![]() |
heb jij je studiefinanciering al gekregen voor deze maand
en hoeveel krijg je
ik wacht nu nog steeds kan mij iemand uitleggen waarom? |
stufi wordt altijd rond 22e ofzow gestort (tenminste bij de rabobank)
|
Stufi komt bij de meeste mensen op de 21ste van de maand. Jammergenoeg ben ik altijd te laat (altijd pas rond de 27) kweet niet of dit aan mn bank ligt. Ik krijg btw het minste wat je kunt krijgen. Ik geloof 60 euro ofzo.
|
Ik krijg iets van €87..maar of ik et al heb weet ik niet (mn beltegoed is op, dus ik kan niet ff kijken via M-bankieren...)
|
laatste keer kreeg ik 330 euro's.. Volgende afschrift heb ik nog niet gehad.:o
|
ik krijg geen stufi,omdat ik niet genoeg lesuren heb ofzo :confused:
|
21e vd maand(Postbank), en ik krijg echt amper iets :(
|
Citaat:
|
Citaat:
als je een aantal verkeerde formulieren enzo invult en de kleine letters leest heb je zo het 3 dubbele :) tenminste in mijn tijd was dat zo :ol dat het lang duurt kan aan je bank liggen, heb je de postbank? |
Citaat:
|
Citaat:
das algemeen bekend he. |
Citaat:
krijg € 470 |
Ik krijg niets :confused: :D
|
Citaat:
|
Ik krijg €68,55 - de basisbeurs. Ik kom geloof ik niet eens in aanmerking voor een aanvullende beurs, dus dat houdt dan snel op.
Overigens - komt stufi in september al, of begint 't pas in oktober? |
Ik vind het een beetje vaag, want morgen wordt mijn collegegeld afgeschreven, maar ik heb nog geen stufi gehad. Kunnen ze dat niet op elkaar afstemmen ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
Same here. |
ik krijg niets meer :(
|
nee, rond de 26e ofzo staat het op mijn rekening
en ik krijg rond de €68,- *jeej* |
Krijg +/- 235 euro in de maand en ik verwacht dat het vrijdag wel op m'n rekening staat.
|
nou, mijne komt altijd rond de 22e. Heb het deze maand dus ook nog niet gehad. Ik heb geen idee hoeveel ik nu krijg. Ik ben juist benieuwd. (ben net van de middelbare school af, doe nu hbo, dus ik heb geen idee hoeveel ik krijg!)
|
ok fanks
en krijg maar 68 euro en ik moet me studie zelf betalen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn tegemoetkoming was 134 euro...Maar nu ik voor het eerst stufi ga ontvangen, wordt het minder...86 euro :S
Gul hoor :( |
Weet ik veel of ik het al gekregen heb :D tis iets van 150 gulden d8 ik, zal dan iets van € 70 zijn.
Momenteel krijg ik ook nog eens per maand € 270 stage-vergoeding :cool: daar kank pas van zuipen :D |
kweet alleen dat ik 86 pleuro krijg en khoop het snel te kunnen ontvangen
*geldnood* |
neuh
|
22e of 26e oid...iets van 300 euro, denk 'k...'k weenie psies. 't bij mijn ooit snel op eigenlijk... :o Maar zal nu met collegegeld en Sint, Kerst en verjaardagen straks ed wel weer wat sneller gaan... 'k krijg ook wel geld van m'n ouders...maar moet ook alles (school, boeken, kleding, huur, eten/drinken, gas/water/licht, tel, inet, enz.) zelf betalen.
Je ouders zijn idd 'verplicht' mee te betalen. Doen ze dat niet heb je recht op extra stufi. Moet je wel handtek ed van je ouders hebben dat ze afstand van je doen ed. |
ik krijg €68. dat wordt dan door mn ouders beetje aangevuld en das dan zakgeld en kleedgeld. boeken en andere dingen die ik nodig heb voor school betalen mijn ouders. wel irritant, tegemoetkoming voor sholieren was veel meer terwijl ik toen veel minder nodig had voor school. nu zit er ov bij, maar die heb ik niet eens nodig.
|
bij mij ook rond de 27ste, postbank he..
ik krijg wel extra geld (lening) maar dat stort ik nu steeds trug, heb geen zin in een mega studie schuld.. (n) |
Hm ik krijg btw 68,- ipv 86,- :(
|
Ik krijg wel wat meer...
Ik krijg basisbeurs, aanvullend van mijn ouders + prestatiebeurs voor 21 pt en meer... |
ik krijg dat niet :p
Nouja, mijn loon wordt in het begin van de maand gestort. |
komt 1 deze dagen.. :) das iets van 90 euro ofzo.
|
volgend jaar :)
|
Ben nog geen 18.
|
Citaat:
(en me OV ligt al klaar op het postkantoor enzo) |
ik neem aan van wel, kweetnie.
ik krijg (leen) t maximum, 669 euro zoiets. |
Als het goed is morgen,
243 euro ofsow :) martijn |
Citaat: