![]() |
is een roeping onzin?
ja of nee?
ik denk dat het juist leuk is als je een roeping hebt.. een passie voor iets.. wat is jouw passie? of roeping? of beide ineen? |
ik denk dat het best wel belangrijk is om dat te hebben, een drijfveer in je leven. anders ben je maar lusteloos en leef je van dag tot dag, een beetje doelloos je dagen opmaken...
voor je het weet ben je een oud vel in een bejaardentehuis.. verder moet je denk ik niet een te hoog doel nemen in het leven, maar telkens je doelen veranderen.. als het ware een trap beklimmen en niet meteen vanaf de eerste trede bovenaan de trap willen zijn.. want dat lukt niet en door die mislukking ben je niet meer gemotiveerd en begin je te doemdenken en je bent terug bij af, je leven word een ramp.. |
Citaat:
|
Citaat:
we gaan weer verder ontopic.. |
Citaat:
|
Citaat:
dat heb ik al vaak mogen meemaken.. :( vrijheid van meningsuiting noemen ze dat (n) |
maar om toch even snel iets te verzinnen...
liefde verspreiden onder alle mooie vrouwen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hé, jongetjes!
ONTOPIC BLIJVEN! :mad: :p |
Kheb geen roeping. Geen belangrijke tenminste. Denk ik.
|
geen idee wat mijn roeping is.. zal niet zoveel bijzonders voorstellen, anders was ik er allang achter :)
|
nee, als je er echt in gelooft is het geen onzin
ik heb zelf geen roeping, wel dingen die ik wil berijken in de komende paar maanden |
mijn passie is toneel, op het podium staan :), althans het gevoel dat me dat geeft, is gewoon heeeerlijk
|
is onzin 'n roeping? :o
|
Citaat:
Of gebrek aan een sociaal leven? |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
ik weet niet... ik wacht wel tot de roeping mij roept :P
|
ah.. tekenen.. zo nu en dan :)
|
Ik zou het niet weten. Ik heb nog geen roeping gehad, dus ik weet niet of het onzin is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |