![]() |
wie wil je op dit moment enorm graag knuffelen ??? en waarom ???
titel zegt het zelf al ... :)
groetjes |
Joshje, voor eeuwig en altijd. En omdat het zo een supermeid is. Enorm lief. Je maakt me enorm gelukkig !!!
lof joe xxx |
ja uh dat ga ik hier toch niet zeggen :o
|
Niemand. Ik hou niet van knuffelen.
|
ik wil morgan knuffelen :D ;) :p
|
Vriend
|
Ik wilde vandaag eigenlijk de hele tijd al m'n vriend knuvvelen...hij is net ff hier geweest (uurtje met de trein) en twas zaaaalig om in z'n armen weg te kruipen...*zwijmel*
Dus jah..op dit moment zou ik wel willen datut een half uur geleden was en hij nog hier was :) |
Vera, één van mn beste vriendinnen die ik al een tijd niet meer heb kunnen zien.. Mis haar toch best wel een beetje veel :/
|
Citaat:
|
M'n vriendjes en vriendinnetjes, omdat ik gewoon heel blij ben:cool::)
|
Citaat:
*rent hard weg* |
Citaat:
|
Annemarie...
Iemand die ik van chat ken... 2x ontmoet... en begin een béétje verliefd te worden... :o |
Citaat:
|
Citaat:
waarom dat dan? 'Miss Gutter Mind © Still like it better when you're holding me tight' lijkt wel knuffelen? :o |
Citaat:
Jolijnnn wil ik wel knuffelen :) |
Tis afgezaagd:
Ik wil heel graag met mn vriendje knuffelen op dit moment, dan zou ik m ook nog heel wat dingen kunnen vertellen. |
MAX!! :o
mijn hond, das mijn persoonlijke knuffelbeest, ech lache hoor. ga je op de grond ligge, kruiptie helemaal op je... ech 'n geweldig beest.. alleen stinkt ie nu want we zijn vanmiddag naar strand gegaan met de paarde en nu is max ook meegeweest en nu stinktie naar zee :( |
Citaat:
Dat is een bepaald persoon... en dat hoeft niet per se knuffelen te zijn, if you know what I mean :o Uhm waarom niet... geen idee, ik ben gewoon niet knuffelig, behalve met mijn ouders en jongens die ik heeeeel leuk vind/verliefd op ben... |
Citaat:
|
Citaat:
je bedoeld dat populair achtige geknuffel dat ze op tv ook zo vaak doen.. dat is inderdaad irritant (n) als iemand een scheet laat krijgen ze een knuffel |
Een bepaald meisje uit Deventer. Het zou een puur vriendschappelijke knuffel worden, gewoon zo'n fijne van 'we-hebben-elkaar-een-tijd-niet-gezien-en-oh-wat-leuk-dat-we-elkaar-nu-weer-zien'.
:) |
dirk omdattie me vriendje is en ik m gewoon graag weer wil aanraken en knuffelen en Myrthe omdat ze t gewoon nodig heeft en ze me beste vriendinnetje is
|
Mijn toekomstige vriendin :D
|
m'n hond
|
Citaat:
|
Met mijn vriendjuh :o
Heb hem 1 dagje nie gezien :( |
Citaat:
|
M'n vriend... 'k heb 'm al in geen weken gezien en ik voel me brak en ik wil een snuggle... :(
|
Mn vriend. Voel me niet zo goed
|
heleboel mensen. omdat ze lief zijn. en huggen = ook lief.
|
:(... Ik mis m'n 'Beertje' om mee te knuffelen...
*zucht* |
Anne. Daarom
|
Citaat:
Ik wil dus met kHebTrekInWatLekkers knuffelen. :D |
met m'n meissie..
*zucht* |
met een cactus....
|
m'n vriendin
wrom?? omdat het m'n vriendin is :P |
justin timberlake
hij's knap in zn clip:D |
Citaat:
|
iemand die ik al veel te lang niet meer gezien heb
|
een jongen die aan de andere kant van Nederland woont :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iemand liefs... :P
Ow en mn mutti omdat ze lief was vandaag :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
knuffel heb je in de winter hard nodig * warmte * :D
|
mjah, t is alleen geen winter :)
wil ehm wil op moment niemand knuffelen... maar als iemand mij zou willen komen knuffelen (moet t wel een vriend of vriendin van me zijn) dan zou ik dat geen probleem vinden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |