![]() |
Hoe groot is jouw EGO, en is dat gerechtvaardigd?
De mijne is gigantisch, maar ik noem het liever zelfbewustzijn.
|
Citaat:
Bij mij is die btw normaal. Niet overdreven hoog en niet overdreven laag. |
Op sommige vlakken is het vrij hoog.. Op andere vlakken vrij laag..
Over het algemeen.. ik denk .. kweetniet :) |
Citaat:
|
Pas maar op: de grote forumbaas mag jou niet (en mij ook niet).
|
Citaat:
maar dit was slechts een hypothetische uitlating |
ongeveer zo <---------------------------------> groot...kan een onsje meer zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft mijn ego: Mijn ego verschilt heel erg. Tegen mensen die ik niet moet kan ik mee ook ontzettend arrogant gedragen. Tegenover andere mensen is mijn ego niet groot. |
Mijn ego is niet zo groot, ik ben een vrij onzeker meisje. Ik voel me alleen qua spelling verheven boven mijn medemens, maar dat is dan ook terecht. :p
|
Citaat:
Hoe kan een ego nu verschillen? Leg eens uit. |
ohja, en een ego hebben geeft karakter
|
Citaat:
Van de andere kant.... mensen kunnen me ook onzeker maken, daarbij is mn ego tegenover hun heel klein. |
Citaat:
|
mijn topic wordt gerestyled :)
|
dit is mijn topic, en ik verknal het niet
mijn ego is te groot om mijn creatie zo maar ten onder te laten gaan aan verval... kruipt in hoekje |
mijn ego is net zo groot als mijn lul :rolleyes:
|
Citaat:
US - mijn pik was al klein voordat ik begon met roken - US dus.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat het dagelijks gebruik van een ego over aan mensen die het nodig menen te hebben. ;)
|
mijn ego is niet geweldig groot, maar tegenover sommigen moet je wel iets tegengestelds laten lijken omdat ze je anders gewoonweg gaan gebruiken
|
Hij mag wel weer wat groter worden, liever een beetje grote ego dan geen ruggegraat..
|
Mijn ego is heel groot, maar ik ben ook de beste... ;)
|
Mijn ego is niet groot en ik vind het gerechtvaardigd...
Vreemd topic dit |
Citaat:
ow wat kan ik toch leuk met woorden spelen :rolleyes: |
Ik heb niet zo'n grote ego, gelukkig, want ik heb een teringhekel aan van die arogante types.
|
Mijn ego heeft een redelijke grootte, en dat is dus gerechtvaardigd.
|
Citaat:
|
Ligt eraan op wat voor gebieden :D Als ik iets goed kan dan weet ik dat en kan ik er behoorlijk ego over doen. Kan ik iets juist niet, of in het bijzijn van bepaalde personen, dan kan ik me heel klein voelen... maar meestal is het wel ok.
|
mijn ego heeft vandaag wel een deuk opgelopen :(
|
krnfffffffffzruk...
|
Hoe kan iemand de grootte van zijn ego niet gerechtvaardigd vinden?
Over de meeste dingen ben ik wel zelfverzekerd, over mijn vrienden en mijn capaciteiten enzo, maar over andere dingen kan ik weer heel onzeker zijn (wat ik natuurlijk niet laat merken:p). |
Daar kan ik simpel over zijn: ik weet dat ik goed ben.
|
ik heb geen ego, maar wel veel zelfvetrouwen ;)
|
Mijn ego is groter dan gemiddeld, maar dat hoort zo. :)
|
wel vreemd dat mensen die zichzelf vaak goed vinden, die bevestiging niet vaak van anderen horen...
|
Citaat:
ik heb geen flauw idee hoe groot mijn ego is. In dat soort dingen verdiep ik me niet... |
Citaat:
|
Je denkt toch niet dat ik m'n tijd ga verdoen aan het beantwoorden van dit soort triviale vraagjes?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |