![]() |
wie zouden we dan de schuld geven?
als er geen buitenlanders waren en alleen maar echter kazen..
Welk deel van onze eigen mensen zou het slachtoffer worden van de maartschappij? |
Buitenlanders zijn nu niet de slachtoffers van onze maatschappij toch? Criminelen wel, en dat dat nu relatief meer allochtonen dan autochtonen zijn, leidt tot generalisaties. Zonder buitenlanders zouden die specifieke generalisaties uiteraard niet meer bestaan, maar het zouden nog steeds de criminelen zijn die 'de schuld krijgen'.
|
nee het zou dan de regering zijn en de rijken, die zijn in de minderheid. het gewone volk zou dan hun de schuld geven, aangezien ze toch niet naar zichzelf kunnen kijken.
|
Ik denk de Moslims, Joden of mensen met een ander geloof.
|
Citaat:
|
Jou.
|
We vinden altijd wel iemand..
|
de jeugd
|
MAakt niet uit wie slachtoffer word
dan Zijn WIJ "kazen" teminste geen slachtoffers meer in het algemeen DIT TEKSTJE BEVAT GEEN LETTERLIJKE DISCRIMINATIE DUS ZEG NIET DAT IK DISCRIMINEER |
De slechte mensen, er zijn nou eenmaal ook nog blanke mensen die slecht zijn hoor :o
|
niemand....... want dan heerst het perfecte ras toch..en zal alles beter gaan.... :rolleyes:
|
Tja je houd altijd groepen over natuurljik...
|
alto's :rolleyes: :p
|
De nerds.. :p
|
ik denk homo's .. junks... criminelen
|
de sociale zwakkere natuurlijk... :rolleyes: :D
maar ze vinden altijd wel iemand als zondebok |
de LPF
:rolleyes: |
ik zeg maar een ding: KIJK NAAR DE CHINEZEN EN AZIATEN
ik heb niet tegen buitenlanders, allen tegen turken en marokkanen |
Citaat:
|
Citaat:
IID Ik ben het met je eens |
De zwakken (bv de geestelijk/lichamelijk gehandicapten)
|
alle Bor-en
|
Citaat:
Het zullen wel de 'minder opgeleiden' zijn, of mensen met een 'verkeerde' mening ofzo... |
Citaat:
Ik neem aan dat je het hebt over criminele marokkanen en turken en niet over die mensen in het algemeen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |