![]() |
Hoeveel geld heb je...
nu op je bankrekening staan??
|
237,49 euro
Daar moet ik wel de hele maand mee doen, maarjah |
80 Euro... :(
|
Hehe dat zeg ik niet :p
|
8,45
:( W'rom komt die rood niet als echt rood over?! Ik sta dus rood!*%@!(%@# Maar, volgende week weer nieuw geld. |
Wat hebben jullie allemaal veel op je bank staan!
Ik heb er op dit moment maar 3.85 euro op staan. :D Maar ja.. zaterdag 40 euro erbij... |
Hangt natuurlijk ook wel een beetje af van je leeftijd, oudere mensen hebben meestal wel meer op hun rekening staan dan jonge mensen... (Ik ben 21, weet zeker dat ik meer op mijn rekening heb, dan iemand van 16).
|
5 gulden :cool:
|
naar mijn zin te weinig...net geen 50 euro.....
|
Vier cijfers voor de komma, de rest gaat je niets aan.
|
Geld heb je, daar praat je niet over..
En nee, ik ben niet bankroet.. :rolleyes: |
:D mijn bankrekening heeft net een nieuw dieptepunt bereikt......4,12 pleuro's :(
|
iets tegen de 900 euro, maar daar moet ik nog een brommer van kopen
|
rond de 900 euro. Maar ik moet nog ff naar mijn spaarrekening overmaken.
|
30 Euro 27! :p
|
Genoeg
|
iets van 450 euro ofzo op de andere rekening (spaarrekening of weet ik veel ) wel wat meer, hoeveel weet 'k niet prcies.
|
|
waarom zeggen sommige mensen het niet ? wat voor probleem heb je er mee?
200 euro ofzo weet niet pcies |
Als een van de weinige forumbezoekers met full time werk (denk ik) ga ik hier dus niet verkondigen hoeveel geld ik heb. Kzie er t nut niet van in en daarbij is t wel zodanig meer dan dat ik net t komend weekend kan rondkomen.
|
Als het goed is, net genoeg.
|
geld :confused:
|
1500 € ofzow
BOEIUH. :) |
Citaat:
|
Ik krijg morgen weer een afschrift, ik heb nu namelijk geen flauw idee :o
|
Citaat:
|
nu nog even genoeg om van te kunnen shoppen en uitgaan, maar over een maandje ben ik denk ik totally broke :(
|
Niks :D heb namelijk geen bankrekening..
|
genoeg
|
€ 6,- ofzo!
Maarja morgen weer loon xxx |
Citaat:
|
Haha, ik heb ook soms vier cijfers voor de komma, als het er geen 5 zijn... ;)
Dit is dus niet serieus |
3 cijfers voor de komma... so guess! :p
|
driehonderdvierentachtignegentigduizenddrieeneenhalfmiljoenkommazesend ertig. euro uiteraard.
lam topic |
weet niet...€12 ofzo
|
Mijn geld is net weer gestort en ik heb goede zaken gedaan deze maand ;) er staat nu een saldo op van
8614,93 euro + Spaarrekening die houd vaders ook beetje bij en die is al behoorlijk opgelopen 500 gulden per maand (vanaf mijn 13e ) en sinds afgelopen Juli krijg ik 550 Euro permaand |
Weet ik veel, iif meer dan 2000 Euro :D ... :rolleyes veel te veel... :D ;)
|
genoeg 4 cijfers voor de komma en iets boven de 1000 euro. (heb 2 rekeningen 1 bij de post en 1 bij de rabo)verder gaat het je niks aan. en heb een spaarrekening waar ik zelf op spaar. + 500 euro op mijn rekening bij AH als medewerker krijg je 5% op boodschappen die je doet dus doet mijn moeder voor 500 euro boodsvchappen krijg ik 25 euro (JOEPIE) en doe ik niks voor
dus ben goed voorzien GRTZ ivo |
Op mn betaalrekening iets van 380 euro ofzow. maar daar moet ik ook nog lessen enzo van betalen.....
|
Gaat je geen ene reet aan
|
Citaat:
|
10 euro nog maar :eek:
|
Citaat:
|
Hm, nog iets van €720 ofzow..
Niezo veel, mja, kan ermee leven :) |
Citaat:
|
iets met 3 cijfers en een dikke vette - ervoor... :/
|
Citaat:
|
kwil niet opscheppen ;)
|
genoeg...
zal binnenkort wat minder worden aangezien ik een nieuwe pc moet hebben... a 2500 pleuro.... dan hou je niet veel over... :( |
€74,25... en volgende week donderdag weer loon. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |