![]() |
Wat vind je een mooie uitspraak/citaat?
Nou, titel lijkt me duidelijk, wat vind jij een mooie uitspraak/citaat/whatever?
Ik vind die van Hamlet wel goed: To be or not to be (:o kweet, nogal standaard) |
Laat vromen dwazen in nuchterheid verzinken; geen druppel gaat verloren van dat wat wijzen drinken..
|
* Gravity cannot be held responsible for people falling in love
* Women are maybe able to fake an orgasm, but men are able to fake whole relationships * If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them. * No man is worth your tears and the one that is, won't make you cry… * Je kan beter met mij in bed liggen dan met 40 graden koorts. * Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker. * Beter een kusje van een baby, dan een baby van een kusje. |
Je moet schieten anders ken je nie scoren. --- Johan Cruijff
|
Wie niet waagt, die niet wint; wie niet neukt, krijgt geen kind :rolleyes:
|
Why should we kill people to tell other people that killing is wrong?
Gaat over de doodstraf... over wat voor een nutteloze en a-helpende straf et is. Ik vond em wel zeer sterk eigenlijk jah... |
De mens creëerde god naar zijn evenbeeld.
|
Ieder voordeel hep zun nadeel, van Johan Cruijff
|
Leven is het meervoud van lef ~ Loesje!
|
BOB..
BERT Bezopen En Rijd Toch :D |
Taal is het enige wapen van de jurist. -prof.mr.A.Nuytinck, Nijmegen, 2000
|
Mijn favorieten quotes:
" You don't save a pitcher for tomorrow. Tomorrow it may rain." Deze is ook goed: "I come to win." Beide van Leo Durocher En deze is en blijft natuurlijk heel erg goed: VENI VIDI VICI!!!! |
Winnen is belangrijker dan meedoen.
|
* "Nobody is a virgin, life fucks us all!"
* "The darkness is death - we can speak, but we are not heard. We can scream but they turn their backs. We can run, but we cannot catch them. It is the dream where arms and legs won't work they way they should, and the air is too thick to breathe. Loved ones walk a mile ahead, forgetting to stop as we fall behind. This is the reality of the darkness. We are buried alive inside ourselves. " Ripper |
Life is like a dick, when its hard... Fuck it
|
wat niet rekt scheurt wel
|
Citaat:
|
Citaat:
weer lekker bezig jij :o |
Citaat:
|
Als je het niet 100% begrijpt, oordeel dan niet.
Als je het wel 100% begijpt oordeel je waarschijnlijk niet meer. |
Check m'n sig :D
en deze: Velen die leven verdienen de dood, maar nog veel meer die dood zijn verdienen het leven. Kan jij het ze schenken? (uit lotr) |
ik ben niet slimmer dan jij, maar ik ben iig minder dom
|
komt uit mijn relativerende periode...nu...echter vind ik het bagger
|
Citaat:
Citeer em dan in het engels (n) |
"Better a witty fool than a foolish wit"
|
Als niets de moeite waard is om voor te sterven, is niets de moeite waard om voor te leven.
|
Een optimist ziet in iedere moeilijkheid een mogelijkheid, een pessimist in iedere mogelijkheid een moeilijkheid.
|
check signature...
|
Als ik gewild had dat je het begreep, had ik het wel duidelijker uitgelegd.-Cruijff
|
" You live by the rules, you die by the rules "
|
1e deel sig. 2e deel ook wel, maar daarvoor had je bij de situatie geweest moeten zijn.
* Live ain't fair, so you'd better find a way to make it fair |
All you have to decide is what to do with the time that is given to you
komt uit lord of the rings |
Er bestaat geen goed of kwaad, er is alleen *Macht* dat mensen zien te bereiken die zwak zijn. :(
|
May the force be with you.. (Star Wars 2, net gezien :o)
|
If you're scared of dying, you'd better not be scared to live - Eels
(vergeten welk lied :o) |
Citaat:
|
Het leven is een feest en jij bent uitgenodigt (Loesje, en ze heeft meerdere coole)
|
me sig, zeg ik altijd wanneer mensen zeggen dat ik gek ben :D
|
shaken, not stirred..
:rolleyes: ehmz.. nee geen idee, blijft nooit zo hangen eigenlijk :S |
Alles wat je zegt ben je zelf :rolleyes:
|
wijsheid begint met verwondering
-Socrates- |
"Eenzaam verdwalen in je eigen gedachten"
"Without emotion, there is no beauty" Loes |
Zie mn sig. Ja, óók datgene wat achter de ' | ' staat ;)
|
Fighting for peace is like fucking for virginity
Geen idee van wie het komt... |
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Klinkt erg 'wijs' enzo, maar tis wel iets waar ik me zoveel mogelijk aan vast probeer te houden |
Citaat:
|
Citaat:
|
CHACK MY SIGNATURE :d
|
* Carpe Diem (wel standaar mja)
* Niets in het leven is zinloos, behalve het leven zelf --- Christie Hofmeester deze vinnik wel leuk : * Those who know, don't speak, those who speak, don't know * never met a wise man, if so it's a woman :D * if you choose not to deceide, you still have made a choice |
* Count your blessings, not yours sorrow
* Pijn is onvermijdelijk, lijden is een keuze Zijn de twee die nu even in me opkomen maar er zien er natuurlijk nog zoveel meer!! Geen idee van wie ze zijn btw. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |