![]() |
Waaraan ben jij allemaal verslaafd?
Ik aan chatten. Vroeger ook aan tv kijken. Tis nu wat minder gewordenn. En ben ook wel een beetje verslaafd aan snoepen.
|
goede sex
|
lippenbalsem.... :)
ow en chocolade, hmmmm |
vroeger tv kijken, daarna aan computeren, en nu.. nu heb ik te weinig tijd om iets vaak genoeg te doen om verslaafd te raken :(
ik zou graag aan motorrijden verslaafd raken, alleen heb ik mijn rijbewijs nog niet... (n) |
chocolade, pepermunt en euhm lipgloss (niet dat ik het eet of zo :p :) )
xxx Ems |
Bier, sigaretten, snacks.
|
Citaat:
Ben zelf verslaafd aan toetjes in alle soorten en maten: ijs, vla, yoghurt, pudding, flensjes, etc... |
Citaat:
|
nieuwe uitdagingen
|
Ik ben niet verslaafd aan het msn-en zelf, maar aan het kleppen. Als ik dat nou maar lang genoeg vol blijf houden... :o
Ach ja, muziek... |
:eek: koekjes :eek:
|
Chocola, tumtummetjes, zure matjes, forummen, As The World Turns en alles dat met Italië te maken heeft.
|
Roken
|
KoMpJoEtUrRuH :D
|
sex en euh.... dat was het wel..
|
roken, mn nagels, tv en pc, spijbelen, feestuh
|
negerzoenen, allerlei soorten snoep, forummen :o, aandacht van jongens ;) :o, slapen, geld uitgeven, en wanneer ik een vriendje heb aan hem en sex. :o
Owja: en Swirl ijs!! das wel m'n ergste verslaving... En raket-ijs. En vroeger aan tv kijken. |
|
neusdruppels..
|
muziek
msn forummen schepsnoep |
- Surfen op het Internet
- E-mailen - TV kijken - Eten & drinken - Muziek luisteren Ripper |
Citaat:
|
Internet, tv, snoep, chocola, koek
|
de kroeg, weekend, vrouwtjes, muziek.
|
is vervelen ook een verslaving?
|
Citaat:
|
sex, skaten, skanken, stuff,
|
gallies, forummen ( :rolleyes: ) , slapen als ik moe ben , buiten, water, strand, m'n ene rok, gallies, donuts, tekno, :| , gallies, m'n kat , alcohol :o , muziek, bepaalde films, fiero, buiten spelen in doker, gallies, orgies :o , bepaalde mensen, feestjes, gallies, het oor, cure, watermeloen, suikerspin en gallies, antiwalliesspul, been/arm warmers, rood, zwart, armbandjes, buffy :o , bla...
* :| * |
|
Drop, internetten.
|
Anne
SMSen |
witte/rode/zwarte winegums en dansen :)
|
Heb er sinds een paar dagen een nieuwe verslaving bij: dat idiote midgetgolf spelletje waarvan de link toen hier geplaatst is. Heb het sindsdien al meer dan 100x gespeeld. (p.r.=22 :) ).
Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kan komen?? Heb me sinds die tijd niet meer geschoren, gewassen en verkleed en ik leef van junkfood. HELP!!! |
Baileys, Techno, Feesten, Dames, Mijn scooter, Met vrienden asociaal rijden in een dorp en dan de politie afschudden op scooters :eek:
|
CHOCOLA!!!!!
ennuhm verder nie zowveel eik... |
Ice tea uit de lidl of aldi:D,nagelsbijten :okleding,internetten,dansen,vriendjepersoon
|
Lipgloss, smsen, chatten, winkelen, vijlen :o, kopen :o
Dat was t wel :D |
msn..kleren kopen.. ehm.. the sims :o
|
- M'n telefoon
- Internet - Chocola - Golfen - Schoenen |
Nergens aan gelukkig ;)
|
Nergens aan.
|
Nicotine :o
|
gesuikerde spekjes!!
|
Engelse drop...maar dat moet toch maar eens wat minder gaan worden :D
|
Chips
|
chatten forummen gamen lannen snoepen
|
aan hobby's :P
|
TV-kijken, drinken in 't weekend, zelfbevrediging, muziek luisteren en lui zijn.
|
Internet, wielrennen, bier :p
|
Citaat:
Ikke aan muziek & graffiti |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |