![]() |
Wil jij wel eens...
(als je een jongen bent) een meisje zijn.. offe.. (als je een meisje bent) een jongen zijn?? En waarom?? (haha thanx sky)
|
Ja, en waarom ( dat is leuk als je er dat bij zet ) Ik wil plassen:) ik wil weten hoe dat bij meisjes is:) En ik wil klaarkomen
|
Niet per sé.
|
Mwah.... neej denk er niet zo bij na :D
|
Ja erg graag ik wil graag weten hoe lesbische sex is, lijkt me erg opwindend
|
Neuh, een jongen zijn lijkt me eigenlijk niet zo leuk,
als jongen kan je niet uitgebreid lopen tutten (ja dat vind ik leuk :o), jongens zijn minder snel melig, minder open naar anderen over hun emoties, en eigenlijk kijk ik liever dan jongens dan er 1 te zijn :D |
IK LEES WEL 7 TOPICS VAN JOU DIE MET EEN W BEGINNEN, VERZIN EENS IETS ANDERS, WEES ORIGINEEL fgs
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat om de inhoud.. en das bij allemaal anders.. dusse doe ff normaal mens!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja wees eens origineel. ik noem een paar voorbeelden.
Hoe oud ben jij hoe lang ben je heb je wel een last van hoofdpijn het is groen en vliegt door de lucht hoeveel joden passen er in een auto heb je wel eens een wind gelaten in het openbaar Kortom wat maakt het uit waar een topic mee begint |
[ergernismode]WAAROM WORD ZO'N VRAAG NOOIT HELEMAAL IN DE TOPICTITEL GEZET!!! RAAAAAHHH! Nu moet ik elke keer die zooi openen voordat ik weet waar het over gaat! [/ergernismode]
(*sorry, kheb nog een modem enzo :(*) Maargoed zou ik weleens een dude willen zijn..nou NEE, maar ik zou wel wat dingetjes willen veranderen .. bijv dat jongens ongesteld worden ofzo .. weten die ook es hoe dat voelt als je om elk klein beetje gigantisch gaat zitten janken etc etc etc .. :D |
Citaat:
Ik had gewoon wat inspiratie.... dusse gewoon geopend. |
ooh ze werd al afgezeken om haar topics
sorry las ik pas achteraf .. maargoed *doet ook leuk nutteloos mee* |
Ik zou graag een jongen willen zijn omdat ik dan bij de sex ALTIJD een orgame krijg! :) (y)
And you gotta admit, een penis is interessanter dan een vagina.... ;) :o :D Ripper |
Mensen als jullie mij zo onorgineel vinden... verzin dan zelf wat topics enne reageer niet op mijn topics.. als je ze toch niet orgineel vindt.
|
Citaat:
'k Begin Optima te begrijpen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen waar zie jij een vraagteken.. ;) Sorry, door dat topic van mad operator en die opmerking van Slither kan ik alleen nog maar op spel- en opmaakfouten letten.. Anders mag ik je niet serieus nemen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het nou zo moeilijk om het ONDERWERP van je topic in de TITEL te zetten? :rolleyes:
|
Citaat:
|
ZAL IK IS EVEN HEEL LEKKER IN JE BEK SCHEITEN¿
|
ontopic ik wil geen meisje zijn...
|
Wat zijn we weer chagerijnig vandaag he mensies?
|
en maak je topictitel eens af!! GVD!! :)
|
Citaat:
|
Ik wil weten hoe het is om als een meid klaar te komen.
Ze zeggen dat het hetzelfde is, maar hoe kunnen ze dat weten ? |
Citaat:
|
Dit gaat nergens over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |