![]() |
Wat heb je op je voicemail?
Wat heb je ingesproken bij je voicemail?
Ik heb zo eentje van friends. :D |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa, spreek wat in!
:o |
computerstem ; dit is de voicemail van *nummer*, spreek uw bericht in na de piep :p
|
Graaf Tel van Sesamstraat. (gaat ie tellen hoevaak de telefoon gerinkeld heeft.. heel flauw)
|
m'n naam geloof ik
|
Hallow, mit mijn voicemail, *vervolgens heel hard fuck geroep van n vriendin, stond in punaise* gegil, gelach, en dan verder: spreek maar wat in, k bel je terug als ik beltegoed heb, en *en dan is het bandje vol :o*
(moet m toch weer veranderen :)) |
Citaat:
|
ik had eerst twee vriendinnen die m ingesproken hadden, meestal als ik mn voicemail afluisterde kreeg ik zuchtende mennsen te horen die iets inspraken, want die voicemail duurde wel een 2 minuten :D
Nu is het gewoon van: "dit is de voicemail van 06***, spreek uw boodschap in na de piep" :) |
*you know the drill* PIEP
|
Heb geloof ik geen voicemail ofzo.. :confused: :o
|
Ik heb niets :eek:
mensen hebben dan ook nooit door dat het mn voicemail al is :| |
Geen idee, ff luisteren :D
"Dit is Vodafone Voicemailservice voor: **********. *piep*" Goh.. :rolleyes: :D |
Op m'n telfort nummer (dat ik nooit meer gebruik) heb ik "Dit is de voicemail van Robbert-Jan. Spreek na de piep je boodschap in, dan bel ik je terug. Misschien."
Op m'n KPN nummer heb ik geen voicemail, degenen die me willen bereiken bellen me overdag maar op |
"Welkom bij u persoonlijke helpdesk, dit gesprek kost 4 euro per minuut" tuuuut
:D veel mensen hangen dan op :o :D |
Heb geen voicemail
|
"je weet hoe het werkt" -piep-
|
Citaat:
|
"dit is de voicemail van Maarten. Iets inspreken heeft geen zin, want ik luister het toch nooit af. Bel me maar een keer terug. mzzl!"
en het werkt:D |
"Dit is de voicemail van Rosanne, spreek iets in na de piep!"
Had niet zoveel inspiratie op het moment ;) |
hm volgens mij heppik dr geen? geen behoefte aan ook, kost me alleen maar geld :)
|
Citaat:
|
nix, helemaal nix
heb geen mobiel en op huistelefoon heb ik t ook niet zitten |
Ik weet niet precies eigenlijk :confused: , ik heb zelf wat ingesproken vorig jaar ofzo. Gewoon iets van: spreek na de toon wat in. Lijkt me :)
|
ik heb me voicemail eraf gehaald, wanneer mensen mij iets willen meedelen doen ze dat maar persoonlijk
|
"Hoi dit is de voice mail van de mobiel van Marc. Ehm, ik ben nu niet bereikbaar, dus spreek iets in na de piep. Dan bel ik je nog wel eens terug. Hoye."
Doodnormaal dus :o :D :) |
Niets.
Ik gebruik m'n voicmail nooit. Heb 'm 1 jaar geleden voor t laatst gebruikt. Als ik niet opneem, bellen ze maar terug of lang leve SMS. :) |
Niks.. heb geen voicemail.. is alleen maar tsjing tsjing!!
|
*hoi, dit is mijn voicemail, ik ben er even niet, sorrryyyyy*
:rolleyes: dat klopt niet eens, 'ik ben er ff niet'.. waarom heb je anders je mobiel bij je :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |