![]() |
Wat doe jij...
...als je zondachochtend om even voor half 7 (in de ochtend, dOh)wakker wordt, je om 9 uur weg moet, maar gewoon helemaal niet meer in slaap kan komen voor dat laatste uurtje?
|
Douchen en aankleden. :confused:
Maar gelukkig ben ik zo verstandig om geen afspraken op zondagochtend te plannen. |
Forummen? En dan krijg ik het nog voor elkaar dat ik bijna te laat kom :o
|
Een beetje TV kijken.
|
Meestal ga ik in zulke gevallen een flink eind met de hond lopen of tv kijken/forummen ofzow...
|
zondaCHochtend :eek: ;)
ik val dan meestal wel weer direct in slaap, maar anders zou ik gaan ontbijten, ff tv kijken enzo. |
Blijven liggen en de laatste 5 minuten in slaap vallen
|
Geen idee eigenlijk.... ik heb nooit afspraken op zondagochtend! :p
|
Internetten, lezen, tv kijken....
|
Me omdraaien in me bed en toch hopen dat t echt een nachtmerrie is dat ik er zo verdomd vroeg uit moet.
|
Lekker blijven liggen.. beetje nadenken enzo, totdat ik eruit moet..
Wie weet val ik nog wel in slaap :) |
Gewoon blijven liggen en me om de 5 minuten afvragen waarom ik niet slaap... na een half uurtje begin ik dan boos op mezelf te worden en ga ik andersom in bed liggen enzo, om proberen es op een andere manier in slaap te vallen. Tsja, meestal val ik dan nog niet slaap, maargoed. Ik probeer et in ieder geval :)
|
vragen aan de aliens of ze me weer in hybernation brengen....
|
gebeurt mij nooit... wanneer dat een keer zou gebeuren zou ik waarschijnlijk opstaan voor ik toch weer moe zou worden en uitgebreid gaan ontbijten, nog wat lezen/computeren en lang doen over mezelf klaarmaken waar ik normaal niet veel tijd voor heb en voor een keer ruim op tijd weggaan.
|
Hoe kan je nou ooit op zondagochtend om half 7 wakkerworden? K wordt zoiezo al nooit om half zeven wakker, en op zondag helemaal neit
|
Ik blijf gewoon liggen in de hoop dat ik nog weer in slaap val...
Als ik niet meer in slaap val, ga ik naar beneden |
Douchen, eten, forummen! :confused: :p :D
|
DAt zal mij nooit overkomen :d
Maar vooruit.. lekker in bed liggen, beetje tv kijken, lekker ontbijten |
gewoon blijven liggen en het opstaan zo lang mogelijk uitstellen :)
|
gebeurt mij nie!!
|
Citaat:
|
Opstaan, natuurlijk en dan iets gaan doen (douchen, ontbijten, enz.)
|
ik ga radio liggen luisteren voor een uur.
|
barbequen
|
lezen.
|
Het komt gewoon niet voor dat ik niet meer kan slapen dan. Onmogelijk. (trouwens ook dat ik om negen uur weg zou moeten :D)
Maar mocht het tóch gebeuren, dan ga ik eruit en heeeel lekker rustig ontbijten en lezen :D |
Lekker rustig aan opstaan, uitgebreid ontbijten, lekker lang douchen. De krant van gisteren lezen, een boek pakken en zorgen dat ik om 5 over half 10 op het busstation sta :D:D
|
Me nog eens omdraaien.. Ik begin doordeweeks heel vaak om 10 uur en wordt toch altijd rond half 7 wakker. Niks lekkerders dan nog ff blijven liggen :)
Ik denk dat ik toch wel wat eerder opsta, geen zin om me op de zondag te gaan haasten. Rustig ontbijten, tv kijken, dat soort dingen :) |
Citaat:
|
Blijven liggen en toch proberen dat uurtje bij te slapen.
|
Ligt eraan hoe mijn planning er voor de rest voor die dag uit ziet.
|
Lekker blijven liggen
|
Tevergeefs proberen te slapen, maar dat werkt toch niet.
|
Citaat:
|
wordt niemand met odols wakkers?
naja i guess computer aanzetten en wat anime downen en hier mijn tijd verdoen. of tv kijken naar domme dingen die eigenlijk niet interessant zijn. |
dan doe ik me ogen dicht en doe ik netalsof ik toch slaap ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |