![]() |
zou jij aan een vreemde je tel nummer geven?
mits diegene je wel oke lijkt, en geen crimineel ofzo?
alleen al uit nieuwsgierigheid ofzo? |
Dat kan je moeilijk zo zeggen.
Ik geef niet aan de eerste de beste m'n telefoon nummer natuurlijk. Dan moet het wel een heel erg leuk iemand zijn, en dan geef ik eigenlijk nog liever m'n e-mail adres. Kun je later altijd nog nummers uitwisselen. |
Wie niet waagt wie niet wint :)
mijn mobilie nr mag iedereen hebben :) |
Neuh, ik geef heel makkelijk mn meeladres,
maar mn nr.. Zoals rosi al zei, dat kan altijd nog. Mn nr, tja, vind het toch wel vrij persoonlijk, heb 1 x mn nr aan iemand van inet gegeven, en zoveel shit op mn foon gekregen :S (elke minuut achterlijke smsjes, midden id nacht gebeld worden, was opeens geabonneerd op die stomme smsjes van gtst (à la Rik gaat dood etc) :mad: ) Nu ben ik er wel voorzichtiger mee, als ik iemand van inet/die ik niet goed ken m'n nr geef, moet je toch wel speciaal zijn :) |
Citaat:
|
maar van die gtst smsjes vind ik wel een goeie :D hehe
over het algemeen hebben alleen mensen die ik irl ken mijn tel nummer. want meestal gaat het bij inet mensen nergens om.. en dat soort gesprekken ben ik niet echt goed in, het moet ergens over gaan, anders val ik stil :D en als een wildvreemde het aan me vraagt.. mjah ligt eraan.. als het een leuk iemand is, natuurlijk meteen ;) :D |
alleen als het handig kan zijn om de een of andere reden.. b.v. als je afspreekt met iemand je gsm-nummer geven.. maar niet zomaar voor de lol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hangt er vanaf...
een 'bekende' (waaronder alle forummers): ja een onbekende: als ze vrouwelijk is en in de goede leeftijd (maximaal 17): ja anders niet :) ow ja, als t iemand is waar ik een heel interessant gesprek mee heb gehad (zoals raadslid van de SP uit t westen), dan ook wel :) politieke/zakelijke contacten kunnen altijd nuttig zijn :) |
mijn vriendin heeft het ooit gedaan, was dan ook meteen aanleiding tot ruzie ;)
|
ik zou me nummer wel aan een vreemde geven, maar niet aan een onbekende :D
|
Citaat:
hehe :D |
Citaat:
je hebt mijn nummer en dan moet je nog vragen wat ik er mee bedoel??:D |
Citaat:
wie vinden mij hier vreemd? :) |
Citaat:
|
Talon is liev :)
|
Citaat:
hmm.. niemand? oke :) |
Citaat:
|
nu weer even ontopic aub
|
eigenlijk geven we jaarlijks aan iedereen ons telefoon nummer.. namelijk het telefoonboek..
(geld alleen voor mensen die erin staan he) daar doet alleen niemand moeilijk over.. maar wat is er nu anders aan je gsm, vergeleken met je vaste lijn? behalve dan dat er geen draad tussen zit? |
Citaat:
een gsm is van jezelf, een vaste telefoon deel je meestal met andere mensen. |
Er zijn genoeg vreemde mensen die mijn nummer hebben...
|
tja als ik totaal geen reden heb om het te geven doe ik het niet (hoge heren op school, werk etc.), maar als ik iemand best beter zou willen leren kennen of we er om andere redenen gemak van zouden kunnen hebben, mja waarom niet? nu ik op zoek ben naar een brommer geef ik ook aan veel marktplaats-adverteerders m'n nummer, jah whatever?
|
tja. waarom nie.. :) Als het een leuke jongen is.. :D
|
Citaat:
Alleen lezen als je een leuke jong bent, anders door scrollen! :p |
******* :o
edit by Boogie: ook geen seksnummers |
agh ik geef hem zow *************
edit door Boogie: geen telefoonnummer op scholieren.com |
nee, niet zo snel, ligt ook aan de persoon, die m'n nummer hebben wil.
|
nee, diegene geeft zijnhaar telefoonnummer maar en als hij/zij geluk heeft dan bel of sms ik hem/haar wel ;)
|
Citaat:
zo denk ik er tegenwoordig ook over:) |
Citaat:
|
Neej.. eerder idd mijn mailadres.. dan zien we wel eens verder :)
Alhoewel.. als ik een poos met diegene heb gepraat enzo.. en hij of zij staat mij wel aan kan diegene mijn telefoonnummer wel krijgen.. |
ff voor de duidelijkheid...staat iedereen nah echt int cafe zo van uhm: Neej, sorry maar je mag me wel mailen !
:rolleyes: of geld dit alleen voor forum situaties? |
nee, mn e-mailadres geeft ik sneller aan iemand
|
Mjah.. ligt aan de situatie enzo..
|
alleen mobiel.
|
ja
mobiel wel, thuis niet echt |
Als k het aan iemand geef is het mijn mobiel.. maar ik geef niet gauw mijn nummer aan een vreemde, zou niet weten waarom. :)
|
Alleen mobiel, en die heb ik bewust nergens geregistreerd...
|
mijn mobiele wel gewone niet
|
Hmmz ligt eraan of ik diegene er betrouwbaar uit vind zien!
Maar het is niet mij gewoonte om zomaar mijn nummer te geven! xxxx |
nee, ik zou dat denk ik niet doen..
Althans niet via internet... Dan moet ik eerst heeeeel wat langer contact hebben met die persoon, maar anders dus echt niet hoor! Als ik iemand in het echt ontmoet een keer ofzo, dan kan ik er misschien nog een beetje over denken, maar dan zou ik het ook niet snel doen.. Maar je kan nu wel beter inschatten of iemand oprecht is of niet, via internet weet je helemaal niks, alleen wat de ander typt.. |
Wie t me netjes vraagt krijgt t gewoon en soms geef ik t gewoon plompverloren zonder dat diegene er me om heeft gevraagt.
|
Citaat:
*Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar, oehoe, lekker bellen met elkaar! ****-****..... ****-****!* BEL NU!!!*:o |
Nee, ik denk het niet. Ik gebruik mijn mobiel niet :)
Mailadres wel. |
Als het een leuk iemand is, zeker weten, waarom niet.. met alleen mijn mobiele nr kan hij me verder weinig maken toch :confused:
|
ja hoor, als ik diegene leuk vind. Gewoon m'n mobiele nummer, dus ik zal er nooit echt mee gestalkt kunnen worden :)
|
Aan een vreemde? Nope... Maar van wanneer is iemand geen vreemde meer? Als je met iemand regelmatig op MSN/ICQ/... zitten te babbelen, en je geeft elkaars tel nummer door, is die persoon, die je dan misschien nog nooit gezien hebt, een vreemd of toch niet meer?
|
Nee.
Maar een paar weken geleden heeft een vreemd meisje haar telefoonnummer gegeven :D maar goed ik wist wel haar naam en zow en ze vond me wel leuk. Maar ik haar niet :p dus heb het na een weekie gewist, was zo'n ordinair meisje van 15 dat al rookte, nie mijn typeje :D:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |