![]() |
nieuwe spelers Feyenoord
Het seizoen is haast ten einde,en iedereen weet dat er een hoop wegmoeten bij Feyenoord.
Maar wie moeten ze iig halen voor volgend seizoen? |
beckham
|
Citaat:
Die kunnen we never nooit niet betalen :D Maar ach,we hebben 'm niet nodig :) |
Ik hoop dat RZASA blijft en verder komen der van excelsior
ik denk misschien een vage zuid-afrikaan maar der gaan helemaal niet veel spelers weg hoor of heb ik dat verkeerd:confused: |
Ik weet dat Tomasson weg moet, dus hiervoor moeten ze een goede vervanger met erediviesie ervaring voor terughalen die goed in staat is om zn kansen te benutten.
|
Owen komt :cool:
|
Ricketts
|
Citaat:
en Tomasson moet niet weg, hij heeft alleen onenigheid over z'n contract |
Dom als ze tomasson transfervrij laten gaan, die gast is minstens 35 miljoen waard (gulden)
|
tomasson gaat weg
voor hem plek zou ik jensen van heerenveen halen:kan een hele grote worden |
Ik vind kuyt wel en goede van Utrecht, echte Feyenoord speler! Die moeten ze kopen!
|
ik zal korneev laten spelen:cool:
|
Citaat:
Werken, werken, werken, maar nooit zie je resultaat. Dirkie naar Feyenoord = AJAX Kampioen! |
Buffel en Pinas komen dacht ik naar Feyenoord. Buffel voor de plek van Tomasson.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kuyt is wel de spits die nederland in 2006 effe wereldkampioen gaat maken ;) |
Citaat:
|
Geef mij Jordy Zuidam maar!!!!!
|
hmm ik vindt dat die Rzasa echt wel naar een andere ploeg mag uitzien, en Aros daar een kans moet krijgen, Rzasa speelt de laatste tijd dan wel wat beter, maar opbouwend blijft die slecht en is de passing slecht!
Spelers die ze volgend seizoen moeten halen zijn: 1. Thomas Buffel 2. Ilja van Leerdam 3. Victor Sikora 4. Ruud Knol |
spelers die ze moeten halen
jensen sikora buffel pinas zwaanswijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |