![]() |
je laatste smsjes
:p wat is de laatste sms dat je gestuurd hebt en gekregen hebt? :confused:
|
Tering, hoe onnutig.
"Hé, heb jij me geprobeert te bellen ?, zo ja, probeer het nog even, want ik heb nu eerst pauze, daarna studieuur, dus je kunt me berijken, kiezes Nancy" Ofzo.. BIG DEAL ! |
neuke?
|
Citaat:
|
laatste verzonden: wauw, dat mag wel in de krant :|
laatste gekregen: JA! |
SMS uit:
"Nope brother, ik heb alle antwoorden van Cisco al." SMS in: "Sang. Begin me die antwoorden snel te sturen. Latersss" |
pff geen id.. die heb k alweer verwijderd
|
hoe laat ik uit was...
m'n antwoord was half 5 [LB] |
stuurde:
kom je nog? kreeg: truste schoonheid :o |
in 12-09-2002: he, ik heb al een tijdej nix van je gehoord, hoe is het met je
out 07-09-2002: ik ben nu in voorburg |
kreeg: ik heb zin in je
stuurde: doe niet zo mal meneer de vries |
laatste in mn inbox is:
'hey meisje wel snel weer een keer langskomen he was gezellig dit weekend, btw tnx voor je overschrijving tis gelukt. slaap zacht en tot snel, kus' :) laatste die ik verstuurd heb weet ik niet meer precies, ging over hoe laat ik met een vriendin ging afspreken.. |
Citaat:
|
Gekregen: Hey Kim, wanneer zie ik je weer?? Heb je je haar ECHT geknipt?? OMG, tot hoelang? Het was juist zo mooi :) Nou ja, k zie je nog wel :) -xxx- Mich
Truggestuurd: Ja, k heb m'n haar echt geknipt ;) tot ong. mn schouders, heb er al spijt van :\ Ga t weer verfe denk ik. Ow, k bel je nog wel :) *knuffol* Kim Ghehe, alsof iemand dit gaat lezen :confused: |
Ik zou het niet weten aangezien het display van mijn mob kapot is en ik dus niks kan lezen.
|
gekregen: haai zussie. En heb je die jas?ik hoop t want hij is gaaf!Carlijn is er niet vandaag. Erg he? hihi. Dikke kus van je zus.
teruggestuurd: hey zus! ja ik heb die jas!:) haha je vind t vast verschrikkelijk dat ze er niet is :p doe de groetjes aan Brenda! xx je kleine zussie :) naja zoiets ongeveer... |
Citaat:
ok boeiende info :p |
Gestuurd: precies weet ik niet meer, maar ging er iig over of Frida (klasgenootje) mij iets wou mailen. En hoe ze dat op moest zoeken ed.
Gekregen: 'k zou het niet weten...is al wel een flinke tijd terug. |
"waar ben je?" als laatst verstuurd.. geen idee naar wie...
|
in : zullen we wat afspreken vandaag /
uit : geen tijd |
*pakt mobiel dur ff bij*
gekregen: hee suus, sorry van laatst. We moeten praten. Ik bel je nog wel?? hou van je, kus florentijn. verstuurd: Gaan we vanavond nog naar lucky? Bel/sms/fax me dan ff? luf joe toe :-) kus suus |
verstuurd: gezakt
ontvangen: je bent een egoistische klootzak |
Verstuurd: Hey, heb jij morgen nog een boeiende college? want ik ben de hele dag vrij...
Ontvangen: dag lieverd, - censuur - xxxxxxxx An |
Citaat:
|
haha dat ga ik hier niet neerzetten :o
|
Gestuurd: "Ik heb je mailtje ontvangen, maar ik kan niets terugsturen... Greetz sandra"
Ontvangen: "dan kom ik ook" Oehoe boeiend :rolleyes: |
Ontvangen: Eigenlijk iets lievigs van mn vriend die me mijn nachtrust waard vindt :)
|
jaaa ik heb sinds 6 maanden weer een smsje gehad :D
oeh ik heb zoveel vrienden :o : heey nog zin in trio hier lopen genoeg wijve rond dus we komen zekers volgend jaar terug ;) jaja boeiend smsje :cool: enne laatste die ik vertsuurd heb was euh: Hey liefje,hoest? met mij is alles goed. kun je online komen ik moet je iets belangrijks vertellen :P(K) ik hou van je ookal zo een boeiende :cool: |
Laatst gekregen: was volgens mij iets van "Vodafone Voicemail: "Pa" heeft u gebeld, maar geen bericht achtergelaten."
Laatst gestuurd: was iets aan m'n moeder geloof ik, of ze ff iets voor me wou doen :D |
laatst gekregen: JA JIJ OOK LIEF.
laatst verstuurd.. lekker gewerkt? tot vanavond |
gekregen: van een vriend, wanneer ik weer eens langs kwam (al gedelete)
gestuurd: dit weekend heb ik geen tijd, maar ik ga donderdag wel bij je achterop, we zijn allebei vroeg uit, liefs roos |
geen :D
ben nog steeds mobielloos |
gekregen: Hey lianne, is morgen goed? Heb om 12uur de auto, zie je morgen XXX niek
verzonden: Hey Lester, i'm coming to South Africa on october the 19th. You're playing the match against holland? Big kiss to you 2 X |
'k heb geen mobiel, dus krijg nooit sms-jes, maar heeel toevallig had k dr gister een gestuurd aan iemand, hoe dr avond was enzo .
|
Laatst gekregen: zoen-aanbod (jaja)
Laatst verstuurd: gisternacht een mededeling aan een vriendin van me hoe een bepaald 'probleem' zich heeft ontwikkeld De letterlijke inhoud gaat jullie weinig aan dunkt me |
Citaat:
Ik heb echt geduimd... |
gekregen: het is dat ik niet beter kan krijgen anders was ik allang bij je weggegaan
verstuurd: ach mens, waan je niks.. ;) |
Citaat:
maar toch lief dat je hebt geduimd (y) |
gekregen:
nee IK ga niet ik zit in a'dam wp gaat wel maar ik ben er zat. wel dus zoals je weet moet jij dan ook komen JA! tot dan liefs niks gestuurd want ben beltegoed-loos :( |
ontvangen: Hé, ben jij nr. 1/11 op de lijst? dan heb je morgen tutoruur biomechanica. Verzamelen om 9.45 bij het bord. xxx marinka
verstuurd: Hoi mam, wil je Roodje een kus van me geven? Veel succes bij de dierenarts. Tot vanmiddag, xxx mar |
Gestuurd :
Kom je nog online of niet? We need to talk! Kussie Edy.. Gekregen : Toen ik online kwam was je al weer weg. Je kan beter iets horen als niets! Ik hou van je en mis je verschrikkelijk! :) |
Iets met wel terusten, zowel verstuurd als ontvangen.
|
Hmmzzz... de laatste die ik gekregen heb was op 24/09 en dat was dit: Hoi, ik ben er met vijf minuten groetjes
En ik heb geen flauw idee meer wat ik t laatst verzonden heb.... |
Laatst gekregen: Heej sloerie, lekker gewerkt?
Laatst verstuurd: Heej snikkel, heb heerlijk gewerkt... NOT!! :P Jij lekker gerukt? :) |
JeUj BiG bRoThEr RoElZ :rolleyes:
|
ik stuur eigenlijk nooit sms'jes.... toevallig vandaag weer 1:>
kom je naar de kronkel??? antwoord: nee ik ga een auto opeten :D |
ik verstuurt: hé hebbie tijd vanavond?
gekregen: was nogal persoonlijk |
in:
weltrusten x wim uit: heej kris ik moet naar de dokter dus ik kom wat later op school!groetjes jos |
gekregen: "ben je nog wakker?kan je slapen? en als je al slaapt: nachtzoen van mij"
gestuurd: "ik kom nie naar school,je kan na school wel gwoon naar me toekome,voor brainpower." |
Die ik gestuurd heb naar een vriend net:
"Hey jong, misschien kan ik morgenavond na half 9 ff langskomen, kan ik ook ff je zieke broer ff bezoeken" Direct daarna ontving ik een SMS'je van het nummer waar ik mijn SMS-tegoed opwaardeer (het laatste ontvangen bericht dus): "Dit bericht kon niet worden verzonden, omdat u te weinig SMS-tegoed hebt... blablabla. :S :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |