Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Front Anti Zeehond boekt wederom succes! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430085)

Unexplained 21-09-2002 11:25

Front Anti Zeehond boekt wederom succes!

Citaat:

WILHELMSHAVEN - Het aantal slachtoffers van het zeehondenvirus onder de zeehonden in de Nederlandse wateren is opgelopen tot meer dan 1500. Dat heeft het secretariaat van de Waddenlanden vrijdag naar buiten gebracht.

In heel Europa zijn er inmiddels bijna 15.000 dode dieren aangespoeld. De zeehonden hebben het zogenaamde zeehondenvirus. De ziekte heerst van Noorwegen tot aan de Belgisch-Franse kust.

bron

Front Anti Zeehond

Yohst 21-09-2002 11:41

:rolleyes: tering

Unexplained 21-09-2002 21:59

Bedankt voor het heropenen, wie het ook geweest is.

Zijn er nog mensen die over de ethische aspecten van zeehondenopvang willen discussiëren?

Alicia Silverstone 21-09-2002 22:39

Mjah ik vind punt 1 in je uitleg over Front Anti Zeehond nogal zwak eigenlijk... ik bedoel, damn, alle vleesetende dieren eten andere dieren op, wil je die ook allemaal dood hebben dan :S

Voor de rest weet ik niet zoveel over de toestand van zeehonden.

Owja, en punt 4... met het redden van een paar zeehondjes hou je echt "de evolutie" niet tegen hoor.

Punt 2... dan zouden mensen ook beter het geld dat ze aan huisdieren besteden naar Afrika kunnen sturen en het geld wat er aan dierentuinen wordt besteed enzo, want goh wat is daar op zich het nut van.
Je kunt die mensen ook vertellen dat wij liever een nieuwe stereo hadden of dat we liever een nieuw voetbalstadion gingen bouwen. Maar goh, in plaats van die vijfde porsche houden sommige mensen liever een hele hoop zeehonden in leven.

Dat vinnik geen redenen om tegen de opvang van zeehonden te zijn. Ze kloppen gewoon niet.

Alleen argument 3 slaat nog ergens op.

Alicia Silverstone 21-09-2002 22:51

Vanwege die 3 vage argumenten en vooral die eerste, kom op, daar geloof je toch zelf niet in... snap ik niet dat je zoiets durft te plaatsen, echt niet.

dystopia 21-09-2002 23:13

Humor is leuk, maar dit vind ik zo uitgemolken dat zelfs sambal 't niet pittig genoeg meer maakt.

McCaine 22-09-2002 00:45

Citaat:

dystopia schreef:
Humor is leuk, maar dit vind ik zo uitgemolken dat zelfs sambal 't niet pittig genoeg meer maakt.
Die analogie loopt behoorlijk spaak :)

Diez 22-09-2002 01:11

Citaat:

Unexplained schreef:
bron

Op zondag bieden wij geen informatie aan.

Wij wensen u een goede dag.

Tot morgen.

kHebTrekInWatLekkers 22-09-2002 09:10

Persoonlijk ben ik van mening dat we beter die arme hongerige Afrkaantjes neer kunnen knuppelen...
Daarmee:[list=1][*]Lossen we een groot deel van het voedselprobleem op[*]Kunnen we de kosten van ontwikkelingssamenwerking gereduceerd worden[*]heeft AIDS heeft een lagere spreidingsdichtheid.[/list=1]

Zeg nou zelf.... als ik een zeehondje tegenkom dan denk ik "Ach... wat lieffff...." en maakt mij dat mij 30,5 sec gelukkig. Een hongerig persoon uit Afrika heeft mij alleen schuldgevoel en medelijde (geprobeerd) aan te praten.....

halve banaan 22-09-2002 09:16

Citaat:

Unexplained schreef:
bron

Front Anti Zeehond

Jij hebt echt een gebrek aan goede humor in je leven. En dan is het jochie nog negentien ook.

Roos 22-09-2002 10:24

Kijk Darwin's theorie nog maar eens goed na.. de sterksten overleven helemaal niet altijd (ookal is dit een veeeelgemaakte fout hier op het forum)

Kirk22 22-09-2002 11:02

Citaat:

rosi schreef:
Kijk Darwin's theorie nog maar eens goed na.. de sterksten overleven helemaal niet altijd (ookal is dit een veeeelgemaakte fout hier op het forum)
de best aangepaste?

Over die zeehondjes: ik ben ervoor om alle Belgen, Duitsers, Fransen, Spanjaarden, Engelsen, Polen, Scandinaviers, Italianen, Grieken, Portugesen, Tsjechen, Russen, Australiers, Chinezen, Indiers (en andere Aziaten), Balkanlanders en alle (Zuid) Amerikanen dood te knuppelen want dan hebben de Nederlanders de Luxemburgers, Zwitsers en Canadezen tenminste de ruimte.

Xia 22-09-2002 11:02

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Persoonlijk ben ik van mening dat we beter die arme hongerige Afrkaantjes neer kunnen knuppelen...
Daarmee:[list=1][*]Lossen we een groot deel van het voedselprobleem op[*]Kunnen we de kosten van ontwikkelingssamenwerking gereduceerd worden[*]heeft AIDS heeft een lagere spreidingsdichtheid.[/list=1]

Zeg nou zelf.... als ik een zeehondje tegenkom dan denk ik "Ach... wat lieffff...." en maakt mij dat mij 30,5 sec gelukkig. Een hongerig persoon uit Afrika heeft mij alleen schuldgevoel en medelijde (geprobeerd) aan te praten.....

:rolleyes: Ik kan me de vorige topics van dat FAZ nog goed herinneren, en toen zei je dit ook al. Het is niet grappig of orgineel meer, dus ik vraag je vriendelijk (voor zover ik vriendelijk tegen iemand kan zijn met zo'n laag IQ dattie alleen maar zulke onzin neer kan zetten) je ideeën voor je te houden.

empyrian 22-09-2002 13:51

ik zal die kutmongool van een pim@scholieren.com es een vette mailbom sturen met zn verrotte gedachten...laten we hem es een knuppel in zn reet steken ofzo..

Kirk22 22-09-2002 15:29

het is toch humor?

Roos 22-09-2002 16:25

Citaat:

Kirk22 schreef:
de best aangepaste?

goed zo. ;)

Krugdinho 22-09-2002 16:30

doe gezond :rolleyes:

Kirk22 22-09-2002 16:37

Citaat:

rosi schreef:
goed zo. ;)
of de best aanpassende :) kan ook natuurlijk.

Alicia Silverstone 22-09-2002 16:38

Citaat:

Kirk22 schreef:
het is toch humor?
hmm niet mijn humor iig

Roos 22-09-2002 16:49

Citaat:

Kirk22 schreef:
of de best aanpassende :) kan ook natuurlijk.
Kan ook.. maar iig niet altijd de sterkste.

vb: een kakkerlak is ook niet erg sterk (oke relatief gezien misschien, dat weet ik niet) maar kan wel goed tegen bepaalde straling

Milk 22-09-2002 18:24

dit is oud en uitgekauwd, kom es met iets nieuws wat o zo grappig is..

Lethalis 22-09-2002 18:47

Citaat:

Zaagmanz schreef:
doe gezond :rolleyes:
Dat kán en wíl hij niet :)

Gezond is zo saai .. :p

Lethalis 22-09-2002 18:50

Citaat:

rosi schreef:
Kan ook.. maar iig niet altijd de sterkste.
Inderdaad.

Een beer mag dan wel sterker zijn dan een rat, maar een rat heeft veel grotere overlevingskansen. Simpelweg omdat hij zich erg goed kan aanpassen.

Triloxigen 22-09-2002 19:32

gaan we weer :D:D:D:D

(y)

Triloxigen 22-09-2002 19:33

Citaat:

empyrian schreef:
ik zal die kutmongool van een pim@scholieren.com es een vette mailbom sturen met zn verrotte gedachten...laten we hem es een knuppel in zn reet steken ofzo..
Een mailbom valt onder de catagorie 'zielig & lame'

Genesis 22-09-2002 20:55

volgens mij zijn er akelig weinig die hier de humor van in kunnen zien :o

BendeBen 22-09-2002 20:59

Citaat:

******** schreef:
Inderdaad.

Een beer mag dan wel sterker zijn dan een rat, maar een rat heeft veel grotere overlevingskansen. Simpelweg omdat hij zich erg goed kan aanpassen.

moet je "sterk" dan opvatten als in "meer gewicht kunnen tillen = harder slaan"?

lijkt me niet

als je het zo bekijkt als jij doet (en de andere dus, maar jij was laatste dus makkelijkst te quoten ;))
is de rat sterker, omdat ie meer overleeft

en ook al zou je het bekijken als jij doet
een slang/spin legt een mens ook wel neer
maar hij is niet "sterker"

kHebTrekInWatLekkers 22-09-2002 21:08

Citaat:

Myself! schreef:
:rolleyes: Ik kan me de vorige topics van dat FAZ nog goed herinneren, en toen zei je dit ook al. Het is niet grappig of orgineel meer, dus ik vraag je vriendelijk (voor zover ik vriendelijk tegen iemand kan zijn met zo'n laag IQ dattie alleen maar zulke onzin neer kan zetten) je ideeën voor je te houden.
Misschien wordt het eens tijd om te accepteren dat iedereen in dit land het recht heeft zijn eigen mening te verkondigen... Dat jij niet in staat bent om in te schatten of dit grappig of serieus bedoeld is zegt meer over jouw intelligentie dan over de mijne....
Het geeft niet dat je tegen mijn ideeën bent... Ieder mens is een apart individu met eigen gedachten... Het spijt me wel dat jij het lef hebt om iemand te vragen zijn ideeën voor zich te houden. Ik dacht dat we na Hitler, Stalin en vele andere grootmachten die mensen met een afwijkende mening graag een kopje kleiner maakte, toch wel konden accepteren dat de ideeën, hoe bizar ze ook zijn verteld kunnen en mogen worden....
EDIT

Citaat:

CU2 van Myself!
Mijn mening over allerlei dingen...

Geloof:

Ik heb respect voor wat mensen geloven of wat mensen niet geloven. Het enige wat ik van ze verwacht, is dat ze datzelfde respect voor mij hebben. Ik geloof in God en ik vind het niet erg als iemand dat niet doet, zolang diegene me dan maar niet als "Dom" of zo gaat lopen bestempelen. Ik geloof toch wel wat ik wil.
Blijkbaar heb je toch niet zo´n respect voor de gedachten van anderen als jezelf wilt doen geloven....

EDIT 2 Bron: http://www.cu2.nl/-LittleStar-

Kirk22 22-09-2002 23:04

Citaat:

Genesis schreef:
zie hier:
Citaat:

Kirk22 schreef:
het is toch humor?

Krugdinho 23-09-2002 06:58

Citaat:

******** schreef:
Dat ká®_en wí¬_hij niet :)

Gezond is zo saai .. :p

van jou kan ik dat nog begrijpen maar van die pim:rolleyes::p

Gonzo 23-09-2002 08:28

Citaat:

Misschien wordt het eens tijd om te accepteren dat iedereen in dit land het recht heeft zijn eigen mening te verkondigen... Dat jij niet in staat bent om in te schatten of dit grappig of serieus bedoeld is zegt meer over jouw intelligentie dan over de mijne....
Het geeft niet dat je tegen mijn ideeën bent... Ieder mens is een apart individu met eigen gedachten... Het spijt me wel dat jij het lef hebt om iemand te vragen zijn ideeën voor zich te houden. Ik dacht dat we na Hitler, Stalin en vele andere grootmachten die mensen met een afwijkende mening graag een kopje kleiner maakte, toch wel konden accepteren dat de ideeën, hoe bizar ze ook zijn verteld kunnen en mogen worden....
EDIT

Wat lig je nou te ijlen man? Zij heeft gewoon een mening over wat jij allemaal ligt te zaniken hier. Het is haar mening, so deal with it. Je gedraagt je als een fokking 13-jarige.

Citaat:

Blijkbaar heb je toch niet zo´n respect voor de gedachten van anderen als jezelf wilt doen geloven....

EDIT 2 Bron: http://www.cu2.nl/-LittleStar-
Jammer dat je bronnen van buitenaf gaat zoeken om haar proberen "de les te lezen".

Wederom gedrag van een 13-jarige, maar ok.

Gonzo 23-09-2002 08:29

Citaat:

Genesis schreef:
Ik denk dat de meesten of:

A) De humor niet inzien.

òf

B) De humor niet meer humoristisch vinden, omdat het teveel herkauwd is.

McCaine 23-09-2002 15:56

Wat neemt iedereen het weer lachwekkend serieus :)

138 23-09-2002 17:55

Seabert is koel

Boogie 23-09-2002 19:00

En wat is het aandeel van het FAZ in de zeehondensterfte?

Yamyam 23-09-2002 19:51

En hoe komt dat dan? En moet dat niet in nieuws en actualiteit?

kHebTrekInWatLekkers 23-09-2002 20:59

Citaat:

Gonzo schreef:
[B]Wat lig je nou te ijlen man? Zij heeft gewoon een mening over wat jij allemaal ligt te zaniken hier. Het is haar mening, so deal with it. Je gedraagt je als een fokking 13-jarige.

Jammer dat je bronnen van buitenaf gaat zoeken om haar proberen "de les te lezen".

Wederom gedrag van een 13-jarige, maar ok.

Het enige wat jij en Myself! doen is mij voor rotte vis uit maken omdat je het niet met me eens bent, zonder dat jullie ook maar met één zinnig argument komen. Ik vraag me toch serieus af wie hier de 13 jarige is....

Ook vraag ik me af wie hier loopt te ijlen dat ik bronnen van buiten af gebruik om haar de les te lezen. Tenzij ze niet in staat is om d´r eigen site juist te vermelden in d´r profiel, zijn dat toch haar eigen woorden , niet de mijne of van derden..... Maar dat had je natuurlijk al lang door :rolleyes:

Gonzo 23-09-2002 21:08

Citaat:

Het enige wat jij en Myself! doen is mij voor rotte vis uit maken omdat je het niet met me eens bent, zonder dat jullie ook maar met één zinnig argument komen. Ik vraag me toch serieus af wie hier de 13 jarige is....

Ook vraag ik me af wie hier loopt te ijlen dat ik bronnen van buiten af gebruik om haar de les te lezen. Tenzij ze niet in staat is om d´r eigen site juist te vermelden in d´r profiel, zijn dat toch haar eigen woorden , niet de mijne of van derden..... Maar dat had je natuurlijk al lang door :rolleyes:

Ik vind dat je het erg ver zoekt imo.

Punt 2: Ik maak je niet uit voor rotte vis. Ik vind alleen dat jij je erg kinderachtig gedraagd. Dat is mijn mening. We leven in een vrij land.

DutchGirl 23-09-2002 21:19

nu ben je bik-kul

:rolleyes:

Genesis 23-09-2002 23:03

en nu moet iedereen ophouden te zeuren en eventjes toegeven dat ze weer heerlijk aan het happen zijn :o

dystopia 24-09-2002 01:16

Citaat:

Genesis schreef:
Neh, heb m'n mening al gegeven. Bij nader inzien vind ik de reacties het leukst :o :D dat is pas humor! ;)

Unexplained 24-09-2002 08:33

Citaat:

dystopia schreef:
Neh, heb m'n mening al gegeven. Bij nader inzien vind ik de reacties het leukst :o :D dat is pas humor! ;)
En waar denk je dat het mij om gaat?

Ik lig in de kreukels van het lachen :o

Milk 24-09-2002 08:40

ja, tis echt hilarisch..

:rolleyes:

DJ Incompetent 24-09-2002 08:52

Citaat:

Milk schreef:
dit is oud en uitgekauwd, kom es met iets nieuws wat o zo grappig is..

DJ Incompetent 24-09-2002 08:53

Citaat:

McCaine schreef:
Wat neemt iedereen het weer lachwekkend serieus :)

Syrinx 24-09-2002 11:23

ik red nog altijd liever dat zeehondje dan jou unexplained :p

Lethalis 24-09-2002 11:26

Citaat:

Unexplained schreef:
Ik lig in de kreukels van het lachen :o
Ghehe, je begint voorspelbaar te worden ;) :P

empyrian 24-09-2002 22:36

Citaat:

McLaren schreef:
Een mailbom valt onder de catagorie 'zielig & lame'
oeh ga maar janken dan...die oprichter van dat soort crap is zeker 'koel en stoer'...fucking mongool, bok op man.

kHebTrekInWatLekkers 24-09-2002 23:47

Citaat:

empyrian schreef:
oeh ga maar janken dan...die oprichter van dat soort crap is zeker 'koel en stoer'...fucking mongool, bok op man.

Goh! jij hebt ook veel nuttigs toe te voegen aan deze topic :rolleyes:
Als je er zo aan stoort ga je toch naar het Elfde uur kijken ofzoo?

Conan the Librarian 25-09-2002 03:40

Citaat:

empyrian schreef:
Jawel, VWO6, dames en heren! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.