![]() |
Wat allemaal uitspoken als je een week helemaal alleen thuis bent?
Iemand enig idee zodat ik me tijd optimaal kan benutten door al t stompzinnige in die week te proppen.
|
nodig wat vrienden uit
huur wat films vermaak je met pc games en ga verder gewoon je eigen gangetje |
Ik woon op mezelf, dus ben de hele week alleen thuis :D
En wat ik uitspook? Na niet veel bijzonders hoor.... |
mij uitnodigen natuurlijk (duhh :rolleyes: ) ;) :p
|
oe jah mijn ouders gaan over een tijdje ook een weekeinde weg!
ben ook al zo aan het denken van oow hele huis voor mij alleen wat zal ik allemaal gaan doen... :D heb er wel zin in... :p |
Citaat:
|
A) Je opgeven voor TV-woonmagazine en de woonkamer laten verbouwen ;)
B) Een openbare veiling houden van de spullen die je toch niet meer wilt houden... C) Een disco organiseren en 2,50 euro per bezoeker vragen... D) Een opvanghuis voor daklozen ervan maken voor een weekje... Er is vast nog zat meer te bedenken :D |
Citaat:
|
I'm gonna trash the place en opruimen voordat er iemand thuiskomt natuurlijk :D
|
Veel alcohol en chips in huis halen en dan een paar vrienden uitnodigen voor een aantal zuipavondjes :D
|
Geen feestjes bij je thuis houden. Sowieso zit je met de teringzooi achteraf, maar dat is nog het optimaalste scenario. Een vriendin van mij hield een feestje toen haar ouders weg waren en dat heeft ze geweten; de wijnvoorraad van haar vader was leeggezopen, de muren waren ondergekotst, er waren peuken uitgedrukt in de vloerbedekking en het pakket en zij zat diep in de shit. Dit is natuurlijk een extreem geval en het ligt er natuuuurlijk ook aan wie en hoeveel mensen je uitnodigt, maar het lijkt me geen aanrader:D.
Ik ben wel vaker weekjes alleen thuis en dan doe ik lekker waar ik zin in heb. Tot laat uitgaan, lui doen, veel vrienden uitnodigen. Mijn advies is dus; neem het ervan, maar ga niet extreem! Veel plezier;) |
Je moet gewoon doen wat niet mag als je ouders der zijn. Dus als je normaal al mag roken als ze naast je op bank zitten, dan is dat dus niet zo bijzonder meer lijkt me... :) Enjoy iig!
|
Citaat:
|
Bier drinken wanneer ik wil :o:p
|
overal in het huis sex bedrijven, al dan niet met jezelf.
|
Citaat:
ik doe vooral slapen en muziek luisteren en maken en bier drinken |
half weekje lannen en een half weekje niks doen
|
Citaat:
|
Maak lol met vrienden!
Wordt in ieder geval NIET ziek! xxx |
"Open huis" houden.. iedereen kan langskomen, iedereen kan blijven slapen, iedere avond ee nfeestje
|
Alles doen wat God verboden heeft.. :o
|
Internetten, lui uitnodigen en films kijken en naakt rondlopen en gek dansen en de muziek teringhard aan en tot diep in de nacht films kijken en uren chatten en als ik een vriendje had alles doen wat god verboden heeft :D
|
Neuken, zuipen, dingen slopen en slapen! Yeah, Rock And Roll!!! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
muhaha. mja kwor voorspelbaar :( maar!! ik zei al dan niet met jezelf!! |
Citaat:
het ergste is alleen dat je die hele teringbende ook weer op moet ruimen :D |
een keer mn langste msn gesprek maken:p
keihard muziek aan:) uberlang douchen allemaal rotzooi maken:) feestje geven:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |