![]() |
Willen jullie wel eens een andere nationaliteit?
Ik zou wel half turks/half nederlands willen zijn.
(Ben Turks) sorry tijgje.. dat het een beetje op de jouwe lijkt.. maar tis toch iets anders. :P |
Af en toe zou ik wel Brits kunnen zijn - ik wil graag iets laten veranderen aan mijn officiele voornaam.
Hier moet je dan een sloot geld hebben en een rechtzaak aanspannen en een gegronde reden hebben... Britten betalen 40 pond aan een advocaat en laten 't veranderen by deed poll. Zo gedaan. Verder bevalt Nederlands me best hoor, maar om dat ene ding.. |
tja wat zegt een nationaliteit? die kun je zo laten veranderen als je wilt, maar je uiteindelijke afkomst en gewoonten worden er niet anders mee
|
Nee hoor, ik ben trots op mijn Nederlander zijn
|
Ik zou liever geen nationaliteit nodig hebben.
|
Ik zou niet weten waarom. :)
|
Citaat:
|
ik zou wel een neger willen zijn af en toe :), negers zijn hip bij hippe meiden :)
|
Hmm, Spaans of Italiaans lijkt me wel wat. Die meiden zijn zooo mooi!! :) Alleen die enge mannen...
|
ik had liever een volbloed geweest.... of vol nl, of vol arubaans
|
Uhh Monegaskisch misschien :D.
maar ben zeer blij met de Nederlandse nationaliteit :d |
Citaat:
|
Ik een Eskimo want als de zon dan onploft ben ik als laatste dood :) hehe....Nee ik ben 100% limburger en ben er trots op :o
|
Ik zou wel Belg willen zijn.
|
Mwah... andere nationaliteit is wel lekker interessant maar een hoop gezeur als je in Nederland woont *kent meisje die Indisch en Nederlands was maar op haar zestiende dus moest kiezen omdat ze niet allebei kon zijn* *wil niet voor zo'n keuze staan*
|
Citaat:
Maakt toch niet uit? Ik vind ut juist koel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraagje aan de trotse mensen: waarom zijn jullie 'trots' op iets waar jullie niks voor hebben hoeven doen? Jullie hebben geen moeite gedaan om de Nederlandse nationaliteit te verkrijgen, hoe kun je er dan trots op zijn?
|
Wat maakt het uit........
|
Soms zou ik wel es een echte nederlander willen zijn. maar meestal vergeet ik zelf dat ik niet 100% nederlander ben in m'n bloed. ach ja, k vind het wel goed zo!
|
Citaat:
|
nee, maar ik zou wel vloeiend frans en spaans willen kunnen spreken. Telt dat ook? :)
Trouwens, in Turkije denken ze soms dat ik Turkse ben :confused: , in Spanje denken ze soms dat ik Spaanse ben :confused: , in Italie denken ze soms dat ik Italiaanse ben :confused: , zelfs in Nederland dacht laatst iemand dat ik uit Joegoslavie kwam :confused: , dus heb geen andere nationaliteit nodig ;) (sorry voor al die smiley's) |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral als ik mijn haar donker gekleurd heb. Mensen denken heel vaak dat ik russisch ben. En 2 jaar geleden toen ik net op een nieuwe school zat, begon een turks meisje turks tegen me te praten omdat ze dacht dat ik turks was. :D Ik vind het wel leuk. :) |
Citaat:
boeiend :D |
i'm proud to be a Hollander :)
|
Ik ben niet trots Nederlands te zijn, maar ik zit er ook niet mee. Het maakt me sowieso niet zoveel uit. Ik ben gewoon zo geboren en ik vind het goed zo. Als het anders was geweest was het me ook best.
|
hmm, ik zou wel een Indo willen zijn!
die zijn soms echt mooi! Of een halfbloedje.. :D |
Neuh, hoef geen andere, k ben er blij mee dak Indo ben :D
|
nee, maar ik zou weleens willen verhuizen :rolleyes:
|
Canadees
...tenminste niet zo'n verrot land als Nederland |
tja ik zou niet weten waarom ik mn nationaliteit zou willen veranderen eigenlijk..
Ik woon in Nederland, ben Nederlandse.. tja.. niks mis mee lijkt me zo..? :) |
eehmzz zou canadees willen zijn
waarom .. weet ik eigenlijk niet ec ht.. ben een paar keer er gweest op bezoek bij familie.. maar lijkt me kewl daar te wonen :) |
Iers. Australisch. Brits. Frans.
Nederland is ook wel ok. Voorlopig :) |
nee, vind nederlands echt prima, relaxed land
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand dacht overigens aan Indonesisch, wat deels in mijn familie zit:) |
nee, ben wel blij met de nederlandse nationaliteit
|
Ik heb 2 nationaliteiten dus ik heb er geen last van.
|
Das ist mir total Scheißegal.
|
Citaat:
hmz.. die komen uit gazomaardorie? :confused: |
Citaat:
idd :) |
de engelse taal en mensen trekken me erg aan
dus engelsman zou mooi zijn :) |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Ik ben blij en trots dat ik een Nederland ben.
Waarom? Omdat NL een klein land is dat toch ver ontwikkeld is en op internationaal gebied veel bereikt heeft. Enzo |
Ik zou wel zo'n latino willen zijn,
of zo'n halfbloedje :) |
Tja, ik ben Nederlands en ik wil Brits zijn, dus ik ga gewoon een Engelsman trouwen en in Engeland wonen :p Maar goed, de nationaliteit verandert niets en ik vind dat dat op zich weinig te betekenen heeft. Wat verandert het voor mij dat ik Nederlands ben ipv Brits? Ik had het leuk gevonden als mijn moeder de Britse nationaliteit had aangenomen, maar dat heeft ze niet gedaan (niet dat dat iets voor mij had veranderd). Maar goed.. kweet niet, ik heb daar nooit echt overna gedacht eigenlijk.
|
neej
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |