![]() |
Verzin nieuwe namen :D
Zet hier je zelfverzonnen namen neer :D
Dus alles wat leuk klinkt en wat leuke betekenissen heeft.. Denk er wel aan dat er ook nog iemand mee rond zou moeten lopen :D haha |
Aurelius Xanti
rpg nerd |
Citaat:
Hmm, t is wel...anders:D |
Hmm ik ken ook iemand die Herie heet :o
|
Mitter <-- vaak mn nickname bij een site :)
|
Jopie. Naja, is niet echt een gloednieuwe naam ofzo.. Voor een jongen waar een vriendin al een tijdje verliefd op was, maar niet wilde dat de hele omgeving het zou weten.
En Jape (engelse uitspraak), maar das weer een kleine verandering van de naam Jaap, een knettergekke jongen. :) |
Mijn drie nichtjes heten Tico, Bandu en Dizzy
raar genoeg? :) ben er nu wel aan gewend btw |
- Malcy
- @penst@@rtje - bLuBkE19 - WaZzZiOoW |
Morgause Nokami (= mij op ff.net omdat er al een stuk of 6 Morgans waren)
Ik heb nog ladingen namen maar die hou ik maar voor mezelf... Van mijn verhaaltjes en zo ^^ |
Een arm neefje van mij heet: Beer... die wordt later geheid gepest met zijn naam...
|
Een nichtje van mij heet "Storm C"
Arm kind.. En de C staat nog nergens voor ook... |
rdpi
reuob ftg ghg wre fd g gf hb rewsqwe e sd ef ggf hg h h j ii uu y ftg fgb dg bdbd d g dg gd gdgd gd gd dg gd gd gfghnghg gfbgd hgfg d :rolleyes: |
Citaat:
|
graafmachine (kom je eten?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
monsjiekaliboesieja
misschien dat hij al bestaat, maar meer komt er niet in mij op |
Citaat:
"alles kan; water kan, thee kan" |
(Queen) Taqueesha
Shadaynee Loleesha Mary |
Yfka vind ik onwijs mooi..
heb hem verzonnen door mijn naam en die van mijn zus te combineren |
Citaat:
|
Anaden
Nanaden Yehic Mjoldor Cymyr Nimeda Normeda Normedor En nog vele andere soorten norm***** Dit zijn namen die ik heb gebruikt in, vooral, online rpg's. En ze zijn meestal niet bezet. Lekker makkelijk dus :D |
secssled doed anne scatofagie
|
Citaat:
|
Sinqi! :D
|
k weet er nog een paar:
UISDUIDIUDFSJFIFDJFDIDHFIFHIWGIGWEQIDBBCBCBBCC C VF D ERTGT6 G W QEDQEEFDWETV GFER GFET VBRTGFB TYHNHG NHV TBR BGFGD BD S DW ASADADDASSDA die zijn zelfs mooier, ik ben er echt trots op :) |
sukkol :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mjah... eerder was het Astarte Morgause, dat klinkt toch nog meer... 'mij'... vind ik... mjah. |
Melei
Asura Birbe Luzia Kaliae Rojula tja? |
gooi er maar een slot op of verwijder de nuttelooze replys :o
|
mceatlot
|
BIERTJE?
Henk-Jan-Willem-Piet-Hein-Harry-Jozef-Kees-Johan-Alex-Pim |
Flafkoe
|
je had van dit topic beter 'rare namen' kunnen maken want nu krijg je de meest idiote zelfverzonnen namen,.....kneem nie aan dat mensen hun kind 'blap' gaan noemen ofzo... :rolleyes:
|
Citaat:
Maar toch, vind het geen naam voor een kind, een vd eerste dingen die je leert als klein kind is dierennamen... blijk je een dierennaam te hebben... |
ik weet een hele lange:
suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw uhorhrjkfnlfgnlngflfnlhhhhhhhsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwuhorhrjkfnlfgnlngflfnlhhhhhhherfrvg |
Citaat:
|
Citaat:
... Jah en apenstaartje... hmz... vind je? OK dan geef je gelijk, maar denk nie dat ik van de Breezah cultuur ben :p |
Osnoprodavonoblikavitch.
|
Yalde (y)
|
ik ken 2 broertjes en een zus die Bores, Beer en Bloeme heten.. tja, vrij zielig
|
Citaat:
|
Jorique
Jorielle Jordique --> Jordy als nickname Jordielle --> Jordy als nickname Ik vind het wel leuke meisjesnamen, die heb ik zelf bedacht voor een verhaal. Ik denk niet dat ze bestaan, die namen, maar áls ze bestaan, laat het me dan maar even weten. ;) Ripper |
Erindora
Natazia [afgeleid van Natasja, duh] Kindolijn [:confused: ] |
ik noem m'n hond altijd bubel(tje) (uitspraak: boebol)
of bublebee (uitspraak: boebellebee) Afgeleid van Booby (niet dattie zo heet hoor) Hmm als je het opschrijft ziet het er raar uit :S |
ik had in de derde een jongen in me klas en die heet gout...zijn broertje kid en zijn zusje pinke duifje!!!!!!! :rolleyes:
*ben benieuwd hoe hun ouders heten* :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |