![]() |
Wie bel je als je dronken bent
ik;
-moeder -exen -toekomstige exen -vreemde mensen (soms express, soms zijn de cijfers niet helemaal duidelijk meer) et toi |
Niemand...
|
Citaat:
|
Ik ben nooit dronken .. hoogstens een beetje aangeschoten en dan doe ik nog geen rare dingen (behalve een beetje raar lopen :o ).
|
hm ik sms dan alleen rare dingen.. :rolleyes:
|
niemand, ik loop alleen maar raar en ben super melig, maar voor de rest doe ik geen rare dingen..
|
Citaat:
|
laatste keer me bedrijfleidster en de persoon die naast me zat (dat had ik ff niet meer door) :D
o ja, en standaard me icqvriendje :D |
Hahaha mijn vriendjuh vervelen :D :o
*Moet aan zaterdag denken :p* |
euhm...meestal wel de verkeerde mensen..willekeurige nrs in m'n telefoon enzo...ik schaam me altijd behoorlijk de dag erna
|
Citaat:
|
Ja, ik heb laatst dus een heel gesprek met de paashaas gehad. :D
|
eva, robbert, ralph
|
ik denk...iemand die ik al heel lang de waarheid heb willen zeggen, maar dat onder omstandigheden niet kon doen...
|
niemand
|
Ben nooit dronken..
Trouwens, dronken mensen zijn errrg vervleend om aan de tel. te krijgen |
Citaat:
|
De taxicentrale :o
|
Citaat:
ik bel wel eens ooit wat vrienden van me op (als die er al niet bij zijn hehe) |
Citaat:
Maar, in de meeste gevallen zijn ze erg vervelend inderdaad |
Citaat:
maar die heb ik ook als ik niet dronken ben ;) |
Citaat:
MSN:confused::mad::( |
Citaat:
ben net binnen, kzal hem ff aanzetten :) |
ben nooit dronken
mocht ik ns dronken zijn, zal ik waarschijnlijk niemand hoeven bellen omdat ik dan toch wel thuis ben (k zuip buiten de deur nooit veel, je weet nooit wat je later weer hoort) |
niemand...... ben ook nog nooit dronken geweest, wel aangeschoten, dan praat ik wat meer enzow en lul ik domme onzin maar verder.....
|
Vrienden en hun voicemail:o
|
Ik ben gelukkig nog nooit dronken geweest.
Maar als ik dat zou zijn en mensen zou gaan bellen, dan zou ik gewoon zelf nummers gaan verzinnen en dan een dom gesprek met die mensen aanknopen :o doe ik nu ook al, he anna? |
ik bel zelden en ik ben nooit dronken. Maw: niemand...
|
Bijna nooit iemand
|
Hm, niemand, loop meer te klooien als ik dronken ben :confused:
|
Ik ben zelden zo dronken dat ik m'n eigen "zou ik dat nou wel doen" reflex overstem.
Als ik dat wel ben is het zowieso in het gezelschap van goede vrienden die mij ongetwijfelt van dat soort acties zullen weerhouden ;) |
euhw.....??
iig niet mn ouders.. euhw.. mn ex probably :o :s |
Citaat:
wat betekent je naam trouwes? das toch dat wachtwoord van de sims.. |
niemand...
|
Alsof ik m'n telefoon nog weet te vinden als ik dronken ben. :| Nee, wat ik wel doe als ik dronken ben is mn nummer aan heel veel mensen geven.. *zucht* *kijkt doelloos in telefoon van wie die smsjes in GODSNAAM zijn*
|
Ik ben nooit dronken.
|
Laten we het houden op mensen die ik niet zou moeten bellen :/
|
Citaat:
|
meestal mensen waarvan ik weet dat ze niet dronken zijn....
die probeer ik dan te overtuigen om naar de biertap te komen :D |
Dan bel ik altijd D. &/of D. Want die bellen mij ook altijd als zij dronken zijn
|
Ik ben gewoon nooit dronken.
|
de telefoon van een vriend van me staat vol met nummers van die breezer meisjes....
|
ben nooit dronken
|
heb geen telfoon dus kan ook nie iemand bellen en alss er een telfoon in de buurt zouw zijn zou ik denk ik niet eens iemand willen bellen...
|
als ik heel goed dronken ben, bel ik eigenlijk nooit eigenlijk. Beetje raar loopje en thats it... Hoogstens een ambulance trouwens hehe. en dan zo snel mogelijk slapen
|
Citaat:
|
Ik SMS dan altijd een paar vrienden. Allemaal wazige tekst uitkramen :D
|
Niemand voor zover ik weet :p :D
|
Als ik echt dronken ben ben ik niet in staat om te bellen.
|
hm ik kan wel 'ns ooit een vreemde mail gaan sturen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |