![]() |
MSn namen
Tss waarom doet iedereen altijd van die diepe bullshit namen, is toch veel makkelijker als iedereen gewoon zijn naam als naam heeft, daar heb je dat ding (je naam) ook voor.
|
Mijn MSN naam: Talon
kheb alleen nog maar weinig leuke mensen in me msn :( |
Citaat:
Mijn naam klopt en dat weet je! |
Citaat:
|
Ik vind het saai om elke keer m'n eigen naam hebben.. dat heb ik af en toe wel 'ns maar lang niet altijd. Nu heb ik: Let's go ROUND and ROUND and ROUND and... ROUND!!! (D)
Jaja..... |
so.. nounou.. ik heb ook een boeiende naam...
(L) Stefan Lovertje (L) Ik heb op los op Sil gereden!! (gefeliciteerd Claar!!!!.. nu ik nog :D nouja... boeiend... :rolleyes: magoed.. dat eerste stuk is altijd hetzelfde en dat erachter verandert nogal eens... |
Ze hebben niet voor niets ingesteld dat je meer ruimte kan vullen dan alleen je naam .. Als dat alleen voor je naam was zouden sommigen wel heeeele lange namen hebben :|
|
Ik ben gewoon ieke
|
Citaat:
|
Ik ben gewoon Vin.. Kort genoeg voor je? :p
|
Ik; R.
|
Christiaan est sanctus lux mundi
Zit ook m'n eigennaam in :) |
Ik ben wisselend met namen, lang en kort.
|
Citaat:
ik vind een koele naam gewoon leuk om te hebben...kun je natuurlijk gaan redetwisten wat koel is, maar ik vin de mijne :cool: dus. |
Ik heb eigenlijk altijd wel redelijk lange msnnamen. :o
Nu: [..SpiT..] I am not your toy, I am not you and I will never be. I don't want your opinion, don't want you around... |
B E N N I E > eventueel geblaat
|
Citaat:
Ik heet op MSN altijd gewoon Wouter. Momenteel trouwens ff Wouter | Two months off heerscht! omdat ik zo fan ben van het gelijknamige nummer van Underworld :D |
Citaat:
Mijn naam op dit moment is trouwens drellebel |
Gothic [Presentatie]
|
Citaat:
dr is alleen ruimte voor nog 1 a 2 anderen ofzo :) |
Mijne is 'Miss Gutter Mind © Still like it better when you're holding me tight'
Eheheheh... ik heb meestal lange namen. Het eerste stuk is gewoon mijn naam, over het algemeen is dat Morgause Nokami (c). Het tweede stuk is soms een coole uitspraak, of een uitroep ergens over of een stukje over wat ik voel (over het algemeen stukje songtext, net zoals nu). Tis nu Miss Gutter Mind omdat ik dat nou eenmaal ben (en een emailvriendin me ff zo moest noemen en ik het zo geinig vond dat ik het maar ff gehouden heb) |
Ik heb altijd een sterretje * voor mn naam, om zover mogelijk bovenaan iemands lijst te staan :p (J/k of course :))
Achter mn naam staat meestal een knipoog ;). Soms staat er nog iets achter mn naam, zoals nu <busy> of <away>, omdat ik vaak afwezig sta en er toch wel ben, dus iedereen toch wel tegen me praat. :p Ik vin t soms wel vervelend, als iemand de hele tijd zn naam veranderd, zodat ik op een gegeven moment niet meer weet wie diegene is... Maar verder heb ik er geen problemen mee. Lange namen kunnen best leuk zijn. :) |
Ik heb mijn nickname er altijd in staan, soms staat er nog iets achter maar meestal is dat niet zoveel bijzonders :)
|
Mag je toch zelf weten, dan hadden ze die optie om je naam te veranderen maar niet in het programma motten stoppen :D
|
Dubbelzinnige namen.
|
mijn msn naam is iets met dat feyenoord ajax zondag met 3-0 gaat verslaan:p
|
(L)What Can I Do To Make You Love Me??(L)What Can I Do To Make You Care??(L)
m'n vriendje vond ut nie zo'n geslaagde naam, want veel mensen d88 dat we het uit hadden... :confused: Ik vond het gewoon een leuk deel van een liedje :cool: |
heeft nu:
~vleermeisje~it sucks to be you [and I'M a golden god] 1e deel altijd zelfde, rest verandert. |
Citaat:
Bij mij is 't 'Pixie Siouxsie y Nada' en dan soms iets bij... |
(f) SoMeBoDy SpEcIaL (f) De zoon van mijn geliefde komt vanmiddag (y)
|
Op het moment is het: '© Niek (l) CJ en Muis (l) heeft 'schuin-onder' buurvrouw ; )' (<-mensen die zowel ekki als mij in hun lijst hebben staan en enigszins kunnen combineren zullen em misschien wel snappen.)
Het eerste deel is de laatste tijd steeds het zelfde gebleven, het achterste deel veranderd nog wel eens. Soms veranderd het voorste deel ook, tis heel lang Noor geweest en ook een hele tijd Leonie. 'k vind het ook irri als mensen een mega lange naam hebben waar hun eigen naam niet instaat...ik weet nooit wie wie is dan...moet je weer naar het mailadres gaan kijken, wat ook niet altijd even duidelijk is...maar goed... |
jaaa een medestander :o :p
ik heb gewoon m'n voornaam, geloof 1 keertje veranderd in 2 jaar ofzo *toen ik geslaagd was voor de havo*. Toen mocht het wel ff ;) |
"......FRUITCAKE!" <= humor voor insiders :o
|
Ik heb altijd gewoon mijn eigen naam.. Soms eenzinnetje erachter.. maar dat hou ik ook niet langer als 2 dagen vol :) En dan haal ik het dus maar weer weg..
|
soms heb ik mn eigen naam met een pijltje erachter als ik iets heb gedaan of nog moet doen of er is iets gebeurd etc.
nu heb ik : An Adult Still In Puberty :D |
Citaat:
|
mijn msn naam op ditmoment-> zonder dreads:'(:) Don't tell me what it's like to love someone!
Zonder dreads slaat er op dat ik meer dan een halfjaar gelden dreads hadt... maar me vriendin toen der tijd vondt ze niet al te mooi meer en begon er op te zijken.... dus heb k ze er afgehaalt :( (zat niet te veel onder de plak!:P ik gaf om haar...) Don't tell me what it's like to love someone! slaat op het geen dat ik zaterdag met iemand hadt gezoent... die met iederen zoent en met iedereen in het wilde weg nuekt... daaro kwam iederen met: waarom doe je dat? Je hebt toch niet egt gevoels voor dat mens? Wat ik ook niet heb maar k vindt niet dat zij geen regt hebben om te zeggen wie wel en niet goed voro me is enzo..... (ook is het de text van een lied van New Found Glory;) Dat is de reden achter mijn msn naam en "zonder dreads:'(:)" blijft voor altijd staan tot ik er totaal over heen ben.... (op het geen dat het uit is dan) mooie uitleg?;) |
Citaat:
Ik ben altijd heavinly, met vaak iets erachter.. ach ja, boeiend |
Normaal is het "Kiwi ||"
Nu is het: Kiwi || Unbelievable, Inconceivable, Incomprehensible. Genedefect? Maar das omdat ik het lied zo geweldig vind :D Green Velvet - Genedefect dus ;) |
kheb elke dag wel een andere.......
|
Citaat:
:D:D:D Mjah dat ligt aan met wie ik praat... als het klikt kan ik heeeel leuk zijn :D |
Nu heet ik: Liesje {gister betaald ballonnen kapotgeknald :D}
:rolleyes: (het is eergister btw, heb geen zin het te veranderen) Ik heet meestal wel iets met Liesje, en dan vaak iets erbij. Ik heb nooit inspiratie :( |
ik heb ook een bullshit naam. waarom? een leuke afwisseling.
wat het nu is: eeee, ik ben eindelijk 15*ben niet meer vekouden*mn fiets is weer heel* morgen muffins maken & LOTR kijken* |
Citaat:
Let's go get lost on a rainbow .....I don't believe in miracles but that doesn't mean they don't happen.... |
Citaat:
wat een klote werk dat toevoegen tegenwoordig, eerst kon je het mailadres knippen en plakken, nu moet je het over tikken... :mad: en ik werk de hele dag al zo hard! :D :o |
Ik heet bijna altijd gewoon Roos
nu: Roos | Gelukkig heb je je tweede persoonlijkheid nog, anders was je helemaal alleen! |
Mijn naam nu: > Maarten <
ik laat altijd wel m'n voornaam erin staan, af en toe iets extra erbij, maar ik heb een hekel aan van die superlange namen met een heel diepe betekenis ofzow |
Ik heet nu denigrerende kwal, omdat ik vanmiddag zo werd genoemd. :D
Ik kon de humor er wel van inzien. |
Citaat:
REIE |
Soms heet ik Piccola, soms gewoon Edy en soms iets ingewikkelds en langs ofzo! :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |