![]() |
Wie zou je op dit moment willen slaan/schoppen?
Geïnspireerd op het topic van Daaf, maar deze keer wat minder lief; wie zou je op dit moment heel hard willen slaan? En waarom?
Ik ga zelf even een lijstje opstellen:D. |
Rik... Ik word G-E-K van die jongen.
En toch istie wel gezellig :D |
Mijn hond (allemaal in koor: aaaaaaw :() :D
En de buschauffeur, omdat hij wel iets later had kunnen komen met zijn bus, want nu heb ik hem gemist. Het is ook nooit goed. |
degene die mijn bankpas gevonden heeft en m niet erug geeft
|
Mezelf, in plaats van met mijn neus in de boeken te zitten ben ik aan het surfen en muziek luisteren. GA TOCH EENS WAT DOEN EIKEL!!!!! (sorry, moest ik effe kwijt) :D
|
Lonneke
een bitch met een metalen plaat voor haar kop :mad: |
Citaat:
|
Degene die beweert dat scheren met Gilette Mach III veilig is :mad: *pijn*
|
Citaat:
|
Mijn ouders.
|
Citaat:
Gilette - bedankt. |
met mijn zus.. :)
moet gvd een nieuwe jas hebben iemand heeft mijn jas gejat!! :mad: |
normaal niemand, maar nu ff ongeveer iedereen...
|
lelijk M.
|
Een 'vriendin' aan wie ik de laatste tijd steeds meer nare trekjes ontdek en met wie ik het nu even heeelemaal gehad heb :mad:.
Ik ben niet snel chaggerijnig te krijgen, maar zij kan het! |
Mijn ex.. :(
|
- George Bush
- Usama Bin Laden - Sadam Hoessyn ... :D ;) |
1 George Bush
2 All ignorant fucks! 3 ... |
niemand
ben heel vredelievend :o |
ben niet zo'n gewelddadig type, maar soms krijg ik wel neigingen. ze duren nooit zo lang, maar ik heb ze wel :)
|
Mezelf. Ik uit mijn woede nooit uit op anderen.
Ripper |
Mezelf, omdat ik een vuilniszak met kleren (en vooral schoenen :( ) op survival ben kwijt geraakt. En eigenlijk ook wel de leraren die niet naar de instructeurs daar willen bellen, omdat ze zeggen dat de ander het moet doen :rolleyes: (leraren....... zucht...)
Mijn computer ook wel, omdat die zo verschrikkelijk traag is... (hij is ook al 5 jaar oud). Maar ik ben nu eigenlijk best vrolijk, soms wil ik nog wel meer mensen slaan/schoppen :D |
IK ZOU EEN PAAR LEREAREN WILLEN SCHOPPEN. :o :o :o :o
|
Een paar dozen uit mijn klas... >_<
|
Citaat:
(`k zou hem schoppen overal waar ik hem raken kan :D aaah neej das gemeen... :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben sowieso wel benieuwd naar de redenen van de mensen die die nog niet gegeven hebben. Piccola; van jou weet ik door je topics waarom en ik moet zeggen, het is goed dat het je ex is. |
Citaat:
1. Hij geeft dingen niet terug als je ze terug vraagt 2. ik word er gek van alstie wéér zegt dat ik minderjarig ben en dus me mond maar moet houden 3. hij zingt altijd 4. hij zingt zelfs 's morgens vroeg 5. hij zingt heel onverwachts en heel hard 6. hij is druk Mwoeah :p |
mijn zusje hehehe :D en mijn broertjes vriendinnetje
|
en waarom :p ?
|
george bush
|
eigenlijk niemand.
ben vandaag in een hele goede bui. ben positief ingesteld, gemotiveerd, vrolijk, heb zin in dingen waar ik anders nooit zin in heb (en nee, pc-en valt daar niet onder :D), heb voor het eerst sinds lange tijd weer heerlijk geslapen, voel me uitgerust. dus, waarom zou ik in hemelsnaam iemand willen schoppen of slaan? *is meer voor doe-heel-erg-vriendelijk-tegen-bepaalde-personen* |
Martijn meerdink.
|
Iemand die ik erg graag mag...
|
Citaat:
|
een 20tal jongens die mijn lief vandaag hmm jah hoe zeg je het... half bedreigt hebe... nogal kwaad op em ware
|
Brrr..Dat must be *censuur* (je weet het maar nooit he of iemand dit leest)..
God, wat is dat joch verschrikkelijk irritant..De ene keer hebben we knallende ruzie, de andere keer doet hij weer superaardig en loopt hij te slijmen..Nu zijn we in de fase beland tussen knallende ruzie en slijmen..Nou ja, ik begrijp eigenlijk niet waarom ik me door hem laat opfokken..Hmm, misschien geef ik toch meer om hem dan ik dacht.. |
*huppel*
niemand :) *huppel* http://www.smilies.nl/natur/ylflower.gifMake love, not warhttp://www.smilies.nl/natur/ylflower.gif :p |
Citaat:
|
Mn zusje, zooo irri, ik deel mn kamer nu met haar, en zij moet al om half 10 slapen (!!!)
Wat dus betekent dat het licht ook om half 10 dichtmoet (!!!!!!!!!!!!!) --> ik moet dus met een laptopje in de woonkamer zitten, waar mensen zitten te lullen, en die laptop heeft GEEN MSN, en is ont-zet-tend sloom :mad: Mja, ze is wel lief hoor :) |
Haha laat ik dan ook maar ff op deze reageren :D
Guido! |
helemaal niemand..
kheb me voor vanavond voorgenomen eens aardig te zijn voor de medemens :D |
Citaat:
:D hehe intikker :D |
Tim, omdat ie denkt dat ik niet sterk ben en dat ben ik wel potjandorie! :mad:
|
Mezelf, heel hard, omdat ik er wéér niet in geslaagd ben a) te stoppen met nagelbijten en b) wéér niet van een bepaald plekje op m'n gezicht af kon blijven :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frank.. bel eens ofzo :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |