![]() |
Wie zou jij willen zijn?
Welke beroemde persoon zou jij willen zijn.. en waarom??
|
Cleopatra. :) Omdat ik dan een Egyptische koningin was die met een Romeinse keizer was getrouwd (Julius Caesar). (y)
Ripper |
mezelf...
|
Citaat:
|
eigenlijk geen één als ik zo flauw mag zijn:o:p
|
een heeeeeeeeeeeeeeel goede hardloper, met veel vrouwen om zich heen
|
Qua uiterlijk Halle Berry of Rachel Leigh Cook! Die zijn gewoon erg mooi. Vooral Halle is bloedmooi.
Qua innerlijk heb ik geen idee... Iemand die sterk in d'r schoenen staat, eerlijk is en blabla. Geen idee wie verder! |
Ik ben happy met mezelf, innerlijk als uiterlijk...( soms niet maar dan ben ik een in kutbui :D )
Ik zal wel het werk willen doen van een ontwerpen, de hele dag ontwerpen, kleren maken en dan reisje hier en daar, beroemde mensen dragen mijn ontwerpen!!zoals Versace, Gucci etc Maar dat is nog wel ff hard werken voor me, en een hele hoop geluk hebben!!! Loes |
Qua uiterlijk? Dat meisje uit de videoclip van Lenny Kravitz (die laatste).
Voor de rest gewoon mezelf. |
Cameron Diaz. Mooie vrouw, kan lekker acteren enzo. Heeft alles.
|
Nou ja, ik zou de schrijverscapaciteiten van Bob Dylan wel willen bezitten.
|
Ben Affleck dan had jennifer lopez nu zwanger geweest van mij :) en anders een bloemetjesgordijn
|
Citaat:
|
Citaat:
2: ze was lelijk maar had wel charisma en macht 3) julius caesar was GEEN keizer maar dictator. keizer komt van zijn naam Caesar en is pas overgedragen aan zijn opvolgen 4: cleopatra vree niet alleen met caesar maar ook met marcus antonius 5: ze verloor de oorlog tegen Rome en is verslagen gestorven |
Ik dnek dat JIJ de cleapotra wil zijn, die slechts in jouw fantasie bestaat
zoniet, dan ben je een massochist |
ohja, en mijn typen is shit op de late avond
ontopic: marie curie |
Citaat:
weet je wat Slither, GET A LIFE Met de meest vriendelijke groet, Miauw |
Citaat:
't Is wel opvallend dat één klein zinnetje jou behoorlijk pissig kan maken. Zegt meer over jou dan over mij. En over je advies; ik heb best een leven - ben er best tevreden mee dank je wel. |
Ik zou Beatrix weleens willen zijn, lekker in dat koetsje rijden, mensjes bekogelen, mensen die naar me zwaaien.. :)
Jaaa, lijkt me wel ok (y) (voor 1 dag, vd rest lijkt t me behoorlijk kt om haar te zijn) En vd rest: hm.. Halle Berry (barry?) omdat ze er goed uitziet, goed acteert, en mja, daarom dus :) |
Citaat:
Met vriendelijke groet, MWHOOEEEHHH |
Citaat:
Ik haat t als me vader die muziek draait. Whoei.. |
Citaat:
Punt is wel dat Dylan niet triest is en geen slechte muziek maakt. Je kan 't echter wél vinden, en dat is je goed recht. |
andy dick:)
|
Citaat:
Citaat:
Als je niet normaal, en met normaal bedoel ik niet-beledigend, niet zo kinderachtig en gepást, kan antwoorden, zeg dan liever niets... |
Maxima :D
|
iig iemand waar alle mooie vrouwen op af komen :D want dit schiet nie op :( ... ;)
|
t ?
|
Citaat:
Triest om zulke argumenten te gebruiken, en ik voel mij hier zeer op aangesproken. Ik mag dan wel geen mbo'er meer zijn, maar ik merk in mijn huidige hbo klas dat de oud-mbo'ers stukken serieuzer en gedrevener zijn dan de oud-vwo'ers en oud-havo'ers. |
Citaat:
Is goed lezen en interpreteren nou ECHT zo'n groot probleem? Citaat:
|
Citaat:
wat jij nu zegt . heeft dus ook weer direct betrekking op jezelf. |
Citaat:
|
Kroonprins Willem-Alexander.
|
Citaat:
agh nee vast niet straks denk je nog dat ik denk dat jij enig beseffend vermogen bezit Met vriendelijke groet Tjilp Twiet |
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
agh ja vast wel. Ik bezit wél beseffend vermogen. Jammer dat jij die zin plaatst, want 't is zo'n standaard zin die sociaal achtergestelde mensen plaatsen in de hoop dat het verdere opmerkingen stopt. 'Ik denk niet dat jij enig beseffend vermogen bezit' had ik al heel wat serieuzer genomen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ripper (die eens zin had in een domme post :P :D) |
Citaat:
Waaaah, alleen de gedachte al! :D Zie je 't al voor je, hem en Maxje lekker batsend?!?! *kots* :eek: Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Angus Young
Wat kon die kerel gitaar spelen zeg! :eek: |
Ehm ik zou wel eens een man willen zijn (voor een dag ofzo)
Dan ging ik de hele dag water drinken zodat ik zoveel mogelijk kon plassen, ghi! :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |