![]() |
Uitdeel snoepgoed???
Ik ben aanstaande woensdag jarig, en wil gaan uitdelen aan mn vrienden... het enige probleem is dat we om 5:30 in de bus zitten op weg naar noord-frankrijk omdat we moeten sur5allen...
Wie weet er iets lekkers om uittedelen????????? |
Een hele berg lolly's. Chup-a-chup, salmiak, colalolly's, etc.
Je doet er lang mee en je wordt er niet misselijk van (ik moet er niet aan denken om stroofwafels ofzo te eten in een bus) |
iets dat niet smelt in de bus iig
|
Citaat:
Chocotoffs, minichocoladerepen (van deen), zure beertjes, chocolate chip cookies, pepernoten.... Ik zit dan ook in die bus, dus ik wil wel wat lekkers :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
spekkies! of van die zakjes clowntjes :cool: , haribo kersen doen het oowk altijd goed (bij mij dan :))
|
al 't snoep dat in van die schepbakken ligt.
|
kikkertjes, biggetjes, banaantjes, cola-flesjes, kersen e.d.
Of natuurlijk lollies :) |
Lollies... beste optie.
|
Citaat:
|
Autodrop
|
Citaat:
|
bier, patat en frikandellen, lekker messy in de bus
|
Grote zak snoep uit zo'n schepbakken en die lekker laten rondgaan :p
|
Celebrations..
Weet je wel..Van die geinige reclame waarin politiemannen undercover gaan als oude vrouwen en dat ze dan nagefloten worden en zeggen: menn.... (met zo'n zucht erin) :D :p |
Citaat:
|
lollies, zeker weten...wordt je idd niet misselijk van en je kunt ze blijven eten (tenminste ik ben er verslaafd aan) je doet er lang mee, ze zijn er in een miljoen smaken, ze smelten niet, iedereen lust ze eigenlijk wel, je kunt ze nog bewaren als ze niet opgaan (wat ik betwijfel, dat ze opgaan dus, maar toch)
genoeg redenen om voor de lollie te gaan lijtk me :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |