![]() |
Hmm..
miro gaat zo eten en dan tv kijken...
En nu ik het er toch over heb, wat gaan jullie zometeen doen, en wat heb je vandaag gedaan? dit is geen aanzet tot spam :D |
Heb vandaag heel heel lang uitgeslapen, was beetje oververmoeid ofzo :) en een filmpje gekeken. Kga vanavond denk ik tv kijken en vroeg naar bed, want ik ben nog steeds moe... ik ben echt niet gezond geloof ik... ochja wat doe je dr aan?
Mijn zeer inspirerende en 'a-ik-doe-veel-nuttige-dingen' zondag :D |
Ik was vandaag vroeg op, mijn broertje is vandaag jarig. Dus aardig als ik ben heb ik hem een computerspelletje gegeven (wat ik zelf ook leuk vind :D) Dat heb ik samen met hem van 10 tot 11 gedaan. Daarna ben ik gaan sporten tot 12:15. Toen even gedouched en om 13:30 zijn we gaan uit eten bij een of ander eethuisje. Rond 4 uur waren we weer thuis, even tv gekeken en nog wat visite gehad. Daarna ben ik even naar boven gegaan om te kijken of ik mail had, daar ben ik nu dus nogsteeds mee bezig ;)
|
Citaat:
Proficiat mit deinen Bruder! :) Hoe oud istie geworden? *bedelt stiekem om stukje taart :D* |
Citaat:
hij is vandaag 15 geworden en viert het met zijn online-vrienden :confused: ;) Er is genoeg taart over trouwens, wie wil en zin heeft komt maar langs ;) |
Citaat:
In nijmegen? Dan kom ik wel langs jah :) |
Citaat:
woon je dan zo dichtbij :confused: *slik, ojee..* ;) |
een vriend van me heeft de computer weer aangezwengeld na zijn 2e breakdown in een maand ( :mad: ) en emz dat was em wel.. ik heb eigenlijk niets gedaan dus ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en 25 km is niet bepaald ver.. :) Wat ga je volgend jaar studeren? |
Citaat:
|
Citaat:
3x drinken + bak chips :) (y) Andere mensen in de horeca krijgen daarvoor betaald, voor dat werk.. dus jij hebt vandaag vrijwilligerswerk gedaan!! (y) :D |
Citaat:
ik wil pedagogische wetenschappen gaan doen... Maar eerst nog slagen voor mn eindexamen :) |
Citaat:
|
er was een vriend van vakantie maar ik was moe dus was niet echt geslaagd.. bovendien was het nu geen vakantie dus konden we niet echt zo goed met elkaar opschieten als toen op vakantie... maarja dat is niet anders. Verder ben ik vandaag naar het NK combinerace geweest in combinatie met de polderkampioenschappen autocross. Dat was echt ontzettend gaaf!!!!!!!!!!!! En nu zit ik thuis achter mijn computertje.. helemaal uitgeput. Ga zometeen op bed en dan morgen alweer om 8.45 in het ziekenhuis zijn :(
|
Citaat:
pedagogische wetenschappen.. doctorandus knutselsmurfie :D succes met je examen volgend jaar ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Milk; S.com's weldoenster :D |
Citaat:
ben je goed in duits? |
Citaat:
ik heb et wel in mn pakket :) Duits ruled, is samen met biologie mn lievelingsvak :D |
Citaat:
ik heb 6 of 7 jaar duits gehad en kan het nu nogsteeds voor geen meter.. vooral omdat het me niet interesseerde.. Maar nu kom ik er achter dat het toch best wel heel handig is als je het beheerst.. Dus nu moet ik cursussen gaan volgen om mijn duits op te krikken.. Geef je ook les? ;) |
Citaat:
Maar ok, als je wil, wil ik je wel proberen les te geven hoor ;) |
Citaat:
en mijn duits houd al een heel eind op bij het bestellen van wat te eten en drinken en het afrekenen.. ik kan het wel goed volgen, laatst nog 4 dagen een cursus gehad in zwitserland.. alleen is het best nog wel ingewikkeld als je ergens antwoord op moet geven :( wat vraag je voor 1 les? |
Citaat:
|
Citaat:
*is heel lief* ik rijd zelfs zigzaggend over de straat om de vogeltjes die op de weg zitten te eten te ontwijken :) |
Vanmorgen ben ik om 10.00 uur opgestaan. Daarna ontbeten met mijn moeder. Daarna ben ik bezig geweest met het bijwerken van de onderkant van van muren (verven dus)
Ehm, tja, tussendoor nog even geinternet en daarna mijn kamer (voor een gedeelte) weer ingericht en Early Edition gekeken. Daarna ging ik bruine bonen eten (jammie :p) en sindsdien zit ik op internet.. Hmm time to leave dusss..Zit er alweer veel te lang achter.. Ik ga nu tv kijken denk ik..Even kijken.. |
heb pass de deux geoefend met een vriendin.... voor aanstaande zaterdag, heb voor het eerst zonder gekke dingen op mijn nieuwe paard gestapt... heb gechat, geforumd..
en ik ga zo... vervelen ofzo |
Heb vandaag een hele tijd met koppijn op bed gelegen, daarna een Engels boek gelezen voor school, beetje zitten forummen...
En straks ga ik mijn schooltas inpakken en vroeg naar bed, want ik heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan. |
Ik heb mn ogen open gedaan
Toen ben ik uit bed gestapt En merkte ik hoe beroerd ik me eigenlijk nog voelde Kben in bad gegaan En daarna naar de hei Een happie gegeten En nu wat forummen :rolleyes: |
er zijn meer fb's dan miro :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |