![]() |
Wat doe je tijdens de reclame op TV?
Het wordt steeds erger wat reclames op TV betreft, de hoeveelheid tijd die men besteedt aan reclames en het aantal reclames neemt alleen maar toe heb ik het gevoel.
Zelf vind ik die reclames echt irri, tijdverspilling, mot je weer 5 à 10 minuten wachten tot je programma wordt vervolgd. Wat doen jullie dan in deze tijd? Blijven jullie gewoon naar de reclames kijken, ga je zappen, ga je wat lekkers halen, ga je een vriend bellen? Wat o wat? Ik ga altijd zappen totdat ik iets leuks vind op TV. En jullie? |
drinken halen
|
ik ga meestal ff zappen, maar soms ook naar de wc, of drinken halen ofso
maar naar de reclames kijken doe ik bijna nooit nee bahalve als ik me even lekker wil ergeren aan die domme dingen en nageprate dingen enzo... grrrr |
tv is verbannen uit mijn leven
|
Zappen of eten en drinken halen.
|
zappen of naar de wc of iets te eten/drinken pakken. je kunt ook niet echt iets anders doen in die 5 minuten lijkt me :confused:
|
Mail checken, drinken halen, zappen
|
eten (halen) , drinken (halen) , toilet
|
als ik dorst heb ff wat te drinke halen, en anders maar gwoon blijven zitten, kben te lui om te zappen, en bovendien loop je dan t risico dat je de eerste 20 -30 seconden van het vervolg van je programma mist omdat je niet vaak genoeg terugzapte om te tsjekken of t alweer begon:o
|
Mijn moeder heeft mij aan geschoten met het zapvirus tijdens reclames.... Soms (als ik alleen ben) ga ik ook wel eens ff iets anders doen. Net was ik dus alleen the gillmore girls (leuk!) aan t kijken, en toen ging ik tijdens de reclames steeds een nieuwe bisc&snickers halen :rolleyes: (boeiend)
|
zappen, wat eten en/of drinken pakken, wc
|
KIJKEN :eek:
Kijken en bestuderen, analyseren en nadenken. :) Ik vind ze namelijk in-te-res-sant:eek:, zit op een reclame-opleiding en vind het meestal zelfs leerzaam.. :p |
drinken/chips pakken
naar de wc zappen |
doorspoelen
Tivo boven alles (y) |
Citaat:
|
zap
wc drinken tosti comp huiswerk |
zappen, koekje ophalen (er komt steeds meer reclame en duss ook steeds meer koekjes... :) )
|
Zappen of iets drinken halen!
xxx |
Citaat:
|
zappen of iets halen om te eten
|
ligt aan de reclame
die van "even apeldoor bellen" met die clownmaskers b.v. is wel leuk, maar bij een "calgon" reclame zap ik snel weg, of ga ik even plassen, eten en drinken pakken enz. |
popcorn maken.
|
Soms zappen.. soms kijken .. want het duurt idd langer maar ze worden ook wel eens leuker..
Als er verder ECHT nix is.. dan ga ik reclame raden :p.. kindreactig maar wel geinig opzich.. |
Ik ga ff naar de WC, en pak er een koekje en wat drinken bij...
áls ik al TV kijk, ik kijk zélden naar dat ding ;) |
zappen
eten halen drinken halen toiletteren bellen :o ff mail checken :o:o:o |
Altijd zappen naar andere zender
|
zoals iedereen hier
eten of drinken halen of effe naar de wc :) interessant he :p |
Citaat:
|
Drinken halen of naar de w.c.
|
naar de wc, eten/drinken halen, schoenen uitdoen, dikke trui halen, etc.
Ik ga niet zappen, vind reclames niet zo storend maar wel als ze zo'n 6 minuten duren. En dat is zo tegenwoordig. De tv gaat wel zachter tijdens de reclame, dus dat zegt genoeg. |
uit mijn neus eten en kloten krabben
|
mja meestal kijk ik:o
|
zappen
|
of ik blijf zitten, of ik zap ff door, of ik haal wat eten/drinken, of ik ga wat kletsen met degene die ook zit te kijken
|
Up
|
Ik blijf kijken of ga naar de wc of ga iets te eten/drinken halen.
|
Bij ons op tv komt r neit zoveel reclame, alleen tussen 2 programma's door. Ja ik woon bijna in t enige huis op aarde waar nog geen kabel is, dus alleen maar 1,2,3. (maar ik woon in n rijtjeshuis en mn buren hebben t wel dus t ligt aan mn ouders).
Maar dit scheelt wel n hoop reclame.... Ik kijk dus meestal gewoon of ik zap naar t andere programma wat ik wil zien. |
of ik haal wat drinken,of ik ga ff naar de wc....
|
Citaat:
Gewaagde naam trouwens. |
ofwel stomme reclame spotjes/liedjes(denk aan: de nesquick rap,die kan ik helemaal vanbuiten) uit m'n hoofd leren,reclameslogans aanvullen(raden wat er volgt dus) ofwel iets halen om te eten/drinken
|
wc
of drinken halen of gwoon verder zappen |
als ie begint is het meestal van... *zucht* reclame :rolleyes:
maar zo meestal zet ik dan op andere zender of effe naar wc.. drinken pakken.. dat soort dingen |
Verschilt. Of effe behoefte doen, of ff verder kanaalzwemmen.
Vind veel hedendaagse reclames niet erg om te zien :) |
Drinken pakken, broodjes brie maken en vaak kijken ik ook naar de reclames. Verplicht van school.
|
zappen naar nog meer reclame!
|
Drinken halen, naar de wc, teletekst lezen (nieuws, pagina 401 en 192 ofzo)
|
Zappen.
|
zappen
en als t op een andere zender dan leuker blijkt blijf k daarbij hangen |
Opschrijven wat ik allemaal nog kopen moet, welke Tellsellers ik nog bellen moet en proberen te onthouden wat ik allemaal nog kijken ga. ;)
|
plassen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |