![]() |
Geef je mening over de forumbazen!!
Kies een forumbaas en leef je uit!
(mag dus zowel positief als negatief) |
Tofke vind ik nogal suf...
|
Citaat:
|
Koen lijkt ook op ene Stuart...wie kent em?
|
Ik zal zelf ook ff wat noemen:
-Miro vinnik juist suf - Terwijl Tofke best meevalt - en die Scorpion is te serieus!!! |
waaromniet? is zo'n apart geval, die is wel cool...ik ken er eigenlijk niet zo veel.
De meeste zijn suf denk ik, oja Leonoor, sorry zal heeel aardig kind zijn, maar SUF. |
ben ik benieuwd wat jij onder suf verstaat :confused:
|
koen voelt zich té stoer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
i'm verry verry sorry btw |
Citaat:
|
ik hou van ze allemaal, want ze bannen me niet
|
Citaat:
|
Lars is suf, want hij kan te goed poolen en hij heeft niet eens $10 over voor een glinsterende SA-account...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik d8 dat alle fb's elkaar kenden?:) |
Citaat:
|
Leonoor is heel aardig, een goede FB
McCaine, hele leuke jongen, aardig, slim, interessant Tofke is aardig, handig voor slotjes, en goede muzieksmaak Miro lijkt me een aardige meid, knap meisje Boogie heeft een aardige vriendin, zal zelf ook wel aardig zijn ekki aardige meid, goede FB waaromniet? is denk ik aardig, verder iig slim, goede discussie partner gok ik, en goede politieke voorkeur dystopia, aardig, leuke jongen, goede FB Koen, erg goede FB Conan is aardig en daar krijg ik nog steeds een foto van :) Anneee, lief meisje :) Voor de rest kom ik even niet op FB'ers |
Citaat:
|
....
mij schiet niets te binnen |
- Koen soms net iets "te verheven" boven de rest;
- Tofke_H rulez :) - Conan soms iets TE enthousiast, dat ie slotjes gooit op topics dat ik denk "Op slot??" |
alicia doet 't ook goed
|
tsjah vind ze wel goed
|
:| Is het Forumbazen-Week ofzo? Wat een topics!
Ik vind rodina erg aardig. Tofke_H zou eens wat vaker op Feedback moeten kijken.. om maar iets te noemen.. het italianboy-topic ;) |
Ik vind ze allemaal lief :o
|
zie het eerste deel van mn sig ofzo :o :p
|
vakje27 is de enige forumbaas die ik irl ken. Ik ken hem al van voor dat ik op het forum zit (ben er btw niet via hem opgekomen) en ik kan ook goed met hem opschieten. Zijn acties van Forumbaas-gedoe volg ik niet zo. Volgens mij is hij (y)
|
Ik ben suf (zeker op die foto, I like vacations :)). :)
McCaine is schattig. :p En erg aardig. Toffie is lief. :p Doc is duf (hoeveel Leonoor'en lopen er nou op het forum rond?). :p ekki is m'n buurmeisje ;) en aardig. Anneee is lief. :) dystopia is lief. :p wicce is lief. :p Rollo is lief. :p Spacey en Scorpion zijn lief. :p En Boogie is lief. ;) Koen is soms een beetje wazig ( :p)...maar wel aardig. Simon is gek. :p En Jon kan erg droog zijn en dus erg grappig. :) En de rest ken ik niet goed genoeg. ;) |
Ik negeer ze :o
|
Citaat:
|
Tot nu toe hebben ze me nog nix gedaan.. dus :) ik vind ze wel aardig..
|
Citaat:
daarom antwoord ik ook :rolleyes: |
Mag ik ook meedoen? :D Leonie en Karen, jullie zijn ook lief! :)
|
Tofke_h is de beste!! :) :) (y) (y) :o
|
Pibbo is da gangsta
|
Citaat:
|
Koen -- hij zal het allemaal wel goed bedoelen, maar ik vind hem af en toe zo vreselijk arrogant en uit de hoogte doen... bijv. mensen die nauwelijks ouder zijn dan hij met "knul" aanspreken. :(
|
Citaat:
Er zijn wel meer mensen die me arrogant en overdreven vinden, en als ik soms m'n eigen posts teruglees kan ik ze niet eens ongelijk geven. Probeer elke keer weer dat te matigen, maar ook dat is wéér een slechte eigenschap. Verder ben ik heel lief hoor ;) |
bang voor een ban ofzo? téring
|
slechtheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder wilde ik nog ff kwijt dat die waaromniet egt de meest vage fb van het stel is!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alicia roelt :o Verder laat ik me nergens over uit :p
|
tampert is heeeeeeeeel lief :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |