabobank schoolpasje een veiligheidsspeld adressen? foto's geld :) |
*uit mn hoofd*
- pinpas - CJP-pas - schoolpas1 - schoolpas 2 (van Italiëreis) - telefoonkaart (ook nog van de guldens, nuttig :confused: ) - klantending van the Body Shop - weinig geld :( - veel foto's - strippenkaart - voordeelurenkaart NS - coca-cola card (over nuttig gesproken) pas nog uitgemest, dus ik geloof dat dit het wel is, exclusief wat bonnetjes hoogstwaarschijnlijk. |
2 pinpassen
bromfietscertificaat (met vreeeselijke fotow :o) kopieerkaart school papiertje met uitzendschema radioprogramma (nuttig :rolleyes: ) kopie identiteitskaart kopie verzekeringsbewijs bromfiets 2 consumptiebonnen voor 'bibelot' € 11.65 strippenkaart kassabon Van Leest kassabon V&D kassabon Multivlaai 3 bonnetjes uit de pinautomaat |
geld, pasjes, bonnen, foto's
|
Eens kijken:
ID kaart Week OV 2 ( :confused: ) verzekeringspasjes Enkeltje Zoetermeer stad - Den Haag zonder datum Een verse roze strippenkaart Pinpas Studentenchipkaart Helderman sportkaart (goh... die gaat er ook meteen uit :D ) Mapje van de HHS met daarin: AH-bonus kaart (voor de stevigheid) Studentenkaart 2001 Studentenkaart 2002 Pasfoto van mij Pasfoto van me vriendin :) En er zit ook nog een condoom in me portemonnee En ja het geld ontbreekt... maar das bewust (ik heb 't namelijk niet :D ) |
pinpas
busabonnement een brief die ik van iemand heb gehad 3 jaar geleden heb gehad :D. treinkaartjes foto van m'n zus toen ze klein was kettinkje met kruisje erraan. zilveren kruis pasje :o id pas en met een beetje mazzel zit er geld in : ) |
-klein geld
-pinpas -pasfoto's -telefoonkaart die al 3 jaar op is ofzo uit Duitsland -nog een lege telefoonkaart uit Tsjechie -3 visitekaartjes -pasje van de bibliotheek -ID-kaart -wat oude treinkaartjes en bioscoopkaartjes -oude CJP-pas -ziekenhuis-pas |
-ziekenfonds pasje
-freerecordshop pasje -legic pas -van leest pasje -videotheek pasje -2x nokia club pasje -pin pasje -sterpolis pasje -klein geld -bonnetjes -leskaartje voor motorrijles -pasfoto's -visitekaartjes -telefoonkaart |
-pinpas
-klantenkaart van Pour Vous parfumerie -klantenkaart Esprit -Klantenkaart Videoland -Pasje van m'n golflocker op de club -Schoolpasje -Bibliotheekpasje -Geld (duh) -Heel veel pasfoto's -Paar onbelangrijke bonnetjes |
Geld
bromfietscertificaat (pas)foto's strippenkaart cjp kaart schoolpasje wat kortingsbonnen en nog meer zooi |
*pakt portemonnaie erbij*
kleingeld groot geld muntje kolpinghuis 2 muntjes de wolk/ de spijker 2 gelukspoppetjes pasfokjefoto's ouwe bioscoopkaartjes collegekaart bankpas videotheekkaart ov pasfoto's biebpas nederlandse boekenclub kaart ofzoiets :S paracetamol telefoonkaart briefje met adressen + foonnr's deelnemerskaart introductie ouwe treinkaartjes bonnetje gemeente bonnetje ikea bonnetje van leest coca cola kaart :confused: :eek: |
Mijn portemonnee, wat in feite niet meer is dan een klein mapje op creditcardformaat, bevat:
- Postbank Mastercard - Giropas - Collegekaart - Chippas - Airmiles pas - Ziekenfondspas - Videotheekpas - Plato spaarpas - Enkele verfrommelde bonnetjes M'n OV zwerft altijd in de buurt van m'n portemonnee rond. |
- Twee briefjes van 10 euro.
- ABN Amro bankpas - Rabobank pas - Rabobank Credit Card - VISA Credit Card - Anova Zorgpas - Coca cola card (Niet meer geldig in FRS :( ) - Foto van vriendin. - Rond ijzeren plaatje met naam van vriendin. - Reservesleutels voor kamer - Twee half gebruikte buskaart - Free entertainment card (Free record shop) - 6 Gebruikte treinkaartjes naar zoetermeer/maastricht - IBM security Badge - IBM Catering kaart (met 5 euro erop ofzo) - 'tig visitekaartjes van mezelf. - Nieuwe ABN amro bankpas die ik nog niet actief heb gemaakt. - Oude molenheide zwembad entree kaartjes - nog een treinkaartje - City Lens klantenkorting pas. - Oude VISA credit card. - Visitekaartje van Hugo die optrad in den haag. - 3 Visitekaartjes van mijn vriendin - Een joker speelkaart met een naakte dame erop. - nog meer treinkaartjes - Citylens afspraak kaartje - IBM visitekaartje van E. Hebing - Oud onleesbaar bonnetje - Visitekaartje van kapper - Briefje met vluchtnummers van vakantie van mijn vader - IBM visitekaartje van S. Suznjevic - Oude IBM Catering kaart, die ongeldig geworden is op 1-1-2002, staat nog twintig gulden op. - Visitekaartje Abvakabo, waar mijn moeder werkt, met op achterkant adres geschreven van vakantiehuisje van mijn moeder in frankrijk. - Security Card van ABN Amro, die ik nooit ingeleverd heb, toen ik daar werkte. - IBM visitekaartje van B.Wientjes - Interim Technology Visitekaartje van Karin Wong A-Tsoi - IBM visitekaartje van Thomas Olsen - Tivoli visitekaartje van Guy M. McCune - Ziekenhuis eemland kaartje die ik kreeg toen ik in ziekenhuis was vanwege mijn niersteen. - Advisor Automatisering visitekaartje van Rick van Vliet - Taxi e3 visitekaartje (077-3827070) die ik kreeg omdat die taxichauffeur me graag nog een keer wilde taxi'en omdat die het leuk vond dat ik hem een fooi gaf. - Groeneveld opticiens Nazorg Contactlens Pas. - Yacht visitekaartje van Marco Rombouts - Prism Envision Visitekaartje van Bruce Davis -Sakura Visitekaartje, japans restaurant in den haag -Absi visitekaartje Shahzeg Ibne Husain .. geen flauw idee hoe ik er aan kom. - IT Masters visitekaartje van Yvette PEACOCK - Van Vliet visitekaartje van Hans Daalderop van Wiggen - Tivoli visitekaartje van Marius van der Valk - 2 Internoc visitekaartjes van Rene van Zwol - Internoc visitekaartje van Jeroen van Waveren - Internoc visitekaartje van Herbert van Zomeren - Charles American Yellow Checker visitekaartje van Taxi in Austin, Texas. (512) 422-5904 - Centraal beheer ZorgCard. en dat was het. Ik heb altijd al veel rotzooi in mijn portomonee gehad. |
geld (soms dan...)
pinpas schoolpas met mislukte foto :mad: oude schoolpas (roze :D) bonnetjes pasfoto's oude treinkaartjes veiligheidsspelden erdooheen oude lollystokjes |
*gaat portemonnee pakken*
-busabonnement -fietstallingspas -coca cola card -telefoonkaart van 10 gulden (4,54 euro) -CJP pas -kortingskaart v/d London -3 bieb-pasjes (oude+ nieuwe van de bieb in mijn dorp & één van de stadsbieb) -2 blauwe strippenkaarten |
geld
pinpas sleutel reisverzekeringspasje gewone verzekeringspasje belkaart pasfoto's kopie ID ID OV schoolpas |
pinpas
buskaart telefoonkaart een paar bonnetjes een cjppas oude treinkaartjes en geld.. op dit moment zo'n 125 euro |
Wat een wijventopic is dit zeg, kom uit het hoofd niet veel verder dan teveel pasjes en te weinig geld :(
|
geld
2 pinpassen 2 schoolpasjes telefoonnummers bonnetjes en oude entreekaartjes |
geld
bonnetje bib pas pin pas nog wat pas shit van vakantie |
Citaat:
|
- Foto van mn vriendin
- Roze Buskaart - Bon voor goedkoper eten bij restaurant Atrium - Bon voor €3,50 korting bij de kapper - OV - Studentenkaart - Faciliticard school - Giropas van mij - Giropas van mama - Rijbewijs - Bioscoopkaartje van "Oesters van Nam Kee" - Geld |
|
buskaart
strippenkaart pinpasjes verzekeringspasje allemaal verfrommelde briefjes waar ik m'n dromen op heb geschreven 5 euro ongeveer :( bieb-pasje fotos van m'n moeder/zusje/ex kleine briefjes van mensen cure concert kaartje van 5 jaar oud videolandpasje wat oude bios en strippen kaartjes |
Citaat:
|
beetje kleingeld, 5 eurobiljet, bankpas, schoolpas, coca-cola card, heel veel bonnen (sommigen wel een half jaar oud :D), en nog wat passen..
|
wat hebben jullie allemaal vreselijk veel rotzooi in je portomonnee zitten het enigste wat ik erin heb zitten is een pinpas
|
ff kijken in mijn portemonnee...
*Wat geld *bonnetjes (van aankopen) *pinpas *bibliotheekpas *schoolpas *yellowcard.. nog nooit gebruikt.. en geen idee of je het nog kunt gebruiken :confused: *CJP-pas *telefoonkaarten *strippenkaart *wat pasfotootjes van vriendinnen |
alles behalve geld....zucht...
|
Citaat:
Als je een OV hebt kan je (als je een week kaart hebt) roze strippenkaarten gebruiken in het weekend als je 40% korting hebt :) |
Hoe zit dat nou met een studenten pas,college pas krijg je die alleen als je studeerd of HBO doet of moet je die aanvragen.
|
geld
bonnetje van de Plus paracetamol (2x) 3 buskaarten (een volle, een halfvolle en een lege :rolleyes: ) een pasfoto van moi een briefje met daarop het cijfer 30 (:confused: ) id-kaart pinpas ckv-pas van 2 jaar terug nog een stapeltje pasfoto's van allerlei mensen en moi Hmm hijs leeg :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |