![]() |
Brussel tips
ik ga in de herfstvakantie met vrienden naar brussel voor 3 dagen...WAT MAG IK NIET MISSEN?????
|
Bier drinken op de Grote Markt, de lift van het hoger gelegen gedeelte met het Koninklijk paleis naar het lager gelegen deel van de stad en natuurlijk het atomium (ook IN gaan).
|
1 ding kan je zeker missen: manneken pis. dat stelt écht niets voor...is behoorlijk tijdverspilling
|
Citaat:
Je moet in Brussel naar DE bios gaan, ik heb gehoord dat de bioscoop daar grandioos is (voor de rotterdammers, schouwburg plein is er slecht meer vergeleken) |
ah
de Grote Markt en alle kleine straatjes erond |
Als er niemand anders in de stad zou zijn, zou je er zo aan voorbij lopen, maar omdat er drommen mensen omheen staan valt dat rare ventje op.
|
|
die tip van fuse heb ik ook al gehad...
|
Citaat:
'k zou vooral de Grote markt en Rue de Boucher en de andere kleine straatjes aanbevelen, is wel tof om daar es in te lopen, en verder ook het Atomium. |
Citaat:
|
janneke pis (de vrouwelijk manneke pis) staat ergens achter in :D
|
Citaat:
In BXL zijn ook nog goeie winkelstraten, al staat er M achter axephoenix's naam... Maar de Nieuwstraat en die straat van City2, en de rest bij het Noord-Oosten van de grote markt zijn daar geschuikt voor. Transport is ook goed, overal metro bus en tram. REIE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |