![]() |
Wat is jou levensvisie
hehe altijd vrolijk proberen te blijven en dingen vermijden waar ik niet vrolijk van word :D en nergens zwaar aan tillen (ben toch nie al te sterk dus tillen is nie kewl :D)
|
Het is jouW levensvisie...
|
Citaat:
|
mijn levensvisie is: ga zoveel mogelijk naar frankrijk, altijd leuk
ojee dit heeft vast een hoog discussie gehalte x mad |
een dag niet geirriteerd is een dag niet geleefd
|
uhm, zoveel mogelijk plezier maken en niet nadenken bij alles:)
|
1. Rechten studeren.
2. Zoveel mogelijk tegen mensen en dingen ingaan, mensen irriteren en mensen op hun fouten wijzen. |
Daar denk i knog ff over na :)
|
uhmmm
sjah weekveel leuk hebben ?? |
zie sig.
+ onsterfelijk worden |
:confused:
|
Citaat:
1 lijkt mij een doel en 2 ... ook zoiets, een gedragsregel, en dan nog een discutabele. fouten zijn relatief, en irriteren als doel op zich lijkt me ook nergens goed voor, alleen als middel. een visie zou kunnen zijn: wetenschap, kunst en liefde zijn belangrijk, de rest (van het leven, van de maatschappij) is daaraan ondergeschikt. |
Citaat:
MijN (:)) levensvisie is ehm... gelukkig zijn en andere mensen ook zoveel mogelijk gelukkig maken. (Wat ga je later doen? Ik wil gewoon gelukkig zijn!! Kinderen voor kinderen aan de top! :D) |
Citaat:
alles is kut :D |
Mijn levensvisie: is meer zoiets als die latijnse woordgroepjes die een betekenis hebben; afgezaagd en cliché
carpe diem en amor omnia vincit Maar in het nederlands (vrij vertaald): Op het moment is het mijn eigen manier... Ingewikkeld op de manier hoe mijn breintje in elkaar zit... Snap je het niet? Jammer dan... Because I did it my way... ( :p ) |
Een internationaal concern leiden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef me nog eens een desperado'tje
|
Altijd blijven lachen.. ofzo
naja... leven moet leuk zijn... maar altijd zijn er mindere momenten... en door het leven heen wordt je sterker |
Ja, uhm, perfect worden ofzo (zal iemand me dan accepteren?)
|
Pluk de dag
xxxxx |
Citaat:
Citaat:
|
Het leven is geen krentenbol.
|
life is a bitch... f*ck the bitch :rolleyes:
|
I'm not afraid to die, I'm just scared of going yto hell.
|
A sick mind is a joy forever.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |