![]() |
Zitten er nu meer mensen ziek thuis?
Met koorts,hoesten,buikpijn,koppijn,misselijk enzo?
xxx |
Me pa snottert zich rot... Maar mijn verkoudheid heeft nog niet doorgezet.. *valt op d'r knieën* *zegt een gebedje op*
:) |
Ik ben net weer beter, kben wel een week thuis geweest en een week daarna nog half ziek.
|
mag ik es een keer beter zijn!?!?
en blijven... heb voorlopig ff geen zin in ziektes, kwalen oid..:S |
Nou ik voel me niet helemaal lekker om het eerlijk te zeggen..
|
Joah...
Brandend maagzuur. Zit al 1,5 week binnen. :( |
Ben alweer ffies beter :D
|
ja, ik ben sinds gister ook weer ziek.. :o verkouden, benauwd, misselijk, hoofdpijn, kramp in mn buik :(
|
Al 3 weken een beetje hangerig, koud/warm, overal pijn, niezen, hoofdpijn, buikpijn/misselijk etc.
Wil alleen niet doorzetten (n) |
Hebben jullie dan ook altijd zoiets van: MAMA!!!! of PAPA!!!! ????
Wat ziek zijn betreft wilk nog steeds me mama in de buurt |
Citaat:
|
Citaat:
|
neen :)
|
ik ben net vandaag ontslagen uit het ziekenhuis. Ik heb mijn neus en keelamandelen laten knippen. En godver wat doet dat pijn.
Ik moet nog 10 a 14 dagen doen alsof ik in het ziekenhuis lig :( |
gelukkig niet :)
|
Heb wel zware koppijn! Maar ben verder niej ziek ofzo... :p
|
Gewoon werken als je ziek bent. T snotter loopt me al de hele week uit me neus, en 's morgens als ik wakker word zit t zo vast dat ik de rest van de dag mega duf in me hasses ben.
|
|
Citaat:
als ik ziek ben wil ik het liefst alleen zijn, iig niet me moeder of vader in de buurt... want die gaan dan zo'n medelevend enzo doen ("moet je nog wat drinken?" "wel genoeg eten enzo he?" etc...:o) |
ja, ik ben vandaag ook ziek thuis gebleven
beetje griepetig en stijf en pijn in mijn mond ik weet niet wat t precies is, maar ik had het gisteren ineens heel veel pijn en vandaag ook nog het tandvlees achter in de mond (op de plek van een verstandskies) is helemaal dik en rood en pijnlijk en ook mijn hele kaak en nek doen pijn morgen ff naar de dokter, het is een ontsteking denk k en dan gaat t wel weer over (hoop ik :)) |
Ehehm ja:
- Mijn zussie is vandaag niet lekker: zij is niet naar school gegaan - Mijn pa ligt in het ziekenhuis voor onderzoek, heeft een ontsteking aan zijn dikke darm terwijl hij ook nog een chronische ziekte daaraan heeft - Mijn opa... kanker :( - Een vriend van me, heeft iets aan zijn meniscus, wordt morgen misschien geopereerd. - Ikzelf heb de laatste dagen wat pijn in mijn keel bij slikken en wat last van mijn rechterarm... maar dat gaat wel snel over. Maar als je het bovenstaande leest... geen pretje dus :( maar ik mot me er door heen slepen, maar dat lukt me wel, er is namelijk altijd wel iets qua gezondheid hierow in de familie, ik ben het dus wel gewend. Maar ik kan zeggen: geen pretje. |
ben 1½ week terug ziek geweest, nu gellukkig al weer tijdje beter
|
'k ben nu echt snipverkouden, met alles tegelijk. normaa heb ik eerst veel neus snuiten en niezen, dan neus verstopt, en dan een periode van hoesten en keel pijn. maar nu dacht de verkoudheid, laat ik judith eens plezieren met het hele gebeuren. *zucht*
|
ik ben alweer twee daagies beter :)
Alleen nog poepverkouden, maar dat ben ik al anderhalve maand ongeveer. Serieus ik ben al praktisch het hele jaar verkouden met een paar dagen uitzondering... :confused: |
nog niet
ben wel de griep aan het krijgen |
ziek ziek ziek
ik haat ziek ziek zijn komt altijd ongelegen jah ik ben ziek heel ziek ziek :( MAMMAAAAAAAAAA |
Iedereen die ziek is, heel veel beterschap!!!
|
Dankjewel..ben alweer nie naar school geweest,voel me nog steeds fucking beroerd :(
|
Ik ben brak... telt dat?
|
Ik lag woensdag en donderdag met koorts en loopneus op bed..
Nu zit ik nog steeds duf thuis. Ga zo ook weer mijn bed in.. |
Voel me ook niet zo geweldig de laatste paar dagen... blijf er alleen niet om thuis.
|
Heb keelontsteking, ontzettende keelpijn, koppijn, misselijk, koorts.
Mja, nu de hoofdpijn over is, is de misselijkheid ook over :) Heb alleen nog koorts en keelpijn, valt wel mee dus.. |
damn echt weer een herfstgriepjesgolf ofzow..jeez...ik heb gelukkig (nog) nergens last van :) (y)
|
*steekt hand op*
|
Citaat:
|
lichamelijk ziek niet..maar om nou te zeggen dat ik me kiplekker voel enzo..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |