![]() |
Tring tring! Wie hoop jij dat er belt?
Stel: je telefoon gaat nu.
Wie hoop jij dat het is? Oh en noem niet alleen een naam, daar hebben we niet zo veel aan... Ik ga voor een leuke jongen, waarmee ik maandag een afspraak heb. :) |
Een jongen waar ik goed contact mee heb gehad. Die ik de laatste tijd niet meer heb gesproken. Hij studeert nu al een tijdje in een ander stad:(
|
M'n beste vriendin om lekker bij te kletsen :)
|
ik heb geen zin in telefoon..
|
Bikini meisje :mad:
|
Citaat:
|
mijn vriend om te zeggen dat het allemaal wel weer goedkomt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
momenteel kan niemand bellen, watn ik bezet de telfoonlijn
en als dr iemadn belt, maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ben vandaag best wel in een kletsbui |
hmmm... ik hoop eigenlijk niemand, wallah, ik moet over 10 minuutjes weer op mn werk zijn :D
|
Citaat:
ik ook niet.. |
gewoon IEMAND
want ik ben jarig :) |
de leider van 1 van de bandjes om te melden dat we een optreden hebben binnenkort, anders gewoon iemand die ff zin heeft om gezellig te ouwehoeren ofzow?
bel nooit zoveel, alleen als het nodig is eigenlijk |
Citaat:
Een vriend van me, die heb ik al kei lang niet meer gezien of gesproken. |
Citaat:
|
Nico *sweatdrop*
Hoewel ik hem al drie maand niet gezien heb en hem waarschijnlijk ook nooit weer zal zien... |
Thijs... (mijn mannetje, zie sig... )ach ja, ben belachelijk verliefd. :o
|
weet ik veel
|
mijn vriendin...
het gaat tussen ons niet zo erg flex eigenlijk :8.. opeens doet ze afstandig mailt niet terug enzo.. wel kut :( |
Een leuk meisje, die sterk in dr schoenen staat, voor drzelf weet op te komen, geen huppelkutje is, een eigen mening heeft, met wie ik nachten lang kan praten, er ietwat modieuz uitziet, te vertrouwen is.. en nog wel meer, maar dan blijf ik bezig en het past niet echt in dit topic..
|
staatsloterij ofzo
u bent miljonair! :D |
Mijn vriendje :)
|
Citaat:
|
één of andere knappe jongen dat met me wilt uitgaan :p
|
me beste vriendin om ff bij te kletsen. (duurt meestal wel 2.5 uur dus dan benk weer ff bezig)
|
Citaat:
|
een goeie vriend die mij nu opeens negeerd, zou wel leuk zijn als ie iets van zich zou laten horen
of natuurlijk die ene jongen die ik wel errug leuk vind :) |
niemand want ik kan inet zo goed praten nu :(
|
Citaat:
Maar ik ga toch maar niet bellen :p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Vrienden
|
Wou dat een vriendin van me belde zodat we naar de stad zouden kunnen gaan en leuke dingen doen. Niet dat het zulk lekker weer is, maar dan gaan we mooi binnen zitten :)
|
Mijn vriend, maar ik hoop eigenlijk dat ie morgen belt
voor de rest wil ik vanavond rust :D |
hopelijk belt miro zometeen :o
|
Somebody, maakt niet uit wie, houd gewoon van de aandacht :)
|
Citaat:
|
Citaat:
nu wil ik het al niet eens meer :p lekker puh :p |
Een leuk iemand ofzo...
|
Een hele leuke jongen, waar ik ontzettend mee gelachen heb :). Maar dat gaat niet gebeuren, want hij heeft mijn nummer niet.
|
hehe ik sta graag voor verassingen dus laat iedereen maar bellen :D
|
nog steeds geen zin in telefoon..
De postcode loterij magwel altijd belln natuurlijk, maar alleen als ik iets gewonnen heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tv weekende
om te melden dat ik een digitale camera heb gewonnen :) de sshn ( Stischting studenten huisvesting) dat ik een kamer heb :mad: |
David, mn vriendje :)
Of mn zus, waar ze is, of Michelle, mn beste vriendin, om weer bij te kletsen :) |
Pieter....... want die zou langskomen vandaag en zou nog bellen hoelaat, en dat wil ik NU weten want dan moet ik daar ff rekening mee houden dat ik dan thuis ben... maar hij zal nog wel slapen nu :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |