Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   bom melding bij ons op school. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430063)

Krugdinho 19-09-2002 11:46

bom melding bij ons op school.

afgelopen dinsdg klopt een leraar van me aan we moesten allemaal wegwezen en niet blijven hangen.politie kwam brandweer,omdat er een bommelding was er wasgeeen bom te vinden het was dus 1 of andere grappenmaker. is er bij jullie ook welleens zoiets gebeurd???

Paulaah 19-09-2002 12:29

Nope.,. wel een keer het brandalarm.. De lerares zei heel droog dat er niets aan de hand was en dat we moesten blijven zitten.. :rolleyes:
Best stom eigenlijk.. want je weet maar nooit wat er aan de hand is toch? en zelfs al zou er nix aan de hand zijn en het zou een oefening zijn.. Dan nog zouden we naar buiten moeten gaan vind ik..

Joshua 19-09-2002 12:33

Ja eergister nog een brandalarm... was vals alarm omdat iemand zo'n ruitje in had geslagen :D

R 19-09-2002 12:37

haha, Lijkt me dikke fun.
Op mijn oude school ging ongeveer elke week wel 3 x het brandalarm af, nooit gebeurde er echt wat.
Waren altijd 2 meisjes die, die ding in gingen drukken.

Was éen keer wel lachen.
Toen ging het brandalarm dus af, en toen na een paar minuutjes werd omgeroepen dat het vals-alarm was, hoorde je de hele aula in koor; "Duuuuuuuuuuh" :D

fruitmand 19-09-2002 12:47

talloze keren
:D
we zitten op een amerikaanse school, dus vooral na 11 september kregen we echt 20 bommeldingen in een maand ofzo.
en elke keer de schooluitgaan op het grasveldje
wat geen zin heeft omdat ALS de bom ontploft, je toch gewoon dood bent, zit te vlakbij

whaha, eentje was tijdens een concert, en in het midden van een stuk dat de orkest aan't spelen was, loopt iemand het podium op en roept "BOMMELDING!!!". En iedereen gaat hysterisch:D
was wel lachen...

en tijdens gym, dat was best klote. Was februari en echt vriesweer...daar sta je dan voor een half uur lang in de ijskoude wind

ik heb zometeen om half drie een "brand-alarm-oefening"
is wel :cool: want dan mis ik een groot stuk geschiedenis.

simple creed 19-09-2002 18:53

jupz... 2 jaar geleden hadden wij ook bommelding.... moesten we gelijk naar huis enzo. Maar er was niets aan de hand achteraf. Ze konden geen bom vinden.

Ik was mooi wel om 1 uur uit ipv half 4 :D

Goezz 19-09-2002 19:49

ik geef toe...

Krugdinho 19-09-2002 20:17

Citaat:

simple creed schreef:
jupz... 2 jaar geleden hadden wij ook bommelding.... moesten we gelijk naar huis enzo. Maar er was niets aan de hand achteraf. Ze konden geen bom vinden.

Ik was mooi wel om 1 uur uit ipv half 4 :D

bij was het 10 voor half 3 ipv half 3:(

Pr0xy 20-09-2002 02:44

Citaat:

Goezz schreef:
ik geef toe...
wat geef je toe

Maartenpaarten 20-09-2002 08:12

bij ons gaat regelmatig het brandalarm voor niets af, dus iedereen blijft gewoon zitten...

best gevaarlijk dus voor als er een keer echt brand is....

Tofke_H 20-09-2002 12:35

neuh, nog nooit gebeurt :)

Alleen proefbrandalarmen :)

Gwenniej 20-09-2002 12:41

jaa vorig jaar net na 11 september en al dat poeder enzow..

moesten we na buiten etc want er was een "nep bommelding"

staan we buiten krijgen we te horen..nou jullie zijn nu vrij ( was pas 2de school uur :D ) en ging politie alles onderzoeken :D ma er was nix...

WolterB 20-09-2002 13:19

nee, wel afgelopen jaar één of andere brandoefening die onaagekondigd was. zelfs de leraren wisten er voor het grootste deel nix van af :D

Monica 20-09-2002 13:21

Gister nog een proef-brandalarm.. :)

Iedereen zijn tas gewoon meenemen natuurlijk.. :o
Mijn klas mocht via de brandtrap en over het dak van de gymzaal, dat was zo ongeveer het enige leuke eraan. Toen we met een flinke groep leerlingen beneden stonden konden we nog geen kant op, want beide doorgangen die naar de voorkant van de school leidden waren afgesloten door hekken.. We werden van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk maakten ze er toch maar eentje open. Voor de school kon niemand zijn leraar meer vinden, dus iedereen maar weer naar binnen. Weet niet of het nu echt wel zo geslaagd was :/

sas 20-09-2002 18:54

wij stonden vorig in de hal tijdens de pauze
horen we ineens een keiharde knal
bleek dat iemand met een zelfgemaakte 'bom' een wc had opgeblazen
er zat ook nog iemand naast
de hele school in rep en roer politie erbij en al
diegene is geschorst en gearresteerd
de hele wc was ontzet ook de deur waar je normaal gesproken ingaat om naar de wc's te gaan

SuuS 20-09-2002 19:23

Mja, vorig jaar als examenstunt: stond zo'n meisje op het dak; 'help help! gvd ik kom er niet meer af' En 1 leraar die had helemaal niet gedacht aan een examenstunt dus hij helemaal uitleggen hoe ze weer van dat dak afkon komen. En met die smurfjes was het meer zo van 'kom van dat dahaaak af' ;) :D

Mr.Oizo 20-09-2002 20:23

Neu bij ons lopen nie van zo'n gekken rond ;)

Krugdinho 21-09-2002 06:01

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Neu bij ons lopen nie van zo'n gekken rond ;)
je vergeet jezelf ;)

Amidala 21-09-2002 09:42

Citaat:

WolterB schreef:
nee, wel afgelopen jaar één of andere brandoefening die onaagekondigd was. zelfs de leraren wisten er voor het grootste deel nix van af :D

er was wel een keer een bommeldig!

zie maar:
Citaat:

simple creed schreef:
Ik zat toen, geloof ik, in de 3e, dus jij in de 4e.
Ziekenoppasser had toen voor de eerste CKV-lichting (waar jij dus bij zat) een of andere presentatie van een ontwerper/architect/ander kunstzinnig figuurtje geregeld.
Dat ging toen niet door omdat er een bommeldig was.

20marianne12 21-09-2002 10:02

Ja wij hadden ook eens een bommelding, een jaar geleden ofzo... iedereen deed heel rusitg aan want we dachten dat het de brandoefening was, maar toen buiten stond er overal politie... was wel grappig een keertje mee gemaakt te hebben, en het was toch een valse bommelding...

hobbuz 21-09-2002 10:16

GÁÁV!
wij hebben zelfs nooooit een brandoefening.. en ik zit daar nou al 6 jaar :(
maarja we zijn afgelopen zomer verhuisd, ik denk dat iedereen gwoon verbrand zou zijn als er brand was geweest in het oude gebouw :D daar kon je écht niet uit ofsow :)

Yohst 21-09-2002 11:44

brandoefeningen zijn gaav :D

maar die technische meneeren zijn nu bezig met de omroepinstallatie dus elk uur gaat er wel een test-brandalarm af (n)

simple creed 21-09-2002 13:15

Citaat:

WolterB schreef:
die was toen het tweede uur ofzo....

ik kwam iig midden tijdens die oefening op school omdat ik de 1e 2 uur vrij was ofzo :D

MCH 21-09-2002 13:33

Vorig jaar ging het brandalarm af terwijl ik met een meisje naar de supermarkt was. :D Als dan de hele school in de lucht was gevlogen...:o :)

Mr.Oizo 21-09-2002 14:41

Citaat:

Zaagmanz schreef:
je vergeet jezelf ;)
Hmz als er iemand hier NIET gek is ben ik het wel :D:p

martijn1985 21-09-2002 17:05

Citaat:

Amidala schreef:

zie maar:

Ziekenoppasser had toen voor de eerste CKV-lichting (waar jij dus bij zat) een of andere presentatie van een ontwerper/architect/ander kunstzinnig figuurtje geregeld.

klopt. Maar dat er werd toen gedaan alsof het een brandoefening was. Daar heeft de LLR toen nog over geklaagd. (en excuses gekregen van de schoolleiding :))

Signy 21-09-2002 22:04

Ja in de eerste, tijdens gym. Was echt grappig, sommige meisjes kleedden zich hysterisch om en renden zowat de school uit. :p
Ik was blij, want gym was niet bepaald mn lievelingsvak. :cool:
Rest v/d dag vrij, t was gewoon een grap van een of andere leerling.

WolterB 23-09-2002 13:27

Citaat:

Amidala schreef:

zie maar:

die middag had ik dusvrij omdat ik niet anar die architct ging, heb t ook niet meegemaakt dus, en was het ook alweer vergeten

Boogie 23-09-2002 18:56

Ik was een keer in Hongarije en daar hadden we een feest op een school en toen was er ook een bommelding.

bertbart 26-09-2002 15:53

bij ons op school hadden we twee keer een bommelding. Iedereen wist dat er heus geen bom in school lag, maar we moesten allemaal naar buiten, belachelijk :rolleyes:

nare man 26-09-2002 15:57

coolness :cool:

skyscraper 26-09-2002 15:58

Citaat:

bertbart schreef:
bij ons op school hebben we twee keer een bommelding gehad. Iedereen wist dat er heus geen bom in school lag, maar we moesten allemaal naar buiten, belachelijk :rolleyes:
indd, iedereen weet het maar je moet toch naar buiten. Maar dan nog moet je bij dit soort situaties niet al te naief denken, vind je niet?

Mara 26-09-2002 20:11

Bij ons alleen van die oefeningen, alleen ze zijn dan zo aardig om het aan het begin van de les te zeggen dat er een oefening is.

Op 1x na, bij nederlands, wist onze lerares het zelf niet eens. Stond ze daar in het lokaal om zich heen te kijken :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.