![]() |
chips
Hoevaak per week/per dag eet jij chips.
mijn moeder vindt het superongezond om elke dag te eten en wil alleen maar chips kopen in het weekend. |
ik eet maar heel weinig chips. gemiddeld 1x in de twee weken. Me moeder koopt ook alleen chips voor in het weekend, dus zoo raar is het niet. ik eet bijna alleen maar chips bij bijzondere gelegenheiden, of is dat nou weer extreem weinig. ik vind het eigenlijk wel redelijk
|
ik lust het elke dag ;)
|
Tja en hoe rond ben je nu?? neej grapje, maar het is volgens mij net echt gezond ofzow hoor (okay ik ben ook niet echt gezond, maar ik eet niet zoveel chips :) )
|
Kzou ze elke dag wel lusten, maar eet t meestal 2 a 3 keer per week en dan bijna altijd in t weekend.
|
Alleen als ik bij m'n moeder ben of bij m'n vriendin. Thuis heb ik dat niet.
|
Mja als ik een vreetbui heb en er ligt een zak van die chips die naar ham en kaas smaken (... dits toch geen reclame :| ) dan is die zak heel snel leeg..
|
je bedoelt SMITHS hamka's 500gram 1 zak E2,35 die zijn nu in de aanbieding bij Albert heijn, 2 voor de prijs van 1.
|
Eigenlijk eet ik het alleen in het weekend, doordeweeks heb ik er bijna nooit trek in.
|
Eigenlijk eet ik bijna nooit chips, heel soms maar......
|
Citaat:
|
ik eet niet veel chips, soms is het wel lekker, maar erg vaak achterelkaar is het niet lekker..
overdaad schaad :o http://talon.ath.cx/ubb/smilies/ukliam2.gif http://talon.ath.cx/ubb/smilies/finger.gif http://talon.ath.cx/ubb/smilies/puke.gif |
Eigenlijk eet ik nooit chips.. naja af en toe wel een paar als ze er toch staan.. maar na een handje heb ik er wel genoeg van..
Alleen Bugles (of hoe je het ook schrijft) zijn erg goed te doen :) |
Citaat:
Zijn lekker iig. :) |
1x per week eet ik sjips
|
ehmzz k eet echt bijna nooit chips.
Maybe op een verjaardag wat, of heel soms in het weekend.. Vanaf vroeger heb ik nml meegekregen dat ik in het weekend alleen prik en chips mocht... maar nu doe ik dat zelf amper wow.. eigenlijk best heel erg weinig dus :o |
meestal zaterdag, soms zondag, heel soms als er nog wat van het weekend over is door de week, maar dat is bijna nooit
|
ik heb zo'n zin in chips.. maar k zal nog een paar weekjes moeten wachten. Tot nu toe moet ik me vermaken met lekkere glaasjes water en een boterhammetje met jam :(
|
soms heb i er wel iedere dag zin in. Dat mag ook niet meestal alleen in het weekend. Maar soms hoef ik weken geen ships
|
Ik eet meestal alleen in het weekend chips, en dan niet zo heel veel.
|
k lust geen chips :P :)
|
niet meer zo vaak.. 3 keer in de maand ofzo, nog niet eens. 'k ben kroepoek meer gaan waarderen :cool:
|
Ik eet vrijwel nooit chips...vroeger wel..nu echt bijna nooit meer
|
Een keer in de week, meestal... ligt eraan of ik uitga of niet, als ik uitga eet ik vaak helemaal geen chips.
|
Met tijden... Soms eet ik het bijna dagelijks, en soms blijf ik er een hele tijd van af.
|
1 of 2 keer per week een zak chips jammie :) (y)
|
Hehe chips :D,
Ik eet gemiddeld denk ik wel 2 a 3 zakken chips in de week, maar nu ik er bij na denk is de laatste keer wel weer een dikke anderhalve week terug |
Ik eet meestal alleen zaterdagavond wat chips...
|
Dit topic brengt me zomaar spontaan op een idee :D
|
Als er chips is, eet ik het.. Ongeveer eens in de 3 dagen???
|
Ben niet echt een chipsgeiler.
Ik hou het meer bij drop :o |
Citaat:
|
In ieder geval in het weekend, en af en toe doordeweeks.
Pringles Salt&Vinegar zijn de aller lekkerste :) |
Citaat:
|
eigenlijk nooit, maar heb dit weekend in totaal een halve kilo weg zitten eten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
superchips paprika; 200 gram voel t in mijn darmen :D |
Citaat:
|
mmmmmmmmmmmmm CHIPS
|
Citaat:
doet t nu al :D |
ik vreet chips wanneer ik het lust..en dat is verschillend. Meestal 1 of 2 zakken per week :eek: maar soms ook 2 weken helemaal geen chips :)
|
en als je chips eet , eet je dan gelijk een hele zak leeg??!! ik niet in ieder gevel
|
Citaat:
succes :D |
ik eet heel vaak chips..haha boeiend
|
Ik hoor echt heel veel mensen dat ze het bijna nooit eten..Nou ik eet het bijna iedere dag..
Niet echt heel veel ofzo..Ik eet verder gewoon heel goed.. Ik eet 6/7 boterhammen en net zo veel als mijn ouders met avond eten maar zo 's avonds laat of als ik thuis kom van school nou dan gaat een zakje chips er wel in :D |
um.. denk dat ik om de dag wel chips eet..
maar dan is het niet gelijk een hele zak weet je wel... heb soms van die bui-en dan hele tijd geen dan ineens alleen maar.. maar jah... chips is (y) |
Ik eet ongeveer 3 x per week chips! :p Pringles, hamkaas, nibbits en chipito = favo! :)
|
spijt me zeer maar de meeste chips vin ik ranzzzzug. behalve uhm pringles en van die hoorntjes die zijn verrrslavend ;)
|
Alleen als het er is, niet zo vaak
|
ik ben wel een beetje verslaafd aan pringels moet ik toegeven hoor! :p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |