![]() |
Wat wil jij voor je verjaardag?
Ik weet dat nooit, ik heb altijd t idee dat ik alles al heb;). Dus mensen hier nog originele "verjaardagswensen"? En waarom wil je juist dat graag hebben?
|
Ik wil een Hoverward (hond), vraag ik al sinds ik klein ben, maar ik krijg hem nooit.
Een vliegtiket naar de Amazone, of naar een andere bestemming waar ik altijd nog heen wil. *hoopt dat mensen dit onthouden voor mijn al-snel-aankomende-verjaardag :D* |
Ehm, ik heb op het moment niet zo veel wensen.. wat kleding of een paar schoenen, een dagje londen, tja ik heb alles wel op het moment
|
vriendin van me heeft een vliegles gehad! mog ze zelf boven rotterdam vliegen
|
ik moet mn verjaardag voor vrienden nog vieren (28 maart jarig geweest) :o
Stripboeken van Casper en Hobbes, CD van The Smashing Pumpkins, frontje voor mn mobiel van Teigetje, een vriendenboek, een kettinkje met een kruisje, of eigen creativiteit van vriendinnen :) |
- een rijbewijs
- een auto - een digitale camera - een nieuwe computer - een reis naar nieuw zeeland - een kamer in Nijmegen - een mooie galajurk voor kerst - nieuwe audioset |
Citaat:
|
Wat ik voor mijn verjaardag wil?? Een SURPRISE-Party! :cool: Maar dan niet op de dag van mijn verjaardag ( in Augustus) maar ergens in maart ( oke verklaar me maar voor gek :rolleyes: ) ofzo, dat het echt een verrassing is.. :D :D
|
rijbewijs, maar ja blijft bij dromen, me ouders zijn wel gek, maar niet zo gek :D
|
een foto-toestel.
|
Iets wat maar 1 iemand me kan geven, en waar ik op dat moment zo'n 18 jaar op heb gewacht...
|
Hm, het liefst zou ik een auto willen, maar ja, die krijg ik toch niet, dus ik heb maar een goede webcam gevraagd :)
|
altijd een moeilijke vrag.
er is niet echt iets wat ik per sé wil hebben en met de meeste cadeautjes ben ik al heel erg blij. *doet weer geen concreet antwoord op de stelling geven* |
Goede drank en drugs. ;) :)
Ripper |
de pil
krijg ik ook :D joeppie nog 2 maandjes en dan is ari jarig en geen ring, veelste duur :P |
wat ik WIL?? ach ja van alles :) of ik t krijg is de vraag :p
dit jaar kreeg in mn Lowlands kaartje voor mn verjaardga :) |
Citaat:
|
De dvd van Ac/dc (stiff upper lip tour). 'k Vind 'm zelf te duur om te kopen, maar krijgen zou wel heel leuk zijn :)
Een multikabel, van alle bandleden ofzo :) Niet echt iets om voor je verjaardag te vragen misschien, maar ik weet zo snel niks anders... meestal ist simpeltjes geld of iets heel aparts, zoals een luchtfilter voor m'n brommer of zoiets :) |
Graffiti video banden !
|
een nieuw skateboard want mijn is te crappy :(
|
Ik bedenk eerst wat ik voor Sinterklaas wil, daarna komt mijn verjaardag wel :)
|
Ik wil een zusje :)
Maarja, aangezien ik denk dat mijn ouders hier niet aan mee willen werken, vervalt dit cadeau :) Verder wil ik een konijn met hangoren, maar die krijg ik ook 28 februari, he Tim ;)? Heb je beloofd! En ehm verder wil ik wel een grote trampoline, want das gewoon cool en ik wil een tv op mn kamer :D Sjeej, ik lijk wel heel ontevreden zo, maar dat valt hard mee hoor :) |
ik krijg een 55 liter rugzak oftewel een grote trekkersrugtas voor mijn verjaardag.
Ideaal voor mijn leven als student straks en voor mijn bergwandelvakanties :) |
Ik ben net jarig geweest :p
|
een trio met een tweeling
|
een nieuwe mobiel :) *de mijne doet raar :(*
ehm.. wat nog meer.. - een schilderij wat ik heb gezien - een eigen dwarsfluit - kleren (vooral die ene jas die ik niet kan betalen :D:o) - nieuwe cd's - geld *is totaal blut :o* Mjah, lijk nu wel ontevreden * wat ik over het algemeen niet echt ben*, maar dit zijn echt van die dingen :) |
jaaaaaaaah, zo'n grote trampoline!
die wil ik echt wel maar iets wat ik ook nog misschien krijg??? ik wil altijd wel geld... maar op zich ook wel een abonnement op de fancy ofso, of een cd bon of een ring ketting amrband enz maar het liefst heb ik geld omdat ik dan zelf kan weten wat ik koop |
op dit moment wil ik:
een nieuw horloge, een zilveren ketting, een subtiel zilveren ringetje met gekleurd steentje, geld is ook altijd welkom. een ander abonnement voor mijn mobiele telefoon, nieuwe telefoon is ook leuk. een paar leuke broeken, paar 3/4 rokken, laarzen erbij, wat coltruien en andere winterkleding, een hele mooie galajurk ( van bordeaurood stof a la zijde, maar ik ben er nog niet uit welk model). een nieuwe sjaal en haarverf. Een kappersbon is ook welkom of een bon voor metamorfose (kapsel veranderen, verven, make-up enz.) bij Mary nogiets in Den Bosch lijkt me wel lachen. Een zonnebank, ja die wil ik ook een! Maar ja, ik ben nog lang niet jarig en sommige cadeaus zijn ook wat te duur ;) |
Oh ja, een galajurk, dat wil ik ook wel.
Of een ontbijtje op bed van een zeker persoon ;) |
Citaat:
|
Geen idee wat ik materialistisch gezien nog te kort kom, can't think of anything right now.
|
andere autoradio (y)
|
weet ik nog,is pas 22 mei:p
|
paracutesprong met gijs :) onee.. das een paar dagen voor m'n verjaardag als we 2 jaar hebben.
en ik wil ook wel een mooie ketting of m'n rijbewijs.. alleen krijg ik die niet van m'n papie en mamie.. weekveel. |
Citaat:
nee een tweeling in een club :] |
Ik ga een fototoestel kopen voor men verjaardag...ook al ben ik pas in januari jarig, ik weet al zeker dat ik dat wil :D
|
Mijn favoriete gerecht :o
|
een snellere pc
hehehe maar da zal er wel niet in zitten :p |
een compaq ipaq (pocket pc/pda)
een digitale camera een marantz versterker een apple ipod (mp3 hdd speler) een berg cd's een nieuw horloge een mirror raid array van minimaal 100gb en het is allemaal duur :o |
een gezond lichaam...
als dat niet origineel en onvervulbaar is.. |
navelpiercing :)
want ik zou van mn ouders een piercing mogen op mn 14e (mits het een "acceptabele" plaats zou zijn :p) :) |
ehm.. mn lijstje is vrij lang :o (ja ik heb 'm al gemaakt..)
o.a.: * capo * horloge * dekbed * memoding * alles van teigetje :o * auto :p * kaartje voor musical en nog veel meer :p |
Ik wil een vliegticket naar Italië zodat ik bij mijn vriend kan zijn. Ennnn, dit krijg ik ook van mijn ouders! :D (y)
Maar daarbij zou ik ook wel een nieuwe foon willen hebben... :o :p |
CD's en CD-rek
Geld ( * spaart voor een autootje * ) ... Ehehehm... ... :D ... en dan weet ik het niet meer :D |
Ik ben net jarig geweest (de 13e) en ik krijg nog een bed en heb net 120 euro van mn pa gekregen om laarzen te kopen (y)
|
Oh, ik zou wel een discman/mp3 speler willen.
Een jong katje of twee jonge fretjes (allergische familie >_< gaat dus sowieso niet door). Euh... een honda crossbrommer zie ik ook wel zitten (gaat dus ook niet door, dat zal wel altijd een onvervulde wens blijven)... Een retourtje Texas om een emailvriendin op te zoeken. Een retourtje Rome om met een andere vriendin heen te gaan. Ik krijg een cap. :D (jah vast nog wel meer, maar dit weet ik al :D) Ok allemaal onthouden jongens ;) Als het hele forum nu ff een euro bijlegt, kunnen jullie me vast wel iig richting Amerika krijgen! ^^ <edit:> Waarom ik het allemaal wil hebben? God... Ik ben te gierig om zelf een discman te kopen, maar op school muziek luisteren lijkt me nou wel weer wat! :D Euh ik ben een totale dierenfan, maar omdat mijn familie allergisch is moest alles weg, zelfs mijn allerliefste babietje Mozes, de geweldigste kat ooit... Crossbrommer... mhtjah, ik ben gewoon een snelheidsmaniak... Zien er bijzonder gaaf uit, wil ook zo crossen! ^^ (ok heb nu ff de langste reply hoor... Ik ben echt wel een tevreden persoon hoor, dit zijn zo ongeveer de onvervulde wensen die ik heb :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |