![]() |
Wat is jouw liefste wens??
Nou het ond zegt het al:
Wat is je liefste wens?? |
Dat ik binnenkort een vriendin krijg, ik SNAK naar een lief meissie die me liefde en warmte geeft en om leuke dingen mee te doen :)
|
Voor altijd bij Marco blijven...
|
liefste wens? vrede op de hele wereld natuurlijk :p:rolleyes:
en het zou ook wel leuk zijn als die ene jongen mij lief zou vinden oeh, dat klinkt best wel hopeloos, maar dat is het gelukkig niet :) |
tsja... op het moment ben ik nogal verliefd op iemand. Hij ook wel een beetje op mij, maar het is nog onzeker of het wel iets kan worden. Dus op dit moment is mijn liefste wens dat het echt iets wordt tussen ons. Love him! :)
Maar ja... er zìjn belangrijkere dingen in de wereld... :rolleyes: :o |
Een vriend van mij moet binnenkort worden geopereerd. Hij heeft een tumor in zn hoofd en de dokters hopen dat dan helemaal weg te kunnen halen. Het is natuurlijk niet zeker dat et lukt. Maar mijn liefste wens op dit moment is dus dat hij weer helemaal gezond wordt....
|
Iemand vinden die dezelfde levenshouding heeft als ik en hetzelfde denkt over intermenselijke relaties.
Het zou ook wel leuk zijn als die persoon mij dan ook nog leuk zou vinden zodat er iets moois zou kunnen ontstaan, bijvoorbeeld seks en samen lekker mensen en dingen afkraken. |
hmmmm ik hoop dat ik de goede opleiding voor mezelf vind binnen afzienbare tijd......en dat ik dan als ik die opleiding af heb mooi insectjes en slangetjes kan verzorgen in 1 of andere dierentuin :D
oja een vriendin zou ook niet verkeerd zijn hehe |
oneindigheid kunnen voelen.....en begrijpen
|
ehm... dat mijn ex zou veranderen zodat ik normaal met hem om kan gaan (zeggen dat ie me terug wil is beter natuurlijk:D maar daar heb ik niks aan als ie niet veranderd:))
|
gezond zijn en blijven.
|
Slagen..
Verder wil ik wel veel dingen ,maar hopen doe ik niet het komt wel ...of niet... |
Citaat:
|
Gelukkig zijn... tja, das eigenlijk het enige! Ik heb nog wel meer wensen, maar die maken allemaal niet uit als ik maar gelukkig ben...
|
Alles komt eigenlijk wel op 'gelukkig zijn' uit ja..
De liefde van m'n leven vinden :p, m'n opleiding met goed gevolg afronden, een leuke baan vinden, enz enz enz. |
Citaat:
edit: weet niet of dit écht mijn liefste wens is, maar tis wel het eerste wat in mij opkomt. Kheb dr verder dus niet echt over nagedacht. Maar het is wel iets dat ik belangrijk vind.... |
Citaat:
En nou ffies serieus: dat die ene persoon die mij snapt, hetzelfde denkt als mij, hetzelfde leuk vindt als mij, zich uiterst lekker kleed, er geweldig uitziet en humor heeft die ene blonde doos met rust laat en zich met mij gaat bemoeien.. Mwoeah laten we hopen dat 4/5 oktober een leuke dag voor me wordt ;) |
Dat de mensen waar ik om geef (en ik zelf ook) gelukkig zijn en blijven
|
Gezondheid voor allen :o
|
Wereldvrede.
|
Citaat:
|
Kunnen toveren? Dan kan ik namelijk alles wat ik nog wil toveren.. :rolleyes:
Maarem.. tja.. in een mooi warm land wonen met de jongen/man van mijn dromen.. Zou best leuk zijn ... *zucht* |
hier heb ik gisteravond over na zitten denken :)
wat mijn allergrootste wens was.. ik kan het alleen niet in 1 zin formuleren denk ik.. mijn liefste wens is dat ik mijn hele leven bij stefan blijf, dat hij me nooit zal bedriegen, en niet bij me weg gaat door dood te gaan... want daar ben ik heel bang voor.. dus zijn een beetje 3 wensen :o 'k weet dat het egoistisch is.... sorry dan.... kan er ook niet aan doen... |
Mn beste vriend terug.. zowiets. Alles weer een beetje op zn pootjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iig dat maandag de operatie goed verloopt en dat ik weer snel genezen mag zijn.
Verder een wens dat ik voorlopig niet verliefd word.. ik wil eigenlijk even een tijdje rust in de tent Dat ik weer een baantje krijg. T liefst in de horeca. (ik was ontslagen en eigenlijk zonder reden :() En verder dat ik dit jaar ga slagen (maar dat gaat wel lukken :)) |
Vrienden :(
|
Citaat:
Wat een stelletje egoisten hier trouwens.. Wereldvrede en geluk voor je vrienden en familie, dat zijn pas wensen (y) Maar goed, ik wens PSV de kampioenschaal toe (y) |
Mag ik nie vertellen want dan komt ie nie uit :D
|
Citaat:
|
Citaat:
(want dan is ie al uitgekomen en zal het vertellen van de wens het uitkomen ervan nie schaden, ja ik weet het veel woorden) |
Citaat:
|
dinsdag slagen voor mijn motorrijbewijs...
|
Citaat:
Ik zal voor je duimen :) |
Citaat:
dat duimen niet vergeten.. ik het het nodig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat m'n familie en ik vanaf nu totdat we doodgaan gelukkig zijn.
|
Dat sommige mensen uit mijn denken verdwijnen en dat ik zonder zorgen gezellig lol kan hebben... :(
|
Dat mijn moeder terug komt :(
Maar da kan natuurlijk nie! |
Om met mn verplegings ontwikkelingshulp in Afrika te gaan doen
|
Dat ik zo veel mag wensen als ik maar kan...
|
Citaat:
:eek: *bibber* zweet staat al in me handen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Fijn voor je. |
sex, drug en rock
|
om mezelf te bedaren... ff iemand neerknuppelen ofzo
het liefst zo'n weerloos persoon.. lekker zin in loos geweld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |