![]() |
wat is voor jullie de leukste dag van de week?
voor mij is dat de zaterdag want dan mag ik lekker gezellig werken en we hebben daar altijd veel lol.!!!
En natuurlijk aan het eindevan het vullen metzijn alleen een biertje pakken!!!!!!!!!!!!!!!!! en jullie? |
Bij mij is het iedere dag feest!
|
Citaat:
|
nou zondag is de enige dag dat ik vrij ben.....
Maar tot nu toe is elke dag wel leuk, alleen een beetje vermoeiend *zucht* *gaat pitten* :D |
Citaat:
|
Dan moet ik kiezen tussen vrijdag en zaterdag...
Vrijdagavond ga ik altijd naar de studio, is wel gezellig enzo, maar meestal ben ik nog doodmoe van de afgelopen dag/week. Zaterdags kan ik uitslapen en ga ik meestal ff shoppen ofzow, dus denk dat het zaterdag wordt |
De zondag dan maar. Want dan kan ik uitslapen, werk ik niet, hoef ik niet naar school en kan ik de hele dag doen wat ik wil en relaxen.
Ripper |
Dinsdag: trainen en dan gezellig bieren
|
Zaterdag natuurlijk... Als player heb je dan t meest kans om iets te vangen.:cool:
|
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaahahahahahah
|
Citaat:
|
Donderdag borrelavond
|
zaterdag...
|
vrijdag om half 12... dan ben ik net klaar met werken.. en heb ik nog de hele middag en avond voor me.. en het vooruitzicht dat ik gewoon nog 2 heerlijke dagen vrij heb!!!
en de stomste dag is MAANDAG.. :mad: |
Vrijdag of zaterdag, de dag dat we op familie bezoek in Tilburg gaan
|
vrijdag/zaterdag...ik weet niet het is verschillend
|
Vrijdag: korte schooldag, daarna met z'n allen naar het café lekker wat eten en drinken en kletsen enzo.. En 's avonds met z'n allen op kroegen tocht! :p
Zaterdag: lekker uitslapen, geen huiswerk maken ofzo en 's avonds of uit of lekker een filmpje huren! :) |
Maandag : kort dagje school, en de tijd om even te winkelen
Zaterdag: lekker vrij, tijd om af te spreken met mensen. |
Vrijdag/zaterdag, leuke dingetjes doen, uitgaan :)
|
Vrijdag, dan ben ik om half 11 al uit school, 's middags fitnessen en 's avonds uit... nog 'maar' 4 daagjes *zucht*...
|
moeilijk
elke dag is zo leuk als je m zelf maakt en ik heb niet echt een specifieke dag die altijd leuk is soms is het in t weekend heel erg leuk, soms ook megasaai zelfde doordeweeks |
cliché: zaterdag :p;)
|
zaterdag; enigszins uitslapen, hockeyen, s avonds de stad in of iets in die trant..
en vrijdagmiddag altijd gezellig. |
Vrijdag, omdat het weekend dan begint, en zaterdag, omdat het dan weekend is. Donderdag ook wel, dan ben ik ook vrij...
|
Zaterdag, reden: STAPPUHUHUHUH!!! :cool: (y)
... Duhuh... :D :p ... :o |
Zaterdag, lekker uitslapen en de stad in (winkelen)
|
van vrijdagaaf tot zondag middag
|
hm..
donderdag & vrijdag.. maar dat zal over een paar weekjes wel weer veranderen |
eh, vrijdag, met z'n allen na schooltijd bij ut klaviertje zitten...:-) wel gezellie.
en zaterdag ook wel, lekker uitslapen, hockeyen, 's middags winkelen met vriendinnen ofzo en 's avond uit.. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |