![]() |
kleine leuke vragen
Ik ben een vragenlijst aan het maken voor een vriendje van me, hij doet hetzelfde voor mij. Het gaat om kleine vraagjes die je nooit aan iemand stelt maar die wel wat zeggen over hem. Dingen die je weet als je iemand goed kent (ik ken hem nog niet zo goed, en dat willen we veranderen).
Denk aan; slaap je op je zij, rug of buik? Wat is je eerste herinnering? En nog veel meer vragen waar ik nu geen goede inspiratie voor heb. DUS; wat zou jij vragen? Nog ideeën? |
Wat is je lievelingsnummer van kinderen voor kinderen natuurlijk
*zeer belangrijk* :D |
wat denk je dat je gaat krijgen op je eerste vader/moederdag?
|
:eek: hoe kan ik daar niét aan denken! *schaamt zich diep* :o
|
Op welke wang kus je iemand het eerste als je hem/haar 3 zoenen geeft?
|
Citaat:
Noem maar op... vragen genoeg :) |
meer! meer! ik heb pas 2 bladzijden en ik wil hem natuurlijk goed laten schrikken! dus denk even met me mee!
|
wat is het verschil tussen weekdieren en dagjesmensen?
|
Je eerste nachtmerrie?
(nouja, die van mij weet ik nog iig. :) ) |
Citaat:
|
Haha, voordat ik de 1e keer met me favoriete chatmeisje ging meeten had ze voor mij ook een vragenlijstje gemaakt.
Wat voor kleding draag je het meest/ wat vind je mooi? Waar koop je meestal je kleding? Ben je meestal serieus in dingen, bv school, beslissingen nemen etc? Hou je van sieraden? Goud of zilver of nix>? Wat voor schoenen draag je meestal? Wat vind je goede karaktereigenschappen en slechte van jezelf? Wat wil je later worden? Wat doe je altijd met je haren? Dat soort vragen, vond ik wel heel leuk. :) |
Citaat:
-neem je meteen genoeg choco op je mes om je boterham te smeren of moet je 2 keer in de pot graaien?? |
Welke chocola vind je lekkerder, melk, puur of wit?
|
- pulk je met enige regelmaat in een van beide neusgaten en zo ja welke kant is favoriet?
|
Citaat:
Maar ik begrijp dat dat bij een chatvriendin anders is. Ik ben trouwens wel benieuwd wat hij het irritantst aan zichzelf vind, dus dat ga ik wel even vragen! Ik zal de vragenlijst hier posten als ik m af heb, iemand nog leuke vragen?? |
Was laatst een topic over, vond ik wel een leuke vraag..:
Waar dacht je vroeger dat baby's vandaan kwamen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |