![]() |
Wie is jouw grote voorbeeld?
WIe? en waarom
|
Oliviero Toscani.
Waarom? Omdat hij een fantastisch reclame-ontwerper is. de campagnes van Benneton zijn voor mij een groot voorbeeld. Zijn boek is ook redelijk goed. |
Duncan & Miles Stutterheim zijn allebei nog steeds mijn grote voorbeelden.
|
hmm.. ik heb niet echt een voorbeeld geloof ik..
|
Heb ik niet
|
Klinkt misschien stom maar ..
M'n vader .. hij heeft het door hard werken ver geschopt, hij kwam uit een arm gezin en heeft grote omwegen gemaakt, uiteindelijk op de universiteit gekomen en nu heeft ie een goeie baan en zooo :) |
Mijn pa, afgezaagd :rolleyes: ... :p
|
André Hazus... gewoon, zijn strakke lichaam, zijn zwoele stem :D
|
Gwen Stefani sorry weer haar naam
|
prof.mr. Y.Buruma, hoogleraar strafprocesrecht aan de faculteit rechtsgeleerdheid van de katholieke universiteit nijmegen.
'Je hebt dus zo'n lijk met een kogel erin, en daarnaast een kerel met een rokend pistool in z'n hand. Dan zou er best wel eens een strafbaar feit gepleegd kunnen zijn.' Master :D |
Meneer Spaghetti :o
|
Knutselsmurf, duhhh :rolleyes:
|
niemand, want niemand is perfect, iedereen heeft veel fouten, behalve dat de één het soms wat beter kan wegsteken als de ander. Ik wil mezelf zijn en niemand zijn voorbeeld opvolgen. Ik heb een eigen doel en niet dat van iemand anders.
Groeten |
ehm......Magda misschien wel...
mijn oud jazz-lerares. heb ik heel veel van geleerd en ze kan/kon geweldig mooi dansen :) wil ik ook..... |
Ik heb geen groot voorbeeld.
Ripper |
geen
|
Niemand, probeer niet op iemand te lijken, wil uniek wezen van mezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn held die een redelijk goed boek zou maken zou mij zwaar telleur stellen ;) |
Citaat:
Mijn held? Mark van Bommel :rolleyes: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn voorbeeld is maradonna omdat die goed kan voetballen en toch veel drugs gebruikt. |
Bush, omdat ie van die heerlijk domme dingen kan zeggen :D ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet begrijpen dat een 'uniek mens' ook best het streven van een ander kan hebben. Jouw definitie van 'uniek' klopt dan dus niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Nick Cave, door zijn geweldige manier van liedjes schrijven. Lekker afgezaagd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik begrijp je heel goed; ik kaart je fouten aan. |
Toch kun je denk ik beter jezelf blijven/zijn dan Mark Van Bommel (jaja, of Nick Cave...)
|
andreea raducan
|
Citaat:
|
Citaat:
Suck my kiss. |
mijn oom
|
Citaat:
2) Dit zijn 2 verschillende dingen: *Ik ben uniek [dat is een feit] *Ik vind mijzelf uniek [mening] 3) *Hapt* |
mijn ouders ofzo
:D :D hahaha mijn ouders... pff.. nouja.. als je ze ziet en meemaakt weetje wel waarom ik lach.. die maffe |
Citaat:
|
|
Citaat:
Maar ik vind et wel lief dat je oom je grote voorbeeld is :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |