Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Verzin nieuwe namen :D (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430107)

~Dark Voice~ 24-09-2002 10:00

Verzin nieuwe namen :D

Zet hier je zelfverzonnen namen neer :D

Dus alles wat leuk klinkt en wat leuke betekenissen heeft.. Denk er wel aan dat er ook nog iemand mee rond zou moeten lopen :D haha

GRRR 24-09-2002 10:06

Aurelius Xanti

rpg nerd

stout! 24-09-2002 10:13

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Mijn ouders waren in een rare bui toen ik geboren werd want die hebben maar leuk even mijn naam verzonnen. Toen ze de naam wilden laten registreren mocht dit niet omdat het verzonnen was
Ik vind het wel een leuke naam. Maar ik wist niet dat je geen namen mocht verzinnen? Ik heb laatst nog gehoord van mensen die hun pasgeboren zoontje turbo hebben genoemd.

Hmm, t is wel...anders:D

Genesis 24-09-2002 11:04

Hmm ik ken ook iemand die Herie heet :o

MegaManX 24-09-2002 11:45

Mitter <-- vaak mn nickname bij een site :)

Monica 24-09-2002 11:51

Jopie. Naja, is niet echt een gloednieuwe naam ofzo.. Voor een jongen waar een vriendin al een tijdje verliefd op was, maar niet wilde dat de hele omgeving het zou weten.

En Jape (engelse uitspraak), maar das weer een kleine verandering van de naam Jaap, een knettergekke jongen. :)

*Liene* 24-09-2002 20:14

Mijn drie nichtjes heten Tico, Bandu en Dizzy
raar genoeg? :)

ben er nu wel aan gewend btw

Mr.Oizo 24-09-2002 20:20

- Malcy
- @penst@@rtje
- bLuBkE19
- WaZzZiOoW

Freyja 24-09-2002 21:33

Morgause Nokami (= mij op ff.net omdat er al een stuk of 6 Morgans waren)

Ik heb nog ladingen namen maar die hou ik maar voor mezelf... Van mijn verhaaltjes en zo ^^

Gothic 25-09-2002 07:47

Een arm neefje van mij heet: Beer... die wordt later geheid gepest met zijn naam...

GrOtE TeEn 25-09-2002 08:45

Een nichtje van mij heet "Storm C"
Arm kind.. En de C staat nog nergens voor ook...

DJ Incompetent 25-09-2002 10:08

rdpi
reuob
ftg
ghg
wre
fd
g
gf
hb
rewsqwe
e
sd
ef
ggf
hg
h
h
j
ii
uu
y
ftg
fgb
dg
bdbd
d
g
dg
gd
gdgd
gd
gd
dg
gd
gd
gfghnghg
gfbgd
hgfg
d

:rolleyes:

~Dark Voice~ 25-09-2002 10:31

Citaat:

Morgan schreef:
Morgause Nokami (= mij op ff.net omdat er al een stuk of 6 Morgans waren)

Ik heb nog ladingen namen maar die hou ik maar voor mezelf... Van mijn verhaaltjes en zo ^^

Das gaaf :) Vinnik mooier dan Morgan om eerlijk te zijn :o

CokemanLalalala 25-09-2002 11:10

graafmachine (kom je eten?)

french kiss 25-09-2002 11:49

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
- Malcy
- @penst@@rtje
- bLuBkE19
- WaZzZiOoW

BrEeZaHh??

gentleman 25-09-2002 12:15

Citaat:

french kiss schreef:
BrEeZaHh??
Deze uitspraak is nu wel redelijk uitgemolken...

superpoepdoosje 25-09-2002 13:24

monsjiekaliboesieja

misschien dat hij al bestaat, maar meer komt er niet in mij op

superpoepdoosje 25-09-2002 14:28

Citaat:

Budster schreef:
Ongetwijfeld :rolleyes:
laat die roll eyes maar weg, misschien loopt er wel een 1 of ander Chinees of Aziatisch kindje met die naam rond.

"alles kan; water kan, thee kan"

Jan-Diederik 25-09-2002 17:37

(Queen) Taqueesha
Shadaynee
Loleesha
Mary

simple creed 25-09-2002 18:08

Yfka vind ik onwijs mooi..

heb hem verzonnen door mijn naam en die van mijn zus te combineren

french kiss 25-09-2002 19:07

Citaat:

gentleman schreef:
Deze uitspraak is nu wel redelijk uitgemolken...
SmIrNoFfJeUhHhH??? :p

WijfMan 25-09-2002 20:21

Anaden
Nanaden
Yehic
Mjoldor
Cymyr
Nimeda
Normeda
Normedor
En nog vele andere soorten norm*****

Dit zijn namen die ik heb gebruikt in, vooral, online rpg's.
En ze zijn meestal niet bezet. Lekker makkelijk dus :D

GRRR 26-09-2002 04:13

secssled doed anne scatofagie

Roos 26-09-2002 08:48

Citaat:

Gothic schreef:
Een arm neefje van mij heet: Beer... die wordt later geheid gepest met zijn naam...
Mwa hoeft niet persee hoor.. ik ken twee Beertjes :)

Sinqi 26-09-2002 10:50

Sinqi! :D

DJ Incompetent 26-09-2002 12:17

k weet er nog een paar:

UISDUIDIUDFSJFIFDJFDIDHFIFHIWGIGWEQIDBBCBCBBCC
C
VF
D
ERTGT6
G
W
QEDQEEFDWETV
GFER
GFET
VBRTGFB
TYHNHG
NHV
TBR
BGFGD
BD
S
DW
ASADADDASSDA

die zijn zelfs mooier, ik ben er echt trots op :)

Aafster 26-09-2002 14:28

sukkol :p

superpoepdoosje 26-09-2002 14:41

Citaat:

Budster schreef:
Dat moet aan elkaar geschreven worden anders is het geen grap..
dat was ook niet de bedoeling :o

Mr.Oizo 26-09-2002 20:15

Citaat:

french kiss schreef:
BrEeZaHh??
Alleen maar omdat ik 1 van de 4 namen in Breezah-stijl schrijf? :S

Freyja 26-09-2002 22:16

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Das gaaf :) Vinnik mooier dan Morgan om eerlijk te zijn :o
Heheheh :D Ik bén Morgan... die naam heb ik sinds het begin van mijn site, dat ben ik online... Morgause was ik daarvoor op de msn, Nokami is er maar bij gekomen (moest 3 lettergrepige naam hebben erbij :D)... Tis wel meestal mijn naam op de msn, nou.

Mjah... eerder was het Astarte Morgause, dat klinkt toch nog meer... 'mij'... vind ik... mjah.

Mysterons 26-09-2002 22:45

Melei
Asura
Birbe
Luzia
Kaliae
Rojula

tja?

Onze Zoon 26-09-2002 23:19

gooi er maar een slot op of verwijder de nuttelooze replys :o

chardros 27-09-2002 04:08

mceatlot

AirRaid 27-09-2002 08:24

BIERTJE?

Henk-Jan-Willem-Piet-Hein-Harry-Jozef-Kees-Johan-Alex-Pim

Maartenpaarten 27-09-2002 08:25

Flafkoe

Missy Muffett 27-09-2002 14:24

je had van dit topic beter 'rare namen' kunnen maken want nu krijg je de meest idiote zelfverzonnen namen,.....kneem nie aan dat mensen hun kind 'blap' gaan noemen ofzo... :rolleyes:

Gothic 27-09-2002 15:23

Citaat:

rosi schreef:
Mwa hoeft niet persee hoor.. ik ken twee Beertjes :)
Jawel, ik ken zijn vader ;) en zijn moeder...

Maar toch, vind het geen naam voor een kind, een vd eerste dingen die je leert als klein kind is dierennamen... blijk je een dierennaam te hebben...

DJ Incompetent 27-09-2002 15:29

ik weet een hele lange:

suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw suoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwou rourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifr srjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifw uhorhrjkfnlfgnlngflfnlhhhhhhhsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwour ourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrs rjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifwsuoduofwourourfuhifrsrjirwjifws uoduofwourourfuhifrsrjirwjifwuhorhrjkfnlfgnlngflfnlhhhhhhherfrvg

french kiss 27-09-2002 15:41

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Alleen maar omdat ik 1 van de 4 namen in Breezah-stijl schrijf? :S
3 van de vier :p :) *kusje*

Mr.Oizo 27-09-2002 21:03

Citaat:

french kiss schreef:
3 van de vier :p :) *kusje*
Sorry, Blubke ook ja :D
...
Jah en apenstaartje... hmz... vind je?

OK dan geef je gelijk, maar denk nie dat ik van de Breezah cultuur ben :p

N00dles 27-09-2002 22:04

Osnoprodavonoblikavitch.

Aurora 29-09-2002 11:16

Yalde (y)

heavinly 29-09-2002 11:46

ik ken 2 broertjes en een zus die Bores, Beer en Bloeme heten.. tja, vrij zielig

moenbase 29-09-2002 12:02

Citaat:

DJ FLEM schreef:
ik weet een hele lange:
Kun je em ook uitspreken? zoja, zet em is op een website als wav of mp3, wma, whatever? :D :D

Severus 29-09-2002 12:02

Jorique
Jorielle
Jordique --> Jordy als nickname
Jordielle --> Jordy als nickname

Ik vind het wel leuke meisjesnamen, die heb ik zelf bedacht voor een verhaal. Ik denk niet dat ze bestaan, die namen, maar áls ze bestaan, laat het me dan maar even weten. ;)

Ripper

moenbase 29-09-2002 12:10

Erindora

Natazia [afgeleid van Natasja, duh]

Kindolijn [:confused: ]

Alicia Silverstone 29-09-2002 13:19

ik noem m'n hond altijd bubel(tje) (uitspraak: boebol)
of bublebee (uitspraak: boebellebee)
Afgeleid van Booby (niet dattie zo heet hoor)
Hmm als je het opschrijft ziet het er raar uit :S

*supahgirlie* 29-09-2002 16:23

ik had in de derde een jongen in me klas en die heet gout...zijn broertje kid en zijn zusje pinke duifje!!!!!!! :rolleyes:
*ben benieuwd hoe hun ouders heten* :p

DJ Incompetent 29-09-2002 16:59

Citaat:

moenbase schreef:
Kun je em ook uitspreken? zoja, zet em is op een website als wav of mp3, wma, whatever? :D :D
geen microfoon of shit :p, geef je adres maar stuur ik je een bandje op :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.