![]() |
verschillende manieren om je af te reageren.
Wanneer je zo gefrustreerd bent en je wil je op één of ander manier afreageren, hoe doen jullie dat?
Ik klim gewoon overal op, zolang ik maar heeeeel hoog en gevaarlijk zit, is het goed. Ofwel sport ik, tot wanneer ik er bij neerval van de vermoeidheid. |
Mijn kamer afranselen :) Gewoon alles wat er in de weg ligt enzo tegen de muur gooien... dat lucht echt op. Ow en je muziek megahard aanzetten. Van die kwade afreageermuziek zeg maar :)
Het helpt mij altijd wel... alleen minder daarna je kamer op te moeten ruimen, ghi! :D |
Tja, gefrusteerd ben ik meestal over mezelf binnen de maatschappij. Ik kan dan even niet tegen de hele moderne wereld met autowegen, kassa's en schoolkluisjes en alle mensen om me heen die -naar je denkt- op allerlei verschillende manier tegen je aan kijken.
Mijn remedie; ik ga heerlijk wandelen, naar buiten. Gister naar het bos geweest; rook weer naar paddestoelen en gevallen bladeren. Even weg van alles, en je hoeft nergens aan te denken, want je hoeft in zo'n bos niemand te zijn. Je bent helemaal niemand, je bent alleen iemand die door een bos loopt en alles wat zo mooi is rustig bekijkt. |
Als het goed weer is en ik tijd heb, trek ik mijn skates aan en ga ik een paar km keihard skaten... Maar soms voelt het wel eens goed om eens flink te schelden (dat doe ik vooral als er geen mensen bij zijn, en daarbij probeer ik me de laatste tijd tot de beschaafdste scheldwooden te beperken).
|
ik zoek iets massiefs, en geef dr een paar rammen tegen...
|
F&l -> dk
|
Ik reageer het meestal op iemand af... :o
Of in mijn eentje op mijn bed beetje liggen huilen ofzo.. maar meestal op iemand.. |
Een CD met keiharde gabber of techno in de CD-speler stoppen, bass op maximaal, volume zo hoog dat de luidsprekers het nog nét aankunnen en dan met m'n hoofd op 10cm afstand van de subwoofer gaan liggen.
|
Heel erg sjago doen op het forum of msn, helemaal niets doen, en veeeeeeel te laat opblijven omdat ik nergens zin in heb en al helemaal niet om te gaan slapen... tis stom, maar ja
|
Frustratie zit tussen de oren. Meestal kan ik relativeren en het probleem wegdenken. In het zeldene geval dat dit niet lukt, sloop ik alles wat ik te pakken krijg :o
|
Muziek maken, hoewel ik nog veel moet leren om er echt me frustratie in kwijt te kunnen raken :)
En dansen.. En ik moet ook nog goeie danslessen zien te vinden, maar ben bang dat dat niet zo erg gaat lukken.. |
diegene die t veroorzaakt uitschelden zonder dat die in de buurt is.
|
Ik ben bijna nooit gefrustreerd.. dankzij Daan's meditatielessen.
Ook al volg ik die pas een week. :rolleyes: |
Als ik gefrustreerd ben, dan reageer ik me meestal af op m'n vriend. In de hoop dat hij boos wordt en me kapotscheldt, zodat ik m'n smoel houd. Maar dat werkt nooit, hij kan niet boos worden... Hij probeert me juist gerust te stellen door een arm om me heen te slaan, vragen wat er is etc...... Wat mij dus nog gefrustreerder maakt :mad:
|
heel hard de muziek aanzetten, en keihard meebleren :) en alles wat in de weg staat aan de kant smijten, en heel hard met de deuren slaan...
|
ff tegen iets schoppen of me uitkuren op iemand die helemaal nix met de situatie te maken heeft, daarna lang op bed liggen en dan tot de conclusie komen dat ik verkeerd ben geweest :D
|
hmmm dan ga ik meestal op mijn kamer of bij mijn spinnen wat lopen kloten met rage againste the machine of wat nederhop knoerhard aan!
dat wil meestal wel helpen...... |
euh ik euh... ga op mezelf meppe.. en krauwe...
en als ik kwaad op iets ben ga ik daar op meppe |
:o Ik heb een keer zo hard tegen de trap aan gemept dat mijn knokkels kapot waren. (n) Foute actie maar het werkte wel.
(Omgericht gedrag heet dat toch? Jaah, ik heb bio. :D) Meestal ben ik gefrustreerd en boos op iemand tegelijk --> agressief opgefokt gedrag dat het best te lijf kan worden gegaan door op een massief, waardeloos voorwerp in te rammen. :o |
héél denigrerend tegen mensen praten.
|
Heel hard muziek luisteren!!!!
En alles gooien waar mee te gooien valt :D |
Muziek, schreeuwen, slaan, praten en knuffelen
|
mijn nagels in mijn bovenarm zetten en even wat huid raspen voor mijn uiensoep....
huilen: de manier om af te reageren want daarna val ik heerljk in slaap ( om te ontwaken met knallende koppijn) |
gewoon even met mn hersens babbelen, komt altijd wel goed.
|
ik ga altijd huilen
enne.... mn vriend is ook wel ns de dupe :o |
Ik zet tourette's op van nirvana en draai dat net zolang totdat ik gekalmeerd ben
|
vooral door harde muziek te maken en luisteren, of soms mensen op msn vervelen met mijn o zo gruwelijke problemen.
|
op mijn moeder.. :confused:
|
Ik ga altijd skaten en/of fitnessen
|
huilen... :o
|
met dingen gooien enzo :)
|
Nicotine :o
|
lopen zeuren tegen o.a. mijn ouders, chagi zijn, schelden, huilen
maar meestal met mensen over praten hoe erg het wel niet is :D (wat dan helemaal niet zo is, dus dan gaat het vanzelf al snel weer beter :) ) |
rustig in een stoel zitten, met koptelefoon op naar een rustige lounge muziek luisteren, en dan naar buiten staren.....
|
Keihard meezingen :cool:
|
muziek aanzetten, heel hard, goed meeblêren
moet dan wel rock zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |